Computerworld Summit 2016
Dato:
13/4 2016
Sted:
København S
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
- It-inspiration, tech-trends og konkrete erfaringer
Den teknologiske innovation buldrer afsted, og nye it-løsninger giver dig fantastiske muligheder for at effektivisere og nytænke dit arbejde, din organisation og din forretning.
Det er derfor Computerworld Summit 2016 sætter fokus på de nye teknologier, de nye forretnings- og driftsmodeller og giver dig inspiration til, hvordan de kan give den maksimale værdi i din virksomhed.

På Summit 2016 kan du møde de nye trends inden for digital innovation, disruption, data analytics, sikkerhed og mobility. Computerworld Summit klæder dig på til din digitale rejse.
Det får du på summit:
- Inspiration til must-have indholdet af din digitale strategi anno 2016
- Hvordan du opnår hurtigere time-to-market og mere agilitet - uden at det går ud over driften
- Ideer til hvordan du effektivt og sikkert håndterer EU-forordninger, national lovgivning, ISO-standarder og et øget topledelses- og mediemæssigt fokus på sikkerhed og compliance
- Innovator og iværksætter Mark Curtis om hvad forbrugere og kunder forventer af dine services og produkter - og hvordan du skal forberede din organisation til en verden med utallige interfaces, devices og typer af interaktion
- Volvos vice president for Consumer IT Services, Peter Lorentzon, om hvordan Volvo bruger digitalisering strategisk og operationelt?
...alt sammen mens du plejer dit it-netværk og skaber nye relationer blandt Summits 500 it-professionelle deltagere.

Antallet af pladser er begrænset, og forbeholdt it-beslutningstagere og slutbrugere. Du kan nu tilmelde dig og sikre dig en gratis plads på Summit 2016.
Programmet vil løbende blive opdateret og du kan se det aktuelle program herunder.
Se program
Program:
09:00
Velkomst
Moderator:
Lars Jacobsen
,
chefredaktør og moderator
,
Computerworld
Chefredaktør for Computerworld siden 2013. Har i over 20 år beskæftiget sig med samspillet mellem teknologi, forretning og samfund som taler, moderator, journalist og podcastvært. Medlem af juryen for Årets CIO og er initiativtager og jurymedlem til den nystiftede pris som Årets CISO.
09:10
Living Services ændrer den måde vi lever, arbejder og leger på
Med fremkomsten af connected intelligence kommer en helt ny digital era: Living Services. Disse services er sofistikerede, kontekstbestemte, digitale services, som er designet til at forvente og modsvare dine behov. De reagerer på ændringer i omgivelserne og bevægelsesmønstre i real-time på en måde, der vil ændre den måde vi lever, arbejder og leger på.
Oplægsholder:
Mark Curtis
,
Founder, Chief Client Officer
,
Fjord
Mark Curtis er serieentreprenør og har arbejdet med det digitale, mobil og design de sidste 30 år. Mark besøger os på Computerworld Summit for at fortælle om den næste bølge inden for den digitale revolution - Living Services.
09:50
Citrix: De vigtigste elementer i overgangen til cloud og mobil
Ofte er opgaven, at medarbejderne skal kunne arbejde hvor som helst med hvad som helst.
Men hvordan kommer du i gang med anden fase af mobility? Og hvordan sikrer du en fleksibel og mobil løsning uden at give køb på sikkerheden?
Hør Kim Elgaard sætte fokus på deling af data, fleksibiliteten og ikke mindst sikkerheden når virksomheden skal være mobil.
Oplægsholder:
Kim Elgaard
,
Security Specialist/Etisk Hacker
,
Arrow ECS Denmark A/S
Kim er uddannet etisk hacker og har arbejdet med it-sikkerhed i mere end 20 år. Kim bruger sin viden til at hjælpe virksomheder med at forbedre deres sikkerhed samt rådgive dem omkring hvilke teknologier de kan bruge til at beskytte deres data og infrastruktur.
11:00
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
Spor 1
11:00 - 11:25 (25 min)
Sådan lever du op til lovgivningen - og får en mere effektiv og aktuel kontrol
EU-forordninger, national lovgivning, ISO-standarder og et øget topledelses- og mediemæssigt fokus har gjort sikkerhed og compliance til en stadig stø...
Henrik R. Drøscher, it-audit konsulent, Siscon
Jesper B. Hansen, CTO, Siscon
Læs mere
Spor 2
11:00 - 11:25 (25 min)
Få inspiration til elementer i Digital strategi anno 2016 - stil de rigtige spørgsmål og forstå de nye principper
Det er godt, når vi i IT spørger os selv, hvordan vi understøtter forretningen digitalt. Men det er endnu bedre, når forretningen spørger sig selv hvi...
