Digital kundeservice: Kom godt i gang med chatbots

Dato:
06/10 2021
Sted:
København NV
Pris:
795 kr

Der er store gevinster at hente med chatbots, som kan håndtere en stor del af kommunikationen med brugere - hvis altså de bliver sat rigtigt op.

Chatbots er som teknologi egentlig kun nogle år gammel, men er siden de første lanceringer strømmet ud i markedet i titusindvis – og denne udvikling fortsætter.

Mange især store webbutikker, der opererer i store markeder med mange kunder, har stor succes med robotterne som det første kunderne møder, når de henvender sig online.

Her sørger de for at filtrere kunderne videre til de rigtige afdelinger, hvor de hurtigt kan blive hjulpet.

Robotterne er hurtige og altid vågne. Men kunderne bliver utilfredse, hvis robotten er for dum, og kunden ikke får løst sit problem. Derfor er det afgørende, at chatbotten er ‘intelligent’, og at den kan blive dygtigere i takt med, at der bliver fyldt data på.

Med chatbots-teknologiernes fremkomst er der dukket begreber som customer service automation, natural language processing (NLP) og conversational AI op.

Og lige rundt om hjørnet venter næste generation, nemlig de stemme-baserede chatbots, som står på skuldrene af de stemmestyrede home-devices som Amazons Alexa og Google Home.

Der er stadig meget stort udviklingspotientiale for chatbotsene, når det gælder NLP, machine learning og AI. Udviklingen går lynhurtigt, og inden længe vil chatbot kunne simulere en samtale mellem mennesker.

Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

08:55
Velkomst

09:00
Keynote

09:40
Taler kommer snart

10:10
Pause

10:25
Taler kommer snart

10:55
Taler kommer snart

11:30
Frokost

12:15
Keynote

12:45
Taler kommer snart

13:15
Taler kommer snart

13:45
Pause

13:55
Case

14:25
Case

14:55
Keynote

15:25
Tak for i dag
Det får du ud af det
  • Indblik i hvordan du får stor værdi ud af chatbots.
  • Overblik over mulighederne i markedet - skal du udvikle selv eller købe?
  • Indsigt i konkrete eksempler på chatbot-udvikling.
  • Høre om usecases, ROI og teknologiske muligheder.