Få styr på kunde- og supportcentret

Dato:
22/10 2014
Sted:
Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse

Effektiv support af interne eller eksterne kunder, bedre overblik over ressourceforbruget og værdifulde input til udviklingen af produktet eller ydelsen. Det er resultaterne fra et veldrevet kunde eller support center der anvender de rigtige værktøjer.

Dagen byder på en gennemgang af flere forskellige systemer bl.a.:

  • Microsoft Dynamics CRM
  • Cherwell Service Management
  • Salesforce 
  • Oracle Right 
  • Lync 
  • Zendesk 
  • M.m

Ved deltagelse på denne HowTo får du eksempler og inspiration til hvordan du kan skabe en løsning.

Husk at arrangementet er gratis.

Se program
Partnere
Det får du ud af det
  • Få mere ud af din kundeservice
  • Gennemgang af flere forskellige systemer
  • Få inspiration til håndtering af it-support gennem cases
  • Netværk med andre it-professionelle
Praktiske Oplysninger
Dato:
Tid:
08:30 til 11:15
Sted:
Pfizers Konferencecenter
Lautrupvang 8
2750 Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse