Få styr på data-junglen i din virksomhed
Dato:
04/11 2015
Sted:
Ballerup
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
De fleste virksomheder genererer i stigende omfang store mængder data fra et stadig voksende antal kilder.
Der ligger stor værdi i at kunne strukturere og håndtere de store datamængder på en overskuelig måde, så vigtige informationer ikke går tabt eller bliver meget svære at finde frem til.
Med den rigtige tilgang til dine data og virksomhedens data-flow kan du håndtere, indsamle og styre informationer - dokumenter, filer, mails og alt muligt andet - på tværs af virksomhedens systemer.
Med den rigtige enterprise content management er der store gevinster at hente.
Men hvordan kommer man i gang? Hvilke processer skal man være klar til at justere? Og hvor ligger den store gevinst.

Kom til dette How To og hør om gevinsterne ved at få styr på virksomhedens dataflow med de bedste enterprise content management-systemer.
Se hele programmet nedenfor - Husk at der er gratis deltagelse
Se program
Program:
08:30
Morgenmad og registrering
08:55
Velkomst
Moderator:
Dan Jensen
,
redaktionschef
,
Computerworld
Redaktionschef på Computerworld og har i mere end 20 år skrevet om it-branchens og it-teknologiernes udvikling og indflydelse.
09:00
Konica: Vil et menneske kunne holde sig oprejst uden en rygrad?
Konica Minolta Business Solutions Denmark a/s præsenterer sine tanker om, hvordan ECM skal ses som en informations-rygrad i den moderne virksomhed, der gerne vil arbejde papirfrit med digitaliserede processer.
Samtidig præsenterer Konica Minolta nogle af de teknologier, der vil præge den digitaliserede verden i fremtiden for eksempel augmented reality og robot-automatisering af processer.
Oplægsholder:
Michael Fray
,
Chefkonsulent ITS
,
Konica Minolta Business Solutions Denmark A/S
Med 13 års erfaring med dokumenthåndtering, digitalisering af processer og Enterprise Content Management. Michael Fray er certificeret ECM Master samt underviser og udgav i 2008 den første danske bog om ECM. I dag står Michael Fray i spidsen for ECM og IT Services hos Konica Minolta i Danmark.
09:30
IntraNote: Hør hvordan ECM kan optimere organisationens vidensdeling og øge produktiviteten med op til 25 procent.
De 25 procent er den øgede produktivitet, som det internationale konsulenthus McKinsey estimerer vidensarbejderer kan opnå i kraft af samarbejdsværktøjer. 25 procent!
Se konkret, hvordan denne effekt nås med værktøjet DocuNote, så mails, dokumenter og scannet materiale nemt kan arkiveres og genfindes i en fælles struktur. Alt sammen søgbart.
Med mere end 400 løsninger inden for dokumenthåndtering og videndelingsværktøjer er mange organisationer og virksomheder blevet mere effektive og har fået sikret deres viden digtalt af IntraNote a/s. Alle løsninger er implementeret i effektive forløb, hvor kombinationen af standardløsninger, effektiv projektledelse og tæt dialog har bragt hver enkelt løsning i drift med en minimal ressourceindsats fra kundens side.
Oplægsholder:
Søren Rust Nielsen
,
medejer
,
IntraNote
Søren Rust Nielsen, Partner, strategisk forretningsudvikling medstifter af IntraNote a/s, der siden 2001 har leveret løsninger til digitalisering af den moderne arbejdsplads til private virksomheder og offentlige institutioner. Vores løsninger er fleksible standardløsninger med stor sikkerhed, der tilpasses jeres behov og krav – helt uden kodning. I kan enten tilpasse systemet selv, eller vi kan hjælpe jer. Læs mere på www.intranote.dk.
10:00
Axpoint: Kom i gang med dokumenthåndtering og videndeling på én dag
Med Axpoint får du fuldt forretningsmæssig udbytte af ECM fra første dag. Axpoint sætter nye standarder for, hvor nemt det er at håndtere og skabe overblik over virksomhedens dokumenter og relaterede information.
Axpoint indeholder som standard arbejdsområder til overblik og dokumenthåndtering på kunder, leverandører, projekter og medarbejdere. Axpoint er fleksibel og kan udvides og tilrettes efter behov.
Axpoint kan integreres med virksomhedens andre it-systemer som for eksempel ERP og CRM. Således kan der foregå en automatisk synkronisering af kunde- og projektdata fra virksomhedens ERP-system, så alle kunde- og projektdata i Axpoint altid er 100 procent valide og opdaterede.
Axpoint er en enterprise-app, udviklet til Office 365, som giver fuld fokus på den forretningsmæssige udnyttelse af ECM og overlader it-infrastruktur og opsætning til højt specialiserede og sikre datacentre.
Oplægsholder:
Steen Westergaard
,
CEO
,
Axpoint A/S
10:45
Exformatics Social ECM - Opnå 25 procent øget produktivitet via effektivt samarbejde
En af de største udfordringer i virksomheder i dag er, at mængden af informationer og data eksploderer. Dette gør det vanskeligt at processere og omsætte den dyrebare viden, som ligger i den enkelte virksomhed. At finde frem til brugbare informationer kan i den forbindelse tage rigtig lang tid, og når man har fundet informationen, er det usikkert, om man har fået fat i den seneste mail eller det nyeste dokument. Dette fører til spildtid, og at dyrebare erfaringer tabes på gulvet. Svaret på denne udfordring er ikke langt væk. Exformatics ECM-løsning sørger nemlig for at skabe struktur i informationerne og effektivisere måden, vi samarbejder på.
Exformatics Social ECM sætter nye standarter for ECM-systemer via den integrerede sociale dimension, som har potentiale til at produktionsoptimere din virksomhed med op til 25 procent. I Exformatics er vi eksperter i ECM, og vi brænder for at yde optimal rådgivning, når virksomheder skal udvikle deres forretning.
Begynd i det små, så vidt muligt med en standardløsning og sørg for, at det er løsningen, der understøtter jeres arbejde - og ikke jeres arbejde, der understøtter it-løsningen.
Morten Marquard fra Exformatics vil gennemgå, hvad du bør tage højde for ved valg og implementering af en ECM-løsning og hvilke gevinster, der er at hente ved at sætte strøm til arbejdet.
Oplægsholder:
Morten Marquard
,
direktør og produktchef
,
Exformatics
11:15
Case: By & Havn
Heidi Olsen, Chef for HR & Administration hos By & Havn fortæller om sine erfaringer med dokumenthåndtering. Hvad er gået forud for valg af system? Hvad var behovet, og hvad ønskede organisationen optimeret? Hvordan benytter By & Havn løsningen DocuNote, og hvilke arbejdsprocesser har systemet været med til at effektivisere?
Heidi Olsen kommer også ind på, hvad By & Havn har opnået ved at gå fra håndtering af udviklingsselskabets mange dokumenter i et almindeligt fildrev til struktureret dokumenthåndtering, og hvorfor DocuNote er af stor værdi i hverdagen.
Oplægsholder:
Heidi Olsen
,
chef for HR & Administration
,
By & Havn
11:45
Paneldebat
Michael Fray, Konica Minolta
Steen Westergaard, Axpoint A/S
Morten Marquard, Exformatics
Heidi Olsen, By & Havn
Søren Rust Nielsen, IntraNote
Tilmeldingen er lukket
Du kan ikke længere tilmelde dig dette event