Er du klar til at gribe mulighederne med CRM? Digitalt event

Dato:
01/11 2023
Sted:
Online
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Hvordan kan din organisation med jeres eksisterende processer bedst drage fordel af CRM-teknologiens muligheder og potentialer?

Aalborg Energie Technik og Cepheo giver i denne session dig viden om, hvordan din organisation bør forberede sig særligt til planlægning og implementering af et CRM-forløb, hvilke områder af virksomheden, der er væsentlige at inddrage, og hvor I høster optimal værdi af investeringen.

Nicolai Møller, Director of Aftermarket, Aalborg Energie Technik forklarer, hvordan virksomheden – ud fra en vurdering af deres CRM-parathed – blev i stand til at tilrettelægge og gennemføre et succesfuldt CRM-projekt. Desuden vil du også høre om virksomhedens erfaringer om, hvordan man får succes med sit CRM, og om hvordan man sætter det rigtige team sammen undervejs.

Derudover forklarer Cepheo, hvorfor det er givtigt at få kortlagt jeres CRM-parathed, når I investerer i en løsning. Hos Cepheo måler vi jeres CRM-parathed på tværs af organisationen. Dette skaber grobund for dialog og en god start på en implementering, hvor vi sammen kan drage fordel af CRM teknologiens muligheder og potentialer.

Se de andre afsnit i webinar rækken Digital Directions

Mød talerne

Nicolai Møller

Nicolai Møller

director of Aftermarket

Aalborg Energie Technik

Linn Frederiksen

Linn Frederiksen

Sales Executive

Cepheo

Se program

Program:


09:00 - 09:30
I løbet af oplægget vil Nicolai og Linn blandt andet give dig svar på:

  • Hvordan CRM kan skabe konkret værdi i din forretning og organisation
  • Hvilke muligheder og risici du bør være særligt opmærksom på ved en investering i CRM
  • Hvad det kræver af din virksomhed og organisation at få succes med CRM
Oplægsholder:
Nicolai Møller
director of Aftermarket
Aalborg Energie Technik
Oplægsholder:
Linn Frederiksen
Sales Executive
Cepheo

09:30 - 09:30
Tak for i dag
Partnere
Det får du ud af det
  • Indsigt i, hvordan CRM kan skabe konkret værdi i din forretning og organisation.
  • Overblik over, hvilke muligheder og risici du bør være særligt opmærksom på ved en investering i CRM.
  • Indblik i, hvad det kræver af din virksomhed og organisation at få succes med CRM.