Effektiv support af interne eller eksterne kunder, bedre overblik over ressourceforbruget og værdifulde input til udviklingen af produktet eller ydelsen. Det er resultaterne fra et veldrevet kunde eller support center der anvender de rigtige værktøjer.
Dagen byder på en gennemgang af flere forskellige systemer bl.a.:
Microsoft Dynamics CRM
Cherwell Service Management
Salesforce
Oracle Right
Lync
Zendesk
M.m
Ved deltagelse på denne HowTo får du eksempler og inspiration til hvordan du kan skabe en løsning.
I Gartner, Forbes og Forester reviews ligger Cherwell konstant helt i toppen med alt undtagen prisen. Valg af Service Management løsning er ofte et hårdt valg mellem dyre og komplekse løsninger der tager lang tid at sætte op eller mere enkle løsninger hvor dine arbejdsgange skal tilpasses til produktet i stedet for omvendt. Cherwell forener fleksibiliteten fra de dyre løsninger med en hurtigere implementering og en fornuftig og enkel prissætning.
Steffen Kjeldsen
,
Account Manager
,
Draware
09:30 - 09:55
Sådan undgår du at slå op i 7-10 systemer for at kunne svare kunden
Få et kig ind i Microsoft Dynamics CRM 2013 og oplev mulighederne for kundeservice.
Microsoft Dynamics CRM er en Customer Relationship Management-løsning, der understøtter virksomhedens processer og teams i både marketing, salg og kundeservice.
I kundeservice-delen finder du ikke alene svar på alle kundehenvendelser på tværs af organisationen og kanaler. Løsningen sætter også kundeservicemedarbejderen i stand til at imponere og glæde dine kunder ved at give et 360-graders kundeoverblik ét sted, ligesom systemet kan levere det rette svar og afhjælpe kunden med det samme.
Brug Facebook, Twitter og blogs til at holde øje med feedback om jeres produkter eller brand og lad service-organisationen være der, hvor kunderne er.
Bjørn Jeppesen
,
Microsoft
Kristoffer F. Vad
,
Director of Business Development
,
AlfaPeople
Karsten Krauw
,
AM Delivery Manager
,
AlfaPeople
10:00 - 10:15
Pause
10:15 - 10:40
Fra god kundeservice til en ekseptionel kundeoplevelse
Vi introducerer dig til et værktøj, der hjælper dig til at yde dine kunder en service-oplevelse ud over det sædvanlige.
I præsentationen giver vi nogle nyttige råd til, hvordan din virksomhed via en native integration til bla. Microsoft Dynamics, Lync og andre kundeserviceløsninger som Zendesk, Salesforce, og Oracle Right Now får muligheden for at kommunikere og behandle henvendelser til og fra dine kunder på en hurtig og effektiv måde.
Vi runder også trenden sociale medier og kundeservice. Endvidere giver værktøjet dig mulighed for at måle og følge op på dine kundeservice-agenter samt gennemgå og analysere kaldshistorik.
Vi gennemgår en specifik kundecase, som beskriver de fordele, de har opnået ved at implementere en multi channnel kontaktcenter-løsning.
Bo Westhoff
,
Country Manager Denmark
,
Interactive Intelligence
10:45 - 11:10
Paneldebat
Steffen Kjeldsen, Draware Bjørn Jeppesen, Microsoft Karsten Krauw AlfaPeople Bo Westhoff, Interactive Intelligence