Fremtidens kundeservice: Kom i gang med de bedste chatbots

Dato:
27/4 2021
Sted:
København
Pris:
995 kr

Fremtidens kundeservice: Kom godt i gang med chatbots

Der er store gevinster at hente med chatbots, som kan håndtere en stor del af kommunikationen med brugere - hvis altså de bliver sat rigtigt op.

Chatbots er som teknologi egentlig kun nogle år gammel, men er siden de første lanceringer strømmet ud i markedet i titusindvis.

Mange især store webbutikker, der opererer i store markeder med mange kunder, har stor succes med robotterne som det første kunderne møder, når de henvender sig online.

Her sørger de for at filtrere kunderne videre til de rigtige afdelinger, hvor de hurtigt kan blive hjulpet.

Robotterne er hurtige og altid vågne. Men kunderne bliver utilfredse, hvis robotten er for dum, og kunden ikke får løst sit problem. Derfor er det afgørende, at chatbotten er ‘intelligent’ og at den kan blive dygtigere i takt med, at der bliver fyldt data på.

Med chatbots-teknologiernes fremkomst er der dukket begreber som customer service automation, natural language processing (NLP) og conversational AI op.

Og lige rundt om hjørnet venter næste generation, nemlig de stemme-baserede chatbots, som står på skuldrene af de stemmestyrede home-devices som Amazons Alexa og Google Home.

Der er stadig meget stort udviklingspotientiale for chatbotsene, når det gælder NLP, machine learning og AI. Udviklingen går lynhurtigt, og inden længe vil chatbot kunne simulere en samtale mellem mennesker.

  • Hvordan kommer du igang med chatbots?
  • Hvilken skal du vælge?
  • Skal du udvikle selv eller købe i byen?
  • Hvordan definerer man en chatbots ordforråd, så den forstår et spørgsmål?
  • Hvilke former for interaktioner kommer til at slå de andre?

---------------------------------------------------------------------------------------------------
I lyset af den nyeste udvikling omkring COVID-19 og den øgede smittespredning, har vi selvfølgelig taget vores forholdsregler, for at du kan følge sig tryg og sikker, når du deltager på denne fysiske konference.

Vi sørger for:

  • At der er god afstand mellem dig og de andre deltagere
  • At der vil være håndsprit placeret flere steder, så vi i fællesskab kan have fokus på håndhygiejne
  • At maden bliver portionsanrettet, så der ikke skal deles service mellem deltagerne
  • At der vil være kontaktfri ankomst til konferencen, og at der ikke bliver uddelt materialer i løbet af dagen
  • At der ikke vil være nogen form for udstilling på konferencen
  • At der ikke er mere end 60 deltagere, så vi kan overholde gældende regler på området
Med disse forholdsregler i baghovedet håber vi, at du vil få en spændende og lærerig dag med fokus på Business intelligence & prediction. Vi vil derfor gerne opfordre dig til at overholde og efterleve de forholdsregler og retningslinjer der er, så både talere og deltagere kan få den bedste dag.

Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

08:55
Velkomst

09:00
Keynote

09:45
Taler kommer snart

10:15
Pause

10:30
Taler kommer snart

11:00
Taler kommer snart

11:30
Frokost

12:10
Taler kommer snart

12:40
Taler kommer snart

13:10
Taler kommer snart

13:40
Pause

13:50
Taler kommer snart

14:20
Taler kommer snart

14:50
Keynote

15:20
Tak for i dag
Det får du ud af det
  • • Høre konkrete eksempler på chatbot-udvikling.
  • • Forstå hvordan man definerer chatbottens ordforråd?
  • • Høre hvor de bedste usecases og den bedste ROI ligger.
  • • Høre hvordan NLP, AI og machine learning spiller sammen.