event billede

Program:


08:30 - 09:00
Registrering og morgenmad

09:00 - 09:05
Velkomst
Henrik Ranum
Salgschef
Acomi
Christian Tønnesen
Business Development Manager
Komplex IT
Alexander Haslund
Strategi- og ledelsesredaktør
Computerworld

09:20 - 09:50
Skandinavisks rejse med digitalisering
Per Mikkelsen fortæller om Skandinavisks rejse med digitalisering, og hvordan selskabet gradvist har digitaliseret forretningen i takt med, at den vokser. Dette i forhold til både at få bundet de interne processer sammen og i forhold til e-shop, fuldautomatiseret ordreproces, Amazon Marketplace, EDI, konsignationslager og salgsagenter. Rapportering og BI står også centralt for Skandinavisk.
Per Mikkelsen
CFO
Skandinavisk

09:55 - 10:25
Betalingsløsninger
Fra FDIH giver Henrik Theil, chef for public affairs og kommunikation, en opdatering på FDIH's E-handelsanalyse for 2019 (halvårsanalysen) med en pejling på, hvordan e-handelen har det lige nu i Danmark. Derudover giver han en status på, hvor vi står 14 dage efter, at de nye betalingsregler omkring SCA (Strong Customer Authentification)/PSD2) er trådt i kraft. Og sidst - men ikke mindst - kommer han også til at fortælle lidt om reglerne ved internethandel, og hvad du skal være opmærksom på som e-handelsvirksomhed.
Henrik Theil
Public Affairs and Communication Manager
FDIH (Foreningen for Dansk Internethandel)

10:30 - 10:50
Pause

10:50 - 11:20
Hør hvordan Brandfix har fået integreret alle dele af forretningen
Hos Brandfix ønsker man at forandre hele oplevelsen fra A-Z for handel med hår- og skønhedsprodukter. Formålet er at hjælpe retailers, grossister og web-butikker fra forskellige lande, og der tages hånd om hele processen fra research, indkøb og logistik til administration, salg og opfølgning.

For at opnå disse meget ambitiøse mål har det været nødvendigt at ty til digitalisering af de interne processer – og helt nødvendigt at implementere et ERP-system. Brandfix valgte derfor at implementere et komplet integreret ERP-system.

Hør hvordan Brandfix på den måde får integreret alle dele af forretningen, hvad enten vi taler e-shop, salg, lager, forsendelse, indkøb, CRM, økonomi etc.

Derudover har selskabet også ønsket at optimere håndteringen af leverandørfakturaer med elektronisk fakturahåndtering.
Lars Ole Kamp
CFO
Brandfix

11:25 - 11:50
Hvordan nem adgang til data kan være med til at vækste din forretning
Uanset om du er en stor eller lille virksomhed er der en ting, som virkeligt kan trække på dine dyre personaleressourcer og dine kunders tålmodighed. Det er, hvis dine systemer ikke hænger sammen, og oplysninger skal findes flere steder, indtastes mange gange osv.

Du kender det nok: Outlook, Excel, økonomisystem, fragt/levering, bank, web-shop, betalingsløsning, CRM, markedsføring – flere Excel-ark.

Hvis alt hænger sammen, kan dine processer speedes gevaldigt op – færre personer kan udføre det fire-dobbelte. Med andre ord – du tjener flere penge og kan let skalere din virksomhed.

Henrik Ranum fortæller dig hvordan.
Henrik Ranum
Salgschef
Acomi

11:50 - 12:00
Afrunding og spørgsmål

12:00 - 13:00
Let frokost og networking
Partnere
Det får du ud af det
  • Konkrete cases og erfaringer fra flere virksomheder
  • Inspiration til at vækste din e-handel
  • Fordele og ulemper ved at digitalisere din forretning
Praktiske Oplysninger
Dato:
02/10 2019
Tid:
08:30 til 13:00
Sted:
Wihlborgs Konferencecenter
Lautrupvang 8
2750 Ballerup
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language