event billede

Få de mest loyale kunder - de er guld værd for din forretning

Dato:
05/4 2016
Sted:
Pris:
0 kr / 2.495 kr.


OBS - Dette arrangement afholdes i Århus

Forbrugerne har for længst indset, at den letteste vej til en god købsoplevelse og en fantastisk service er at tjekke anbefalinger og anmeldelser fra andre kunder. Fremtidens vindere bliver derfor de virksomheder, der formår at hæve barren og målrettet går efter en høj kundeloyalitet. Man skal skabe brand-ambassadører, som anbefaler virksomheden og dens produkter til andre.
 
Boxer TV har indset dette, og selskabet har i et presset marked formået at arbejde med udfordringerne og stadigvæk have fokus på den gode kundeoplevelse. Det er nemlig en afgørende faktor for at kunne tiltrække nye kunder og fastholde de eksisterende.

Micropartner A/S med Microsoft Dynamics CRM hjælper virksomheder med at skabe et samlet billede af kundernes adfærd, så kunderne gang på gang får en god oplevelse og dermed vender tilbage for at købe mere.

På denne Howto:

  • Kundeloyalitet - den oversete vækstmotor
  • Hvilke værktøjer stiller Microsoft CRM med i forhold til at arbejde med kundeoplevelsen og retention?
  • CASE: Boxer TV
Du kan se hele programmet herunder og du tilmelder ved at klikke på den blå "Tilmeld dig event" knap.

Mød talerne

Marc Taarup

Marc Taarup

CRM KAM

MicroPartner A/S

Mikkel Korntved

Mikkel Korntved

direktør & seniorrådgiver

Loyalty Group A/S

Thomas Bach Rasmussen

Thomas Bach Rasmussen

sales & Retention manager

Boxer TV A/S

Allen Cambell

Allen Cambell

forretningskonsulent

MicroPartner A/S

Se program

Program:


08:30 - 09:00
Morgenmad og registrering

09:00 - 09:10
Introduktion
Kort præsentation af programmet for i dag samt det praktiske.
Marc Taarup
CRM KAM
MicroPartner A/S

09:15 - 09:55
Kundeloyalitet - den oversete vækstmotor
CRM, CEM, CJM, CSI... og alle de andre forkortelser. Hvordan hænger det egentlig sammen?

- Har du regnet den ud? De økonomiske konsekvenser af en øget kundeloyalitet.
- Hvad gør de mest succesfulde kundeorienterede virksomheder bedre end os andre?
Mikkel Korntved
direktør & seniorrådgiver
Loyalty Group A/S

10:00 - 10:30
Pause

10:30 - 11:10
Reference case med Boxer TV
Kundestrategier, Customer Journey, Procesforbedringer, Kundekultur osv.

- Hvordan forholder man sig til disse begreber i et marked med stærke konkurrenter og nye markedstilbud?
- Hør om udfordringerne og hvad der har størst betydning for kundeoplevelsen for BoxerTV's kunder
Thomas Bach Rasmussen
sales & Retention manager
Boxer TV A/S

11:15 - 11:40
Hvilke værktøjer stiller Microsoft CRM med i forhold til at arbejde med kundeoplevelsen og retention?
- Den effektfulde implementering og de fem sikre veje til forankring.
- Lidt om teknologi - hvorfor bør man overveje skyen?
Allen Cambell
forretningskonsulent
MicroPartner A/S

11:45 - 11:55
Opsummering og afrunding
Marc Taarup
CRM KAM
MicroPartner A/S

12:00 - 12:00
Frokost med sandwich
Partnere Bliv partner
Det får du ud af det
  • Konkret bud på en CRM-løsning.
  • Oplev et simpelt og brugervenligt CRM-system.
  • Hør om implementering, processer og forandringsledelse.
  • Hvordan du får effektiviseret den interne administration og løftet kundeoplevelsen
Praktiske Oplysninger
Dato:
05/4 2016
Tid:
08:30 til 12:00
Sted:
Scandic Hotel Aarhus City
Østergade 10
8000 Aarhus
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language