Effektiv support af interne eller eksterne kunder, bedre overblik over ressourceforbruget og værdifulde input til udviklingen af produktet eller ydelsen. Det er resultaterne fra et veldrevet kunde- eller supportcenter der anvender de rigtige værktøjer.?
Værende det CRM, helpdesk, livechat eller sociale medier som kundeservice platform, så kan dette HowTo give dig et skub i den rigtige retning og lede dig og din virksomhed mod højere kundetilfredshed og et bedre flow af informationer.
Ved deltagelse på dette HowTo får du:
Inspiration til udvikling af produkter og services
Relevante eksempler og cases fra virksomheder
Hjælp til at få at mest muligt ud af dit informationsflow
Sparring med andre it-professionelle som arbejder med kundeservice og support.
Alt sammen er målrettet mod at hjælpe dig med at skabe den optimale service og support løsning for din virksomhed.
Samtidig får du mulighed for at møde en række leverandører som alle kender til de udfordringer og muligheder der eksisterer i et moderne kunde- og supportcenter.
Det er gratis at deltage, så tilmeld dig nu og nyd formiddagen på Whilborgs Konferencecenter i Ballerup, lige udenfor København.
Salesforce Service Cloud is built on the Salesforce Customer Success Platform, giving you a 360-degree view of your customers and enabling you to deliver smarter, faster, and more personalized service.
In addition to being a pioneer in cloud-based sales force automation, Salesforce is the recognized leader for CRM customer engagement. With Service Cloud, you can automate service processes, streamline workflows, and surface key articles, topics, and experts to transform the agent experience. Connecting one-to-one with every customer, across multiple channels and on any device, was never easier.
Come and listen to Jan Verbrugghe from Salesforce Belgium, explaining why NOW is the time for Service Organisations to step up and be all over the Customer Journey discussions going on in companies these days.
Jan Verbrugghe
,
Solution Strategist
,
salesforce.com
09:30 - 09:55
Interactive Intelligence & Advania
Vi introducerer dig til et værktøj, der hjælper dig til at yde dine kunder en service-oplevelse ud over det sædvanlige.
I præsentationen giver vi nogle nyttige råd til, hvordan din virksomhed via en native integration til bla. Microsoft Dynamics, Lync og andre kundeserviceløsninger som Salesforce, og du får muligheden for at kommunikere og behandle henvendelser til og fra dine kunder på en hurtig og effektiv måde.
Vi runder også trenden sociale medier og kundeservice. Endvidere giver værktøjet dig mulighed for at måle og følge op på dine kundeservice-agenter samt gennemgå og analysere kaldshistorik.
Vi gennemgår en specifik kundecase sammen med VING, som beskriver de fordele, kunden har opnået ved at implementere en multi channnel kontaktcenter-løsning
Bo Westhoff
,
Country Manager Denmark
,
Interactive Intelligence
Peter Svendsen
,
CIC Sales
,
Advania
10:00 - 10:30
Pause
10:30 - 10:55
AlfaPeople
En velfungerende kundeservice, hvor kunderne hurtigt og effektivt kan få svar på deres spørgsmål, er helt central for mange virksomheder, der ønsker at pleje et godt forhold til brugerne af virksomhedens produkter.
I modsætning til tidligere anvender kunderne i dag en række forskellige platforme - computer, tablet, smartphone, sociale medier, mail og lignende.
Det gør det nødvendigt for kundeservice at være tilgængelig på alle platformene.
Mange steder har det ført til opdeling af kundeservice-afdelingerne i flere afdelinger, hvilket er uhensigtsmæssigt.
Med en multikanal-kundeservice kan man imidlertid sagtens kommme til at interagere med sine kunder via lige præcis den kanal, som kunderne foretrækker til hver en tid, ligesom kundeservice med en multikanal-løsning kan komme til at spille tæt sammen med salgsafdelingen.
I dette oplæg vil Kristoffer Vad fortælle hvordan, det kan komme til at fungere. Og hvilke fordele, man kan få ud af at tænke bredere i sin kundesupport.
Kristoffer F. Vad
,
Director of Business Development
,
AlfaPeople
11:00 - 11:40
Case: Thomas COOK
Customer service: Hvordan møder vi vores kunder og yder den service, som giver størst kundetilfredshed? Hvilke tjenester, teknikker og arbejdsmetoder hjælper os bedst til at opnå vores mål for Customer satisfaction?