Miracle hjælper Dansk Supermarked Group med at optimere sine kundeoplevelser. Anders Pold fra Dansk Supermarked Group vil dele ud af de mange oplevelser og erfaringer, som selskabet har fået på rejsen mod endnu bedre kundeoplevelser.
Peter Melvig, business development manager, Miracle
Anders Pold, head of personalized experiences, Digital Growth Center, Dansk Supermarked Group
Vælg dette indlæg
NPS er den mest udbredte metode til at drive et effektivt loyalitetsprogram. Hør Moment fortælle om deres NPS strategi og hvordan de opnår det bedste grundlag for digital optimering, på basis af input på kundens præmisser.
Peter Tranberg Møller, kommerciel direktør, NPS.Today
Flemming Rand, direktør, NPS.Today
Sara Vinding, Operations og HR-Manager, Moment A/S
Vælg dette indlæg
2 nordjyskes cases giver dig deres oplevelser. 'Design thinking', 'customer journey' og 'user experience' som tilgang til at skabe gode oplevelser – i praksis.
Jakob Norgaard Mortensen, adm. direktør & partner, Combine A/S
Vælg dette indlæg
Hvordan tænker man kundeoplevelsen ind i hele virksomheds-kulturen og ikke kun i produktet? Hvordan mindsker man churn, øger mer- og opsalg og tænker kundeoplevelsen ind i hele kunderejsen?
Jonas Berntsen, CCO, MapsPeople
Vælg dette indlæg
Anne-Kathrine Kjær Christensen giver en introduktion til persuasive technology og kommer med konkrete strategier til at ændre adfærd med viden fra retorikken, neurovidenskaben og psykologien.
Anne-Kathrine Kjær Christensen, owner & customer experience consultant, Specifii
Vælg dette indlæg
Med mere end to millioner apps i de forskellige app stores og en høj udbredelse af smartphones på globalt plan er apps blevet et af de primære kontaktpunkter med brugerne for de fleste virksomheder.
Eva-Maria Færgemann Nielsen, UX Konsulent, Nodes
Vælg dette indlæg