Har du applikationer, der genererer direkte indtjening, har betydning for din virksomheds omdømme eller medvirker til at fastholde kunderne? Så bør du interessere dig for Application Performance Management - APM som et centralt element til at styrke indtjeningen fra den digitale forretning.
På dette seminar får du indblik i, hvordan den digitaliserede forretning sikrer større gennemsigtighed og maksimal performance på forretningskritiske applikationer med anvendelse af metoder og ny teknologi, der giver fuld gennemsigtighed, og påpeger og forudsiger performance-flaskehalse - hvad enten det er i applikationskode, netværk, database eller infrastruktur.
Bliv klogere på:
Værktøjer til application performance management (APM)
Optimering af performance på kritiske systemer på tværs af alle lag
Proaktiv monitorering af systemer
End-to-end visibility på transaktioner
Bliv klogere på de nyeste tendenser
Få inspiration fra konkrete cases
Netværk
Opdateret program: Case: Simcorp - På dette indlæg vil Henrik Frydenlund, head of global customer services, SimCorp, fortælle, hvordan SimCorp sammen med Avenida har udviklet en skræddersyet performance-service til SimCorp Dimension, der sammen med resten af SimCorps services bidrager til at sikre en løbende høj kundetilfredshed.
Husk - Det er gratis at deltage og der er parkering lige ved døren - Vi ses
Mød talerne
Jesper Geisler
CEO
Ymor Nordics
Kim Stensdal
teknologiredaktør
Computerworld
Steve Jenner
EMEA presales director
AppDynamics
Henrik Frydenlund Rosthøj
Assistant Vice President, Head of Global Customer Services
AppDynamics er en del af den nye generation af APM-tools, der lægger klar afstand til de traditionelle "legacy" APM-produkter. AppDynamics er af både Gartner Group og Forrester kategoriseret som en markant "Leader" i APM-markedet.
I dette indlæg vil du få mulighed for at høre mere om, hvad der adskiller gårsdagens og fremtidens APM-teknologier.
Indlægget er på engelsk.
Steve Jenner
,
EMEA presales director
,
AppDynamics
09:45 - 10:10
Kundecase: Simcorp
SimCorp er en global leverandør af software-løsninger til porteføljeforvaltning og asset management, og SimCorps kunder tæller nogle af verdens største finanshuse. I en branche, hvor performance er en afgørende faktor for succes, har SimCorp stor fokus på at hjælpe sine kunder med løbende og proaktiv optimering af ydelsen på systemerne - også efter en implementering i kundens egen infrastruktur.
På dette indlæg vil Henrik Frydenlund, head of global customer services, SimCorp, fortælle, hvordan SimCorp sammen med Avenida har udviklet en skræddersyet performance-service til SimCorp Dimension, der sammen med resten af SimCorps services bidrager til at sikre en løbende høj kundetilfredshed.
Henrik Frydenlund Rosthøj
,
Assistant Vice President, Head of Global Customer Services
,
SimCorp
10:15 - 10:35
Pause
10:35 - 11:10
Performancegåder - og hvordan man løser dem
Applikationer har ændret sig fuldstændigt i de sidste 10 år. Før var de som monolitter, man sjældent ændrede på. I dag er applikationer dynamiske, distribuerede og komplekse, og det gør management til en udfordring. Læg dertil en infrastruktur, der ofte er virtualiseret på tværs af alle lag.
Det resulterer i en meget kompleks performance-problemsøgning, der kræver et nyt sæt værktøjer for at sikre en høj grad af gennemsigtighed gennem alle de komplekse lag.
Martin Roth fra Avenida giver indsigt i de redskaber og metoder, der kan løse performancegåderne. Vi kalder det Cross Layer Optimization.
Martin Roth
,
Founder & CTO
,
Avenida
11:15 - 11:40
Demo af AppDynamics og gennemgang af kundecase fra Tele2