event billede

Program:


09:00 - 09:05
Velkomst ved dagens moderator
Lars Jacobsen
chefredaktør og moderator
Computerworld

09:05 - 09:40
Brugen af chatbots i praksis
I dette oplæg vil Stephen Alstrup forsøge at give et overblik over en række spørgsmål, der rejser sig når man ser på chatbots.

  • Hvorfor chatBots? Forbedre service, spare, sælge mere, eller …?
  • Hvad er muligt og hvad er hype?
  • Hvorfor er det (først) nu chatBots begynder at fungere?
  • Hvad kræver det at få og vedligeholde en chatbot?
  • Hvilke forskellige slags chatbot finders der? Og til hvilke formål?
  • Hvad er forskellen på spørgetræer, nøgleord og naturlig sprogforståelse?
  • Hvordan spiller chatbots sammen med f.eks. mailbots og andre løsninger?
  • Hvordan ændrer det på arbejdsprocesser og brugeroplevelsen?
  • Hvilke gode eksempler finde der?
Stephen Alstrup
professor hos Københavns Universitet, Datalogisk Institut
og CEO hos SupWiz

09:40 - 10:00
ADA Digital Assistant - As human as possible
Johan Ekberg
Group CEO
Apendo

10:00 - 10:20
God kundeservice kræver et digitalt mindset
Forbrugere har længe navigeret dygtigt rundt på nettet, både når de har skulle researche før køb og i købsfasen. Hvordan bruger din virksomhed den mulighed for at nå dem før beslutningsfasen?

I takt med den stigende digitalisering, så bliver dét indtryk, som din virksomhed giver kunderne online vigtigere og vigtigere. Det være sig i form af f.eks chatbots, AI, chat, messaging - det handler om at kunderne får en god oplevelse, både når de kontakter din virksomhed via f.eks Jeres hjemmeside og når de forhåbentlig bliver kunde.

Mange virksomheder gør sig i disse år klar, flere er ved at være der, men er du? Alt dette og mere belyser vi på dette indlæg med afsæt i en nylig rapport som vi har lavet sammen med analysehuset ESG, hvor vi har spurgt 3.250 kundeserviceledere omkring deres modenhed på netop Customer Service / Customer Experience.

Alle deltagere vil få en kopi af rapporten tilsendt efterfølgende.
Thomas Olsen
Nordeuropæisk salgschef
Zendesk

10:20 - 10:35
Pause

10:35 - 11:10
Chatbots i Alm. Brand
I en tid hvor både kunder og kolleger i højere grad efterspørger hurtige og effektive digitale løsninger, har Alm. Brand udviklet og implementeret to chatbots – en ekstern til kunderne og en intern til kollegerne.

Michelle Halvorsen og Kathrine Munch Torp fortæller om arbejdet med de to chatbots, og kommer blandt andet ind på de udfordringer og gevinster, der har været undervejs.
Kathrine Munch Torp
AI Trainer
Alm. Brand
Michelle Halvorsen
AI Trainer
Alm. Brand

11:10 - 11:30
Digital investering forøgede kundetilfredsheden fra 67% til 96%
Tiger of Sweden kunne fra dag til dag forbedre den digitale brugeroplevelse og samtidig se, hvordan flere kunder henvendte sig, fik hurtigere svar og ratede virksomhedens kundetilfredshed højere.

I dag håndteres hele 70% af alle deres kundehenvendelser af chat, og på bare et år er kundetilfredsheden steget fra 73% til over 96%. Samtidig har deres investering forstærket deres online salg, hvor løsningen har forøget konverteringsraten til +3%, skabt AOV (average order value) af 18% og formindsket bounce raten til 50%.
Henrik Fabrin
administrerende direktør og medstifter
Certainly

11:30 - 12:05
Kommune Kiri – fællekommunal chat- og voicebot
Den hastige teknologiske udvikling skubber til udviklingen af vores borgerrettede serviceydelser. Vi ser ind i en fremtid, hvor anvendelsen af kunstig intelligens, software-robotter og anden automatiseringsteknologi, kommer til at præge billedet på nye serviceplatforme. I dette keynote-oplæg kan du høre Rune Stæhr fortælle om det fælleskommunale samarbejde om chatbotten ’Kommune Kiri’ og hvordan Roskilde Kommune arbejder med at få chatbotten til at fungere som en voicebot.
Rune Stæhr
chefkonsulent og teamleder
Roskilde Kommune

12:05 - 12:05
Tak for i dag
Lars Jacobsen
chefredaktør og moderator
Computerworld
Det får du ud af det
  • Indblik i hvordan du får stor værdi ud af chatbots.
  • Overblik over mulighederne i markedet - skal du udvikle selv eller købe?
  • Indsigt i konkrete eksempler på chatbot-udvikling.
  • Høre om usecases, ROI og teknologiske muligheder.
Praktiske Oplysninger
Dato:
07/12 2021
Tid:
09:00 til 12:05
Sted:
Online
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language