Program:


08:30
Registrering og morgenmad

09:00
Velkomst
Moderator:
Niels Veileborg
debatredaktør
Computerworld

09:05
Asser Smidt - BotSupply
Oplægsholder:
Asser Smidt
founder
BotSupply

09:35
Sådan får du værdi af AI i din virksomhed
Alle taler om de fantastiske muligheder, der er med AI – men hvad kan man bruge det til, sådan helt konkret?

Hør om, hvordan intelligent cloudløsninger vha. en kombination af data, machine learning og AI kan spotte eksempelvis vandtab i forsyningsnettet, kommende fejl i vindturbiner – og kunder, som overvejer at forlade dig.

Uanset hvilken branche, du er i, kan AI give dig indsigt, som er guld værd.
Oplægsholder:
Jakob Ladekær
senior data scientist
Kapacity
Jakob Ladekær er senior data scientist i Kapacity og har fokus på at designe og udforme machine learning løsninger der bliver brugt og skaber værdi i virksomheder og organisationer.
Oplægsholder:
Jeppe Dahl Jensen
partner, Customer Strategy
Kapacity
Jeppe Dahl Jensen er partner i Kapacity og har arbejdet med intelligent brug af data i mere end 20 år. Jeppe er specialist i at løse komplekse forretningsproblemstillinger vha. data.

10:05
Pause

10:25
Konkrete anvendelser af maskinlæring
AI og maskinlæring er på alles læber, men det kan være svært at filtrere, hvad der er hype, og hvad der er konkret. Vi vil i denne præsentation dykke ned i nogle konkrete eksempler på maskinlæringsløsninger, som KPMG har udviklet, og som har bred anvendelse. Vi vil blandt andet kigge på
  • Maskinlæring til omfordeling af post.
  • Maskinlæring til målrettet markedsføring.
  • Maskinlæring til en mere effektiv indkøbsproces.
Vi vil også komme ind på vores anbefalinger til nemmere at gå i produktion med de fleste maskinlærings-løsninger.
Oplægsholder:
Christian Schulz
manager, NewTech
KPMG P/S
Christian Schultz er Manager i KPMG med 5 års erfaring i at lede AI-projekter med særlig fokus på maskinlæring. Christian har både været udvikler og projektleder, så han har en god forståelse for både teknikken og helikopterperspektivet.

10:55
Sådan forbedrer du kundernes online-oplevelse ved at analysere deres digitale adfærd
Med udgangspunkt i Ateas eShop giver Søren Bartels et indblik i, hvordan Atea arbejder datadrevet med forbedring af brugeroplevelsen for b2b-kunder: Identifikation af forbedringsmuligheder, prioritering af indsatser og opfølgning på effekt. Værktøjskassen spænder fra kundeinterviews til avancerede værktøjer som Deep Vision bygget på IBM Tealeaf.
Oplægsholder:
Søren Bartels
program director
Atea

11:25
Tak for i dag
Partnere
Det får du ud af det
  • Inspiration til at komme i gang med digital transformation
  • Øget indsigt i modeller, der kan bane vejen frem mod digital transformation
  • Praktiske cases
Praktiske Oplysninger
Dato:
Tid:
08:30 til 11:25
Sted:
Wihlborgs Konferencecenter
Lautrupvang 8
2750 Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse