Forbrugerne har for længst indset, at den letteste vej til en god købsoplevelse og en fantastisk service er at tjekke anbefalinger og anmeldelser fra andre kunder. Fremtidens vindere bliver derfor de virksomheder, der formår at hæve barren og målrettet går efter en høj kundeloyalitet. Man skal skabe brand-ambassadører, som anbefaler virksomheden og dens produkter til andre.
Boxer TV har indset dette, og selskabet har i et presset marked formået at arbejde med udfordringerne og stadigvæk have fokus på den gode kundeoplevelse. Det er nemlig en afgørende faktor for at kunne tiltrække nye kunder og fastholde de eksisterende.
Micropartner A/S med Microsoft Dynamics CRM hjælper virksomheder med at skabe et samlet billede af kundernes adfærd, så kunderne gang på gang får en god oplevelse og dermed vender tilbage for at købe mere.
På denne Howto:
Kundeloyalitet - den oversete vækstmotor
Hvilke værktøjer stiller Microsoft CRM med i forhold til at arbejde med kundeoplevelsen og retention?
CASE: Boxer TV
Du kan se hele programmet herunder og du tilmelder ved at klikke på den blå "Tilmeld dig event" knap.
Kort præsentation af programmet for i dag samt det praktiske.
Marc Taarup
,
CRM KAM
,
MicroPartner A/S
09:15 - 09:55
Kundeloyalitet - den oversete vækstmotor
CRM, CEM, CJM, CSI... og alle de andre forkortelser. Hvordan hænger det egentlig sammen?
- Har du regnet den ud? De økonomiske konsekvenser af en øget kundeloyalitet. - Hvad gør de mest succesfulde kundeorienterede virksomheder bedre end os andre?
- Hvordan forholder man sig til disse begreber i et marked med stærke konkurrenter og nye markedstilbud? - Hør om udfordringerne og hvad der har størst betydning for kundeoplevelsen for BoxerTV's kunder
Thomas Bach Rasmussen
,
sales & Retention manager
,
Boxer TV A/S
11:15 - 11:40
Hvilke værktøjer stiller Microsoft CRM med i forhold til at arbejde med kundeoplevelsen og retention?
- Den effektfulde implementering og de fem sikre veje til forankring. - Lidt om teknologi - hvorfor bør man overveje skyen?