Indlægget vil gå i dybden med, hvordan forretningen anvender data, machine learning og AI til at forretningsudvikle og optimere processer. Herunder gives en gennemgang af, hvordan du kan bruge analyse-baserede værktøjer i dagligdagen.
Daniel Aunvig, Head of Data & AI, Microsoft Denmark
Vælg dette indlæg
Du får et unikt indblik i, hvordan Danske Spil har transformeret sit fokus fra klassisk marketing til digitale brugerrejser og stærkere kunderelationer i en operationel hverdag.
Jesper Thyssen, Head of CRM og Digital Marketing, Danske Spil A/S
Vælg dette indlæg
Fysiske og digitale tilbud er i dén grad styret af data. Hør hvordan FK Distribution bruger data intelligent og om risici i processen med at bruge machine learning og AI.
Johny Martin Christiansen, Chief Controller, FK Distribution A/S
Vælg dette indlæg
Pascal vil dele DHI’s vision og erfaring med, hvordan data driver marketing og salgsaktiviteter. Indlægget afholdes på engelsk.
Pascal Tourres, Head of Group Digital Marketing, DHI
Vælg dette indlæg