Program:


08:30
Registrering og morgenmad

09:00
Velkomst
Moderator:
Kim Stensdal
teknologiredaktør
Computerworld
Kim Stensdal er teknologiredaktør på Computerworld og skriver blandt andet om cloud, big data, forretningssoftware og it-ledelse.

09:15
Videnskaben bag kundeloyalitet
Hvordan måler man kvaliteten af en kundeoplevelse i forhold til den traditionelle mærke-loyalitet? Adobes seneste forskning på området, i samarbejde med Goldsmiths University i London, giver en indsigt i hvordan det står til.

Kom og hør Adobes perspektiv på hvordan virksomheder kan leve op til de mange forandringer og stigende forventninger fra kunderne, som markedet byder på i dag.

  • Hvad driver kunder i deres valg af brand i dag?
  • Best practices – eksempler på brands som arbejder målrettet med Experience
  • Hvad skal der til for at ride med på Experience bølgen?
Oplægsholder:
Imran Afzal
marketing manager
Nordics, Adobe Systems

09:50
Airtames formular for at skabe mindeværdige og personlige kundeoplevelser
Airtame har stor succes med sit 'customer success-team.' I dette oplæg kan du høre, hvordan teamet kommunikerer internt og til resten af organisationen og endnu mere vigtigt - hvordan det taler med kunderne. Jimmy Uzunov vil også dele detaljer om værktøjerne, som selskabet anvender, KPI'erne det følger, og hvordan det samler og agerer på brugernes feedback.

Derudover vil han løfte sløret for nogle af de initiativer, som teamet taget, hvad der har virket og hvordan det har skaleret teamet til at blive “winning initiatives”. Han vil også give indblik i, hvordan det har leveret og skaleret meget personlige kundeoplevelser.
Oplægsholder:
Jimmy Uzunov
customer success specialist
Airtame
Født og opvokset i Bulgarien. Bachelor i Computer Science fra University of Economics i Varna (Bulgarien) og AP Degree i Service Management fra CPH Business Academy. Han har boet i København siden August 2015 og tiltrådte Airtame i Juli 2016.

10:20
Pause

10:50
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
Digital Commerce
10:50 - 11:15 (25 min)
Hvordan håndterer man kundeoplevelsen for mere end ni millioner kunder om ugen?

Miracle hjælper Dansk Supermarked Group med at optimere sine kundeoplevelser. Anders Pold fra Dansk Supermarked Group vil dele ud af de mange oplevelser og erfaringer, som selskabet har fået på rejsen mod endnu bedre kundeoplevelser.

Peter Melvig, business development manager, Miracle

Anders Pold, head of personalized experiences, Digital Growth Center, Dansk Supermarked Group

Læs mere

Vælg dette indlæg

11:20 - 11:45 (25 min)
Skab gode oplevelser med User experience

2 nordjyskes cases giver dig deres oplevelser. 'Design thinking', 'customer journey' og 'user experience' som tilgang til at skabe gode oplevelser – i praksis.

Jakob Norgaard Mortensen, adm. direktør & partner, Combine A/S

Læs mere

Vælg dette indlæg

11:50 - 12:15 (25 min)
Sådan ændrer vi digital adfærd og skaber de bedste kundeoplevelser

Anne-Kathrine Kjær Christensen giver en introduktion til persuasive technology og kommer med konkrete strategier til at ændre adfærd med viden fra retorikken, neurovidenskaben og psykologien.

Anne-Kathrine Kjær Christensen, owner & customer experience consultant, Specifii

Læs mere

Vælg dette indlæg

Mobile & Apps
10:50 - 11:15 (25 min)
Customer Pulse med NPS.Today

NPS er den mest udbredte metode til at drive et effektivt loyalitetsprogram. Hør Moment fortælle om deres NPS strategi og hvordan de opnår det bedste grundlag for digital optimering, på basis af input på kundens præmisser.

Peter Tranberg Møller, kommerciel direktør, NPS.Today

Flemming Rand, direktør, NPS.Today

Sara Vinding, Operations og HR-Manager, Moment A/S

Læs mere

Vælg dette indlæg

11:20 - 11:45 (25 min)
Lad kundeoplevelsen blive en del af kulturen

Hvordan tænker man kundeoplevelsen ind i hele virksomheds-kulturen og ikke kun i produktet? Hvordan mindsker man churn, øger mer- og opsalg og tænker kundeoplevelsen ind i hele kunderejsen?

Jonas Berntsen, CCO, MapsPeople

Læs mere

Vælg dette indlæg

11:50 - 12:15 (25 min)
Undgå at din app ender på kirkegården. 5 steps til succesfuld Mobile User Experience.

Med mere end to millioner apps i de forskellige app stores og en høj udbredelse af smartphones på globalt plan er apps blevet et af de primære kontaktpunkter med brugerne for de fleste virksomheder.

Eva-Maria Færgemann Nielsen, UX Konsulent, Nodes

Læs mere

Vælg dette indlæg


12:20
Frokost

13:00
The human aspect of digital transformation with ‘Mit Telia’
Digital transformation, dét skal vi! Ellers bliver vi ”disruptet”! Customer journey, user experience, forandringer med eksponentiel hastighed, innovation og agilitet – nogle af tidens buzzwords. Men hvordan? Morten Aagreen giver tre gode råd med på vejen om, hvordan du kan lykkes med din digitale transformation - og leverer også et eksempel på noget, der fortsat er svært.
Oplægsholder:
Morten Aagreen
head of Business Development
Telia
Morten Aagreen er ansvarlig for Telias Product Management-afdeling. Morten har over 20 års erfaring i telebranchen, og har de seneste tre år arbejdet med digital transformation, hvor han har været instrumental i den kulturelle forandring og det ændrede mindset, som bl.a. har været med til at nedbryde siloer og forankre agile metoder. Mit Telia er projektet, der har dannet skole for den ”nye måde at arbejde på”.

13:30
Bliv en vinder - forstå digital adfærd
Hvordan designer virksomheder kundeoplevelser, der sikrer, at de opnår en vinderposition på deres markeder? Natasha Friis Saxberg giver indsigt i de metoder, der anvendes til at forstå kunders "pains," og hvordan man designer løsninger, der understøtter behov og derigennem driver adfærd.

Natasha Friis Saxberg har arbejdet med teknologi, transformation, vækst og startups gennem to årtier, har været direktør for et digitalt innovations- & vækst lab hos Atea og hjælper i dag virksomheder med digitalisering og vækst. Hun fortæller med udgangspunkt i sin bog Homo Digitalis om de basale behov, der driver os som mennesker, og hvordan de påvirker vores digitale adfærd.
Oplægsholder:
Natasha Friis Saxberg
digital strategist & author
Fonden for Socialt Ansvar

14:00
Pause

14:15
Hvad byder du (u)ventede kunder? - skab intelligente kunderejser med avanceret teknologi
Kunder skifter butik som aldrig før, når de handler – både online og offline. Pris, brand og købshistorik fylder mindre og mindre i deres beslutningsproces. Så hvad kan du gøre for at holde på kunderne og differentiere dig fra konkurrenterne?

Svaret findes i intelligente og proaktive kunderejser. Få inspiration til, hvordan du skaber begejstring, tillid og loyalitet ved hjælp af avanceret teknologi – og byd dine kunder velkommen til en skræddersyet indkøbsoplevelse.
Oplægsholder:
Julie Lind Mikkelsen
business group lead, Dynamics 365
Microsoft

14:50
Fireside talk mellem Adobe og Microsoft
Oplægsholder:
Imran Afzal
marketing manager
Nordics, Adobe Systems
Oplægsholder:
Julie Lind Mikkelsen
business group lead, Dynamics 365
Microsoft

15:20
Opsummering og tak for i dag
Medarrangør
Partnere
Praktiske Oplysninger
Dato:
Tid:
08:30 til 15:20
Sted:
Børsen
Slotsholmsgade 1
1217 København K
Pris:
995 kr