Program:


08:30 - 09:00
Registrering og morgenmad

09:00 - 09:05
Velkomst
Moderator:
Niels Veileborg
debatredaktør
Computerworld

09:05 - 09:30
Asser Smidt - BotSupply
Oplægsholder:
Asser Smidt
founder
BotSupply

09:35 - 10:00
Sådan får du værdi af AI i din virksomhed
Alle taler om de fantastiske muligheder, der er med AI – men hvad kan man bruge det til, sådan helt konkret?

Hør om, hvordan intelligent cloudløsninger vha. en kombination af data, machine learning og AI kan spotte eksempelvis vandtab i forsyningsnettet, kommende fejl i vindturbiner – og kunder, som overvejer at forlade dig.

Uanset hvilken branche, du er i, kan AI give dig indsigt, som er guld værd.
Oplægsholder:
Jakob Ladekær
senior data scientist
Kapacity
Oplægsholder:
Jeppe Dahl Jensen
partner, Customer Strategy
Kapacity

10:05 - 10:25
Pause

10:25 - 10:50
Konkrete anvendelser af maskinlæring
AI og maskinlæring er på alles læber, men det kan være svært at filtrere, hvad der er hype, og hvad der er konkret. Vi vil i denne præsentation dykke ned i nogle konkrete eksempler på maskinlæringsløsninger, som KPMG har udviklet, og som har bred anvendelse. Vi vil blandt andet kigge på
  • Maskinlæring til omfordeling af post.
  • Maskinlæring til målrettet markedsføring.
  • Maskinlæring til en mere effektiv indkøbsproces.
Vi vil også komme ind på vores anbefalinger til nemmere at gå i produktion med de fleste maskinlærings-løsninger.
Oplægsholder:
Christian Schulz
manager, NewTech
KPMG P/S

10:55 - 11:20
Sådan forbedrer du kundernes online-oplevelse ved at analysere deres digitale adfærd
Med udgangspunkt i Ateas eShop giver Søren Bartels et indblik i, hvordan Atea arbejder datadrevet med forbedring af brugeroplevelsen for b2b-kunder: Identifikation af forbedringsmuligheder, prioritering af indsatser og opfølgning på effekt. Værktøjskassen spænder fra kundeinterviews til avancerede værktøjer som Deep Vision bygget på IBM Tealeaf.
Oplægsholder:
Søren Bartels
program director
Atea

11:25 - 11:25
Tak for i dag
Det får du ud af det
  • Inspiration til at komme i gang med digital transformation
  • Øget indsigt i modeller, der kan bane vejen frem mod digital transformation
  • Praktiske cases
Praktiske Oplysninger
Dato:
27/2 2019
Tid:
08:30 til 11:25
Sted:
Wihlborgs Konferencecenter
Lautrupvang 8
2750 Ballerup
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language