Hvordan kommer din virksomhed i gang med en digital transformation? Hvilke arbejdsprocesser skal først digitaliseres, og hvordan får vi processerne på tværs af afdelinger til at hænge sammen?
For 1½ år siden var det en del af de spørgsmål, som var i fokus hos Fleggaard Leasing, da de skulle i gang med at digitalisere deres dokumenthåndtering.
Klar effekt af digitaliseringen Inden for de tre første måneder fik Fleggaard Leasing halveret behovet for at printe 1.000 dokumenter om dagen. En halvering af sagsbehandlingstiden og en tredobling af kontrakthåndteringen var også blot nogle af de fordele, som de opnåede, da de gik fra manuelle til digitale processer
Gør man det rigtigt, kan det heldigvis også ses på bundlinjen Tag med til vores seminar og få brugbar viden og konkrete forslag til, hvordan du kan digitalisere dine arbejdsprocesser og optimere din bundlinje!
Følg med på Fleggaards digitale rejse med en halvering af behandlingstiden og et farvel til de blå chartekker
For syv år siden lignede Fleggaard Leasing de fleste andre danske virksomheder. De blå plastikchartekker, hvor der ofte kunne ligge op til 40 sider print på en enkelt sag, blev stadig håndbåret frem og tilbage mellem salg, kredit, tekniske afdeling og returbilsafdelingen.
For halvandet år siden indledte virksomheden arbejdet med at digitalisere sin dokumenthåndtering og har opnået en klar effekt: En halvering af sagsbehandlingstiden og en tredobling af kontrakthåndteringen har været blot nogle af de opnåede fordele ved at gå fra manuelle til digitale processer.
På dette indlæg deler Fleggaard ud af erfaringerne fra den digitale rejse – hvor langt er de nu, hvad ville de have gjort anderledes, og hvilke muligheder og trusler ser de i fremtiden.
Lars Schmidt
,
Head of IT & Valuation
,
Fleggaard Leasing A/S
10:00 - 10:15
Kaffepause
10:15 - 11:00
Dokumenthåndtering - få konkrete værktøjer og løsninger, der kan hjælpe dig i transformationen
På dette indlæg får du konkrete eksempler på dokumenthåndtering og workflow-automatiseringssoftware, der gør det muligt at digitalisere og optimere de processer, som styrker kernen i din virksomhed.
Ved at fjerne de kedelige, manuelle opgaver, der dræner dit teams energi, er dine vidensressourcer fri til at fokusere på de projekter, der driver produktivitet og profit.
Afslutningsvis gennemgår vi, hvordan du kan implementere disse værktøjer og løsninger i din virksomhed.
Marcin Pichur
,
Senior Sales Director
,
Docuware
11:00 - 11:10
Afrunding og spørgsmål
11:10 - 12:00
Frokost og networking
Tilmeldingen er lukket
Du kan ikke længere tilmelde dig dette event
Partnere
Det får du ud af det
Viden om, hvordan du kommer i gang med digital transformation.
Viden om de arbejdsprocesser, der først skal digitaliseres.
Et indblik i, hvordan du får processerne på tværs af afdelingerne til at hænge sammen.
En ide om, hvordan du kan komme til at sige farvel til de blå plastic-chartekker.