Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre.
Det er næsten banalt at konstatere, hvordan det i en stadig skarpere konkurrencesituation er alfa og omega at designe en fremragende kundeoplevelse omkring data, indsigt og faktisk viden for at kunne tiltrække og fastholde kunder samt skabe vækst.
På denne dag får du overblik over nogle af de nyeste værktøjer – herunder, hvordan du implementerer, kombinerer og anvender dem med henblik på at tilbyde dine kunder en førsteklasses oplevelse.
Her er fire nøglepunkter, du kan forvente at tage med dig hjem fra dagen:
Kundeoplevelse som en helhedsstrategi: Opdag, hvordan de mest succesrige virksomheder arbejder strategisk med den datadrevne kundeoplevelse som en afgørende drivkraft. Lær, hvordan du kan integrere kundeoplevelsen i alle aspekter af din organisation for at opnå bedre resultater og skabe værdi for medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere.
Data som din vej til styrket kundeforståelse: Dyk ned i, hvordan data spiller en central rolle i at forstå dine kunder og deres adfærd. Lær, hvordan du kan indsamle, analysere og udnytte data for at skabe en dybere forbindelse til dine kunder og levere målrettede oplevelser.
Teknologi som enabler af kundeoplevelsen: Udforsk, hvordan teknologi kan forankre kundeoplevelsen og gøre det muligt for dig at måle, indhente feedback og træffe beslutninger, der bringer dig tættere på dine kunder.
Integrerer og arbejd aktivt med dine data: Lær om udfordringer og muligheder ved dataintegration på tværs af forskellige systemer og cloudbaserede platforme. Lær fra eksperter, hvordan du kan samle, validere og aktivere data på en måde, der styrker din CX-strategi.
Sæt kryds i kalenderen og få inspiration til, hvordan du kan skabe en kundeoplevelse, der gør en reel forskel!
DFDS i mødet mellem marketingstrategi og arkitektur
Skabelsen af en moderne og sammenhængende kundeoplevelse kræver en nøje balance af strategisk samarbejde og teknologisk innovation på tværs af organisationen.
I denne præsentation dykker Astrid ned i de praktiske udfordringer og strategiske overvejelser, der ligger i at udforme systemer, der ikke kun lever op til privacy krav, men som også faciliterer engagerende kunderejser på tværs af kanaler.
Gennem konkrete eksempler og erfaringer fra den teknologiske frontlinje hos DFDS ser hun på, hvordan virksomheder på den ene side kan optimere deres teknologiske infrastruktur og på den anden side kan forberede sig på de krav til både organisation og processer, der følger med.
Astrid Illum
,
Director & Tribe Lead of Customer Engagement
,
DFDS
09:40 - 10:05
Din vigtigste datakilde er dine medarbejdere
Målsætningen om at være en datadreven forretning kobles ofte med evnen til at kunne udnytte en stor mængde eksisterende data. Men for at opnå sand succes kræves en datakultur, hvor alle medarbejdere kender og forstår værdien af data og hvordan kvalitetsdata faktisk skabes.
En af de mest værdifulde kilder til data er den direkte kontakt mellem din virksomheds ansatte og kunderne. Denne data skal transformeres fra stiltiende viden til håndgribelige data, der kan anvendes til at støtte beslutninger på tværs af hele virksomheden.
Kom og hør, hvordan CRM-løsningerne i Microsoft Dynamics 365 kan hjælpe dig med at forvandle dine medarbejdere til sande datasuperhelte til gavn for både dem selv og resten af din organisation.
Simon Jehrbo
,
D365 CRM Manager
,
Cepheo
10:05 - 10:30
Pause og netværk
10:30 - 10:55
Hårde tider kalder på skarpe beslutninger – hjælper dine kundedata dig?
Det er hårde tider for danske virksomheder! En strategi for at overleve er, at fastholde dine kunder gennem en enestående kundeoplevelse - ikke kun digitalt men også via fysiske møder mellem dine sælgere og kunder.
Hvis du vil i mål med strategien, skal dine medarbejdere (salg, service, marketing) følge samme regler og handle på kundedata på en struktureret måde. Salgsafdelingen skal bruge helhedsindsigt i kunderne for at kunne agere intelligent på data, købshistorik er ikke nok.
Den strukturelle tilgang til salg, marketing og kundeservice kommer til at være den afgørende faktor for om I lykkes med strategien.
I indlægget vil du få strategien forklaret i detaljer og få indsigt i hvordan du rent praktisk kan komme i mål ved brug af SuperOffice CRM.
Jonas Almstrup
,
Country Commercial Director
,
SuperOffice Danmark
11:00 - 11:25
CRM-data har aldrig været mere tilgængelig!
Tag med på en rejse gennem tidens gang, hvor CRM og data fusionerer i en symfoni af muligheder, der forkorter vejen fra tanke til handling.
I dette oplæg vil Uffe og Martin udforske, hvor enkelt det er at trække data ud af CRM og integrere det på Microsofts innovative dataplatform, Microsoft Fabric. De vil også kaste lys over, hvorfor Fabric er en uundgåelig del af fremtidens datalandskab!
Uffe Friis Torlyn
,
Team Manager/Senior Consultant
,
Evidi
Martin Bundesen
,
Sales Manager Dynamics 365 CE
,
Evidi
11:25 - 11:45
Pause og netværk
11:45 - 12:15
Optimer dine digitale brugerrejser vha. data
Hør om Solar’s arbejde med at udnytte deres enorme mængde af data til at forstå kundernes behov og derigennem skabe bedre og mere konverterende digitale brugerrejser. Og få håndgribelige eksempler på, hvordan du som btb virksomhed kan arbejde med adfærdsdata og derigennem skabe bedre resultater.
Morten Gleerup
,
VP, Marketing, Communication & E-commerce
,
Solar Danmark A/S
Jann Damgaard Hansen
,
Digital Commerce Director
,
Solar Danmark A/S
12:15 - 12:25
Debat/erfaringsudvksling v. bordene
12:25 - 13:15
Frokost og netværk
13:15 - 13:45
Bliv inspireret af Semlers success med datadrevne kundeoplevelser - strategi, valg og implementering
Glæd dig til at blive inspireret, når Morten giver dig indsigt i, hvordan Semler arbejder strategisk med den datadrevne kundeoplevelse som en afgørende drivkraft.
Du vil få viden om de valg, som Semler har taget mht. at indsamle, analysere & udnytte data for at skabe en dybere forbindelse til deres kunder og levere målrettede oplevelser til dem.
Morten Friis-Olsen
,
CMO / Head of Customer Experience
,
SEMLER
13:45 - 14:15
Fordelen ved at anvende offentlige data, som virksomhed eller anden organisation
Lær at genbruge de mange data, som det offentlige hver dag indsamler og udstiller. Med de åbne offentlige data kan du blandt andet udvikle løsninger inden for beredskab, kundesegmentering, rådgivning og meget mere. Gå på opdagelse i de mange data-emner på datavejviser.dk og få inspiration til anvendelse.
Fx kan du i emnerne ”Transport” og ”Regioner og byer” finde data der kan bruges til byplanlægning og til at styrke den grønne omstilling.
Inspiration til, hvordan teknologi kan forankre kundeoplevelsen og gøre det muligt for dig at måle, indhente feedback og træffe beslutninger, der bringer dig tættere på dine kunder.
Indblik i, hvordan du kan indsamle, analysere og udnytte data for at skabe en dybere forbindelse til dine kunder og levere målrettede oplevelser.
Indsigt i, hvordan du kan samle, validere og aktivere data på en måde, der styrker din CX-strategi.