RPA - robot proces automation - er for alvor på vej frem i mange organisationer: Der er meget store muligheder for de fleste organisationer i software-robotter, der er relativt nemme at opsætte.
Når de kører, kan de håndtere mange trivielle standardopgaver i organisationen.
Det kan spare omkostninger, øge proceskvalitet og drifts-effektivitet, minimere risiko for fejl og ofte give ny indsigt i forretningen.
Anvendelsesmulighederne er mange. Software-robotterne kan anvendes som ‘lim’ mellem systemer, da de hurtigt og effektivt kan migrere løbende data mellem legacy-systemer.
De kan anvendes til automatisk og tidsbesparende opsætning af dokumenter, udsending af mails, indhentning af data og mange andre ting, der kan være med til at skabe nye indtægtsstrømme, øge proceskvaliteten og forbedre kundetilfredsheden i langt de fleste organisationer.
Med det rigtige værktøj kan en softwarerobot bygges og igangsættes meget hurtigt.
For de fleste organisationer ligger udfordringen mere i at identificere de rigtige brugs-scenarier i forhold til forretnings-strategi, udbytte-ønsker og organisation i de ofte komplekse it-miljøer samt at formulere og håndtere deres tilgang til RPA, så robot-brugen ikke knopskyder i øst og vest.
På dette roundtable vil vi diskutere teknologien og mulighederne for procesforbedring med RPA.
Vi vil også diskutere, hvordan man bedst muligt styrer sit RPA-projekt, så det ikke kommer ud af kontrol.
Under roundtablet vil vi tilstræbe at tackle de vigtigste udfordringer, organisationer står over for, så du får mulighed for at udforske følgende spørgsmål:
Steffen Villadsen
Idé - og ledelsesredaktør
Computerworld
Will Bolt
Northern European sales director
Automation Anywhere