Ursula Krogsbøll, Direktør, Digital strategi og innovation, Miracle A/S
Læs mere
Spor 3
11:00 - 11:25 (25 min)
Kom godt i gang med outsourcing af it-driften
Outsourcing af it i den ene eller anden form er den rigtige vej at gå for mange danske virksomheder. Hvad enten du arbejder i klassiske industrier ell...
Kim Burmeister Nielsen, Director, Client Management & Business Development, Global Connect
Læs mere
Spor 1
11:30 - 11:55 (25 min)
Få proaktiviteten tilbage i it-afdelingen
De fleste af os har på fornemmelsen at dele af vores arbejde kunne gøres nemmere eller mere effektivt - og vores indsats dermed kunne blive mere proak...
Jeppe Degnbol Møller, it-arkitekt, Infrateam
Læs mere
Spor 2
11:30 - 11:55 (25 min)
Det forventer forretningen - er du parat til at levere?
Nemt, agilt og med et sikkerhedsniveau som er helt rigtigt. Det er forventningerne fra forretningen til it-leverancer i dag. I en verden hvor kraven...
Carsten Egeberg, admin. direktør, Proact Systems A/S
Læs mere
Spor 3
11:30 - 11:55 (25 min)
Sådan kan du bruge machine learning til at opdage avancerede interne trusler
Risikoen for it-angreb er tårnhøj - men det har aldrig været sværere at forudsige hvordan et angreb vil finde sted. Er uheldet samtidig ude og et angr...
John Dyer, Cyber Security Account Director, Darktrace
Læs mere
12:00
Adobe: Vejen til den gode digitale kundeoplevelse
Rigtig mange virksomheder idag vurderer at kundeoplevelsen har en forretningskritisk betydning. Endnu flere mener at de rent faktisk er i stand til at levere denne oplevelse, men undersøgelser viser også at meget få af kunderne er enige I den betragtning.
Derfor er den digitale transformation og kundeoplevelsen to store emner i alle organisationer idag. Digitaliseringen skal lægge fundamentet til bedre at kunne forstå kunderne og kundeoplevelsen skal være et direkte resultat af den viden organisationen opnår om den enkelte kunde. Det er helt afgørende for at kunne skabe den eftertragtede kundeloyalitet og øgede omsætning.
Kom og se indlægget for at høre mere om:
- Hvordan udnytter man den digitale marketing sky til at nå sine kunder og drage fordel af de mange data, som samles op i tiden før, under og efter de er blevet kunder, til at skabe enestående kundeoplevelser
- Hvordan kommer man igang? Og hvad skal der til?
Oplægsholder:
Flemming Lund Blixt
,
Senior Solutions Consultant/Digital Strategist
,
Adobe Marketing Cloud, Adobe
25+ years experience with e-commerce, campaign management and e-mail marketing solutions.
Has been solution consulting for company's like Teradata, Responsys/Oracle and IBM and used to be the head of Campaign Production and data quality at TDC (Danish Telco)
• Expert In Campaign Management & Marketing Automation
• Expert in 1 to 1 communication strategy
• Expert in E-mail marketing
• Expert in Marketing data modeling
13:15
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
Spor 1
13:15 - 13:45 (30 min)
Sådan får du udkonkurreret skygge-it og skabt effektive interne workflows
Det er den klassiske udfordring: Hvordan kan vi være hurtigere / mere stabile / bedre - uden at det koster på kvalitet eller hæver prisen? Og så er d...
Kim Bahir Andersen, technical director, Itadel A/S
Læs mere
Spor 2
13:15 - 13:45 (30 min)
Flexera Software: Bedre sikkerhed med Application life cycle management
Hvad indeholder dit it-miljø i virkeligheden? Hvor er det? Og hvad har organisationen reelt brug for?Det er spørgsmål som spiller en central rolle i a...
William Melby, Regional Director - Nordics & Benelux, Flexera Software
Læs mere
Spor 3
13:15 - 13:45 (30 min)
Den mobile arbejdsplads - frihed og fleksibilitet
Work is not a Place... it's something we doHør om mulighederne for en arbejdsplads der ikke er bundet til et sted. Hvor er vi nu og hvor bevæger vi os...
Ejal Bracha, Systems Engineer, Citrix
Læs mere
Spor 1
13:50 - 14:15 (25 min)
Sådan tager du kampen op mod malware og cryptolockers
Malware og cryptolockers rammer både private, virksomheder og kommuner. Ofte er der tale om såkaldte zero-day attacks, hvor hidtil ukendte sårbarheder...
