Mobility er et afgørende indsatsområde i de fleste danske virksomheder 2014. Om det er interne apps og tele-løsninger, mobile grænseflader rettet mod partnere, et konkret mobilt produkt til kunderne eller noget helt fjerde, så er der rigtig mange elementer at forholde sig til.
På dette how-to kommer vi omkring:
Grundlæggende mobil-strategi
Mobility First - Hvad betyder det ?
Mobil infrastruktur
Udvikling og drift
Cases fra bl.a. DSB og Oticon
Se hele programmet herunder og husk at arrangementet er gratis - Vel mødt
Gør de vigtigste funktioner tilgængelige - der hvor medarbejderen er
- Mobil strategi i en hurtig økonomi
Vi står midt i "anden bølge" af enterprise mobility . "Første bølge" handlede om mail- og kalenderadgang . "Anden bølge" handler om adgang til kernesystemerne.
Lige nu arbejdes der alle vegne fokuseret på at gøre de vigtigste funktioner tilgængelige der, hvor medarbejderen er. Samtidig fokuseres der på at begrænse funktionaliteten til det absolut nødvendige. "Simplicity" er omdrejningspunktet for optimering af virksomhedens processer.
Vi sætter fokus på ovenstående temaer og de seneste statistikker, og du får mulighed for at se eksempler på, hvordan andre virksomheder har taget fat på at skabe værdi for forretningen ved hjælp af forskellige mobile løsninger.
Ursula Krogsbøll
,
Afdelingsdirektør, Digital strategi og innovation
,
Knowit
09:30 - 09:55
Mobile Enterprise - Sådan !
Den mobile virksomhed og udvikling af forretningskritiske mobile applikationer
Inspiration til funktioner og applikationer på smartphones eller tablets, cases fra DSB, Oticon, SEB, Bluegarden m.fl.
Design og udvikling til mobile styresystemer, herunder introduktion til "cross development platform"
Optimering af udviklingsforløb, herunder agil udvikling
IT´s rolle i relation til mobile tiltag og udviklingsforløb
Succeskriterier
Thomas Vejlemand
,
CEO og partner
,
InSilico
10:00 - 10:15
Pause
10:15 - 10:40
Homo mobilis - hvor er vi på vej hen med mobility?
"Mobility First" hvad betyder det, og skal vi som virksomhed tage mobility alvorligt: Google, Facebook og Apple er sprunget på vognen.
Kan det betale sig? Hvad betyder det for min virksomhed, og hvordan kommer vi i gang.
Få indsigt i begreberne, added value, reinvent, fokus, UX, Content.
Få indsigt og kom i gang med mobility nu.
Per Friis
,
grundlægger og partner
,
Friis Consult ApS
10:45 - 11:10
Paneldebat
Ursula Krogsbøll, Miracle Thomas Vejlemand, InSilico Per Friis, Mobility Dream Team