Papirløse processer - centraliseret information, tilgængeligt når som helst og hvor som helst!

Dato:
16/9 2020
Sted:
Pris:
Gratis deltagelse

De seneste mange måneder har givet os alle en helt ny opfattelse af arbejdspladsen. Fjernarbejde forventes at blive en del af den nye hverdag, som vi alle kigger ind i. Det har været en øjenåbner for mange, men det har også givet os vigtig læring - hvordan sikrer du, at dine medarbejdere har samme muligheder og kan opretholde effektiviteten, også når de ikke arbejder på kontoret?

Et særdeles vigtigt værktøj til samarbejde og effektivitet er dokumenthåndtering og digital transformation! I samarbejde med DocuWare, afholder vi 2 forskellige sessioner med inspiration til, hvordan du kan optimere og effektivisere dine processer:

Få indblik i, hvordan du kan sørge for, at dine medarbejdere sikkert kan tilgå, gemme og håndtere dokumenter, ligegyldigt hvor de befinder sig! Løsningen vil kunne effektivisere en lang række afdelinger, som dagligt håndterer mange dokumenter - lige fra finans, salg og HR!

  • Sikker opbevaring af medarbejderinformation - skab en nem og korrekt onboarding af nye medarbejder
  • Skab et 360 grader overblik over dine kunder med alle dokumenter og korrespondancer samlet
  • Opsæt workflows for din fakturahåndtering og fjern langsomme, manuelle processer
Taler
Marcin Pichur
VP of Sales - Emerging Markets
DocuWare

Del 2 afholdes den 23. september - se mere her

Se program