Stadig flere virksomheder tænker digitale løsninger ind i deres samlede produktportefølje. De sælger ikke ”kun” komponenter og fysiske produkter, men styrker det samlede produktkatalog med services, der f.eks. giver indsigt i ydeevne og udnyttelse af enhederne – og som gør vedligehold langt mere kosteffektivt og rettidigt.
Derfor sætter vi på dette seminar fokus på, hvordan du bygger eller optimerer cloudbaserede løsninger, der komplementerer dit kerneprodukt.
Du kommer også til at møde virksomheder, der fortæller hvordan de konkret har bygget og i dag anvender digitale løsninger, som styrker kundernes oplevelse og udnyttelsesgrad.
Men hvordan planlægger og indleder du et digitaliseringsprojekt, der øger værdien af dine produkter? Hvad kræves der for at komme i mål? Hvilke faldgruber er gode at kende på forhånd?
Det kan du også høre meget mere om denne dag, hvor du også vil møde andre virksomheder, der står med de samme tanker og udfordringer.
På dette seminar kan du desuden lade dig inspirere af løsninger baseret på et stærkt partnerskab med IBM som cloudleverandør. Du vil også få konkret indblik i, hvordan udvalgte partnere og virksomheder har bygget løsninger baseret på IBM Cloud edge technologies – herunder Kubernetes, CodeEngine, RedHat og sikkerhedscertificeringer såsom FIPS Level 140.
Allan Kiowsky
Business Development Manager
Arrow
Yunes Hamdi
IBM Cloud Sales Specialist
IBM
Gregor Frimodt-Møller
CEO
any.cloud
Maria Frederiksen
Partner Specialist
IBM