Digital collaboration

Dato:
11/6 2019
Sted:
Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse

Den digitale transformation har været i fuld gang længe, og der er talrige eksempler på hvordan nye platforme har disruptet markedet - fra udviklingen af ​​mobile apps, on demand-kultur og digitale platforme til nyere teknologier, som vi endnu ikke har set de fulde konsekvenser af, som for eksempel augmented reality, machine learning, kunstig intelligens og Internet of Things.

Med den hastige udvikling af nye teknologier ændres forbrugeradfærd og kundepræferencer sig tilsvarende hurtigt.

For at navigere i dette hastigt skiftende landskab er det vigtigt at have en strategi for hvordan man sikrer agility, hurtig iteration og datastyret beslutningstagning, samtidig med at virksomhedens digitale aktiver aktiveres. Alt sammen for at holde fast i kunder og samarbejdspartnere og prøve at påvirke dem for at kompensere for de hastige omstillinger. Nøglen til dette ligger i digitalt samarbejde og vidensdeling med kunder og partnere.

For nogen er deling af viden begrænset til særlige prislister og kataloger, mens det for andre er at give adgang til nogle af virksomhedens interne systemer, mens andre igen har hele forretningsmodellen som platform. Det er for eksempel streaming tjenester der lever af at dele deres indhold og ikke kun giver adgang til indhold, men også bruger kunstig intelligens for at komme med relevante forslag.

Men hvordan kommer man i gang med det digitale samarbejde og får opbygget den platform der skal udgøre fremtidens partnerskabsøkosystem.

Se program