Kan CRM accelerere digital transformation?

Dato:
25/10 2016
Sted:
Lyngby
Pris:
Gratis deltagelse

Svaret er ja. Men hvor starter man? Hvem tager ejerskabet, og hvordan sikrer man adaption og succes?

Vær med, når MicroPartner i samarbejde med Microsoft inviterer til en formiddag, der sætter fokus på digital transformation med Microsoft Dynamics CRM som udgangspunkt.

Digital transformation kan være med til at engagere dine kunder, styrke dine medarbejder i deres daglige arbejde, transformere dine produkter og optimere din drift. Alt sammen til gavn for din virksomheds vækst.

Mød Nana Bule, CMO hos Microsoft Danmark, som giver Microsofts bud på, hvad digital transformation er for en størrelse, hvorfor begrebet er kommet for at blive, og hvordan Microsoft kan hjælpe virksomheder i gang.

Søren B. Sørensen er partner i Devoteam, der arbejder med digitalisering af virksomhedens forretningsmodel. I sit indlæg vil Søren vise, hvordan man som virksomhed i 2016 kan arbejde med at øge værdiskabelsen overfor kunder gennem digitalisering. Og som ekstra gevinst giver han også en brugbar definition på begrebet "disruption".

Endelig giver vi dig et eksempel på, hvordan CRM har været starter for digital transformation hos en stor dansk international virksomhed. For DISA/Norican Group var der et stort behov for at styrke salgsmedarbejderne i deres daglige arbejde og optimere processer for at have overblik over pipeline, drift og kundefastholdelse. Microsoft Dynamics CRM medvirkede altså til en digital transformation af de globale salgsteams.

Se program

Program:


08:30
Morgenmad og registrering

09:00
Introduktion
Kort præsentation af programmet for i dag samt det praktiske.
oplægsholder
Oplægsholder:
Marc Taarup
CRM KAM
MicroPartner A/S

09:05
Digital Transformation set i et Microsoft perspektiv
I fremtiden bør alle virksomheder og organisationer tænke og agere som digitale virksomheder, så teknologien udnyttes til at skabe nye forretningsmuligheder. Spørgsmålene er mange - hvad er digital transformation helt konkret, hvordan prioriterer man de forskellige områder i forløbet og hvor lang er rejsen?

Hør Nana Bule tale ind til de nyere trends inden for fænomenet samt eksemplificere hvordan Microsoft har hjulpet og hjælper kunder fra hele verden på deres vej mod digital transformation.
oplægsholder
Oplægsholder:
Nana Bule
CMO
Microsoft Danmark

09:45
Digital Transformation; hvordan går man til opgaven i en B2B-virksomhed
Digitalisering er ikke noget nyt. I de sidste 30 år har det været et stort fokus på at digitalisere virksomhedens processer - ofte gennem implementering af forretningssystemer indenfor ERP, o.l. Og hovedfokus i denne digitalisering har været effektivisering og minimering af omkostninger. Men digitalisering i 2016 har et helt fokus og handler om meget andet end processer. Her er fokus på virksomhedens værdiskabelse overfor sine kunder. Det kræver en helt ny tilgang til digitalisering end tidligere - og det kræver nogle helt andre kompetencer. Og det kræver en helt anden til gang til CRM - både som disciplin og som system.

Søren er partner i Devoteam - og arbejder med digitalisering af virksomhedens forretningsmodel. I sit indlæg vil Søren vise, hvordan man som virksomhed i 2016 kan arbejde med at øge værdiskabelsen overfor virksomhedens kunder gennem digitalisering. Og som ekstra gevinst kommer der en brugbar definition på begrebet "disruption".
oplægsholder
Oplægsholder:
Søren Bronnée Sørensen
partner
Devoteam

10:30
Pause

10:45
Digital transformation af globale salgsteams
Bo giver dig et eksempel på, hvordan CRM har været starter for digital transformation hos en stor dansk international virksomhed. For DISA/Norican Group var der et stort behov for at styrke salgsmedarbejderne i deres daglige arbejde og optimere processer for at have overblik over pipeline, drift og kundefastholdelse. Microsoft Dynamics CRM medvirkede altså til en digital transformation af de globale salgsteams.
oplægsholder
Oplægsholder:
Bo Bugge
CIO
Norican Group

Bo started as the CIO of DISA in 2005, and now manages the Information Technology department at Norican Group, ensuring that the company is well-connected and using the best and most efficient tools.


11:30
Hvorfor kan netop Microsoft Dynamics CRM drive digital transformation
I Allen Campbells indlæg vil han belyse hvordan MicroPartner i dag går til et CRM projekt - hvordan MicroPartner bygger fundamentet for en CRM livscyklus, hvordan der arbejdes med kundeinvolvering og ikke mindst, hvordan der forventningsafstemmes.

Herudover vil Allen Campbell tale ind til produktet, for Microsoft CRM har udviklet sig markant og udvikler sig forsat i stigende tempo.
oplægsholder
Oplægsholder:
Allen Cambell
forretningskonsulent
MicroPartner A/S

MicroPartner A/S er en dansk konsulentvirksomhed med fokus på implementering, udvikling og vedligeholdelse af forretningskritiske kommercielle løsninger på Dynamics 365-platformen. MicroPartner er certificeret Microsoft-partner, og har siden 2001 hjulpet over 150 virksomheder og organisationer med forretningsudviklende og værdiskabende løsninger. Vi er et stærkt team af dedikerede konsulenter med solid erfaring og stærkt engagement inden for Dynamics 365-platformen – både som forretningsmæssig strategi og som et relations- og procesunderstøttende it-værktøj.


12:00
Opsummering efterfulgt af sandwich og networking
Partnere
Det får du ud af det
  • Konkret bud på en CRM-løsning.
  • Oplev et simpelt og brugervenligt CRM-system.
  • Hør om implementering, processer og forandringsledelse.
  • Hvordan du får effektiviseret den interne administration og løftet kundeoplevelsen
Praktiske Oplysninger
Dato:
Tid:
08:30 til 12:00
Sted:
Microsoft
Kanalvej 7
2800 Lyngby
Pris:
Gratis deltagelse