Martin Slott Hansen, Enterprise Presales Engineer, Bitdefender
Læs mere
Spor 2
13:50 - 14:15 (25 min)
Sådan sikrer du opmærksomheden, forankringen og forståelsen for den bedst mulige sikkerhed i hele organisationen
Den cybertrussel du som virksomhed eller organisation er udsat for i dag kræver en struktureret og holistisk tilgang til informationssikkerhed. Det er...
Kim Larsen, Cyber Security Officer, Huawei
Læs mere
Spor 3
13:50 - 14:15 (25 min)
Sikkerhed i en Skyet fremtid - og i resten af den digitale virksomhed
Sikkerhedsbilledet ændrer sig konstant, og det er svært at følge med og understøttelse nye teknologier og Cloud-tjenester, samt fastholde sikring og e...
Magnus Cohn, Chief Commercial Officer, Uniqkey
Læs mere
Spor 1
14:20 - 14:25 (5 min)
Pause
Læs mere
Spor 2
14:20 - 14:25 (5 min)
Pause
Læs mere
Spor 3
14:20 - 14:25 (5 min)
Pause
Læs mere
Spor 1
14:30 - 14:55 (25 min)
Tag styringen i en verden af komplekse it-løsninger
Skiftet mod cloud, hel eller delvis oursourcing og virtualisering har i flere år øget effektiviseringen og drevet prisen på it-drift ned. Udfordringe...
Knud Ottosen, Country Manager, Nutanix Denmark
Læs mere
Spor 2
14:30 - 14:55 (25 min)
Kompetera: Hør om klassens nye dreng i it-sikkerhed
SMS PASSCODE nu en del af CensorNets Unified Security Solution. Den danske it-sikkerhed virksomhed SMS PASSCODE blev for nyligt opkøbt af engelske Ce...
David Hald, chief strategy officer, CensorNet
Læs mere
Spor 3
14:30 - 14:55 (25 min)
Hvordan skaber du en digital rebel ved at arbejde med strategi?
Hvilket muligheder har IT-boblen i år 2000 og finanskrisen i år 2009 givet os?Kunne det have været B&O, der fik Apples success?Hvad er en Black Swan s...
Michael Moesgaard Andersen, Iværksætter, investor og gennem 10 år adj. professor, CBS
Læs mere
15:20
Det aktuelle trusselsbillede: Cyberangreb mod danske virksomheder og myndigheder
Trusselsbilledet for Danmark og danske virksomheder har ændret sig grundlæggende i takt med at flere konflikter udkæmpes på internettet.
Det viser de ødelæggende angreb på både virksomheder som Sony, medier som TV5 Monde og energiforsyningen som i Ukraine.
Afdelingschef Thomas Kristmar fra Center for Cybersikkerhed hos Forsvarets Efterretningstjeneste kommer derfor ind på:
- Hvad truslerne fra cyberspionage, cyberkriminelle, cyberaktivister og cyberterror bør betyde for danske virksomheders risikovurdering
- Udbredelsen af statssponseret cyberspionage mod danske virksomheder
- Hvordan angreb på samarbejdspartnere anvendes som del af målrettede angreb på specifikke virksomheder
- Hvor de bløde punkter i virksomhedernes teknologi er i en tid hvor selv firewalls kan anvendes som angrebspunkter ind i virksomheden
- Hvorfor der er behov for et opgør med tanken om at sikkerhed er en udfordring som kan løses med mere teknologi
Oplægsholder:
Thomas Kristmar
,
Afdelingschef, Policyafdelingen
,
Forsvarets Efterretningstjeneste, Center for Cybersikkerhed
16:00
Volvo put Customer in the driving seat when going digital
The Automotive industry in general going through a major transformation using digital opportunities. Volvo Cars is no exception and the presentation will take you through how Volvo Cars see the mega trends and how to respond from a brand, product and digital service perspective.
Oplægsholder:
Peter Lorentzon
,
Vice President, Consumer IT Services
,
Volvo Car Group
As CEO for Volvo Car Retail Solutions, drove the transformation of a subsidiary - from a cost center to a profitable commercial IT company.
As Nordic Dealer Development Director, built a strong Nordic organization with capabilities to develop the dealer experiences. At the same time also managed new dealer contract and standard implementation, cross Nordic dealer due to European competition legislation.
Tilmeldingen er lukket
Du kan ikke længere tilmelde dig dette event