Digital kundeservice: Kom godt i gang med chatbots Digitalt event

Dato:
07/12 2021
Sted:
Online
Pris:
Gratis deltagelse

Der er store gevinster at hente med chatbots, som kan håndtere en stor del af kommunikationen med brugere - hvis altså de bliver sat rigtigt op.

Chatbots er som teknologi egentlig kun nogle år gammel, men er siden de første lanceringer strømmet ud i markedet i titusindvis – og denne udvikling fortsætter.

Mange især store webbutikker, der opererer i store markeder med mange kunder, har stor succes med robotterne som det første kunderne møder, når de henvender sig online.

Her sørger de for at filtrere kunderne videre til de rigtige afdelinger, hvor de hurtigt kan blive hjulpet.

Robotterne er hurtige og altid vågne. Men kunderne bliver utilfredse, hvis robotten er for dum, og kunden ikke får løst sit problem. Derfor er det afgørende, at chatbotten er ‘intelligent’, og at den kan blive dygtigere i takt med, at der bliver fyldt data på.

Med chatbots-teknologiernes fremkomst er der dukket begreber som customer service automation, natural language processing (NLP) og conversational AI op.

Og lige rundt om hjørnet venter næste generation, nemlig de stemme-baserede chatbots, som står på skuldrene af de stemmestyrede home-devices som Amazons Alexa og Google Home.

Der er stadig meget stort udviklingspotientiale for chatbotsene, når det gælder NLP, machine learning og AI. Udviklingen går lynhurtigt, og inden længe vil chatbot kunne simulere en samtale mellem mennesker.

Se program

Program:


09:00
Velkomst ved dagens moderator

09:05
Keynote

09:30
God kundeservice kræver et digitalt mindset
Forbrugere har længe navigeret dygtigt rundt på nettet, både når de har skulle researche før køb og i købsfasen. Hvordan bruger din virksomhed den mulighed for at nå dem før beslutningsfasen?

I takt med den stigende digitalisering, så bliver det indtryk din virksomhed giver kunderne online vigtigere og vigtigere. Det være sig i form af f.eks chatbots, AI, chat, messaging - det handler om at kunderne får en god oplevelse, både når de kontakter din virksomhed via f.eks Jeres hjemmeside og når de forhåbentlig bliver kunde.

Mange virksomheder gør sig i disse år klar, flere er ved at være der, men er du? Alt dette og mere belyser vi på dette indlæg med afsæt i en nylig rapport som vi har lavet sammen med analysehuset ESG, hvor vi har spurgt 3.250 kundeservice ledere omkring deres modenhed på netop Customer Service / Customer Experience.

Alle deltagere vil få en kopi af rapporten tilsendt efterfølgende.
Thomas Olsen
Oplægsholder:
Thomas Olsen
nordeuropæisk salgschef
Zendesk

Thomas Olsen er nordeuropæisk salgschef i Zendesk, der er en af de største danske iværksætter succeser. Han har en passion for at rådgive virksomheder om, hvordan de kan arbejde langsigtet med kundeoplevelser, kunderelationer og kundeservice blandt andet gennem selvbetjeningsløsninger, innovativ kundesupport på tværs af platforme og kanaler samt datadrevet administration. Thomas har mere end 15 års erfaring med kunderelationer og IT.


09:50
Apendo/IBM

10:10
Pause

10:30
Taler kommer snart

10:50
Taler kommer snart

11:10
Taler kommer snart

11:30
Frokostpause

12:25
Velkommen tilbage

12:30
Keynote

12:55
Taler kommer snart

13:15
Taler kommer snart

13:35
Keynote

14:00
Tak for i dag
Partnere
Det får du ud af det
  • Indblik i hvordan du får stor værdi ud af chatbots.
  • Overblik over mulighederne i markedet - skal du udvikle selv eller købe?
  • Indsigt i konkrete eksempler på chatbot-udvikling.
  • Høre om usecases, ROI og teknologiske muligheder.