Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum
Dato:
07/5 2024
Sted:
København
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre.
Det er næsten banalt at konstatere, hvordan det i en stadig skarpere konkurrencesituation er alfa og omega at designe en fremragende kundeoplevelse omkring data, indsigt og faktisk viden for at kunne tiltrække og fastholde kunder samt skabe vækst.
På denne dag får du overblik over nogle af de nyeste værktøjer – herunder, hvordan du implementerer, kombinerer og anvender dem med henblik på at tilbyde dine kunder en førsteklasses oplevelse.
Her er fire nøglepunkter, du kan forvente at tage med dig hjem fra dagen:
- Kundeoplevelse som en helhedsstrategi: Opdag, hvordan de mest succesrige virksomheder arbejder strategisk med den datadrevne kundeoplevelse som en afgørende drivkraft. Lær, hvordan du kan integrere kundeoplevelsen i alle aspekter af din organisation for at opnå bedre resultater og skabe værdi for medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere.
- Data som din vej til styrket kundeforståelse: Dyk ned i, hvordan data spiller en central rolle i at forstå dine kunder og deres adfærd. Lær, hvordan du kan indsamle, analysere og udnytte data for at skabe en dybere forbindelse til dine kunder og levere målrettede oplevelser.
- Teknologi som enabler af kundeoplevelsen: Udforsk, hvordan teknologi kan forankre kundeoplevelsen og gøre det muligt for dig at måle, indhente feedback og træffe beslutninger, der bringer dig tættere på dine kunder.
- Integrerer og arbejd aktivt med dine data: Lær om udfordringer og muligheder ved dataintegration på tværs af forskellige systemer og cloudbaserede platforme. Lær fra eksperter, hvordan du kan samle, validere og aktivere data på en måde, der styrker din CX-strategi.
Sæt kryds i kalenderen og få inspiration til, hvordan du kan skabe en kundeoplevelse, der gør en reel forskel!
Se program