Intelligent og avanceret anvendelse af ERP er ikke længere noget, der er forbeholdt de store virksomheder. Ikke mindst med cloudens mange muligheder, kan små og mellemstore virksomheder i høj grad også få gevinst ud af de avancerede ERP-systemers mange features til effektivisering, data-udnyttelse og automatisering.
Det blomstrer i dag frem med mange branche-specifikke ERP-løsninger, der er bygget til og specialiseret ind på bestemte branchers specifikke behov og egenart.
Vi sætter fokus på disse avancerede ERP-løsninger, som nemt og hurtigt kan forbedre netop din virksomheds workflow og skabe langt dybere forståelse for, hvor du kan effektivisere - alt sammen baseret på standardløsninger, som kan integreres på kryds og tværs.
Med et enkelt system giver disse systemer mulighed at forbedre produktion, afrapportering og styring af både supply chain, lager og distribution markant på netop den måde, der passer til din virksomhed og den branche, som du opererer i.
Hør i hvilken retning ERP-området udvikler sig lige nu. Og om hvordan du med enkle greb kan få glæde af et avanceret ERP-system.
7 gode råd til værdiskabende ERP – bliv Best in Class
Som metafor kan man beskrive sit ERP-system og Finansafdeling som et Formel 1-hold. Bilen er dit ERP system og afdelingen er teamet omkring bilen. De førende hold i Formel 1 er præget af værdibaseret viden om alt hvad de gør – dæktype, pitstop, strategi, vejrudsigt, banen, mv. Det samme bør gælde for Finans – hvad skal systemet levere, hvordan støtter data strategien, hvad er værdiskabende, kan robotter hjælpe?
Så hvordan får du dit ”Formel 1” team og bil til at være Best in Class?
I dette indlæg får du syv gode råd til, hvordan du optimerer brugen af dit ERP-system og Finansafdelingen, som vil skabe værdi for hele virksomheden.
Rasmus Arffmann
,
Director
,
BDO Advisory
09:35 - 10:00
Hvilket ERP-system skal SMV’er vælge fra Microsoft Dynamics-platformen – ”BC” eller ”FO”?
Der er et væld af muligheder for små og mellemstore virksomheder, når det kommer til at vælge den næste forretningsplatform.
Hvilke løsninger skal man vælge, og hvordan passer løsningernes funktionaliteter til din virksomheds udfordringer, behov og strategiske mål?
Vi har gjort valget lidt lettere for dig. På 20 minutter præsenterer vi vores bud på, hvorfor Microsoft Dynamics-platformen er det helt rigtige valg for SMV’er.
Du får blandt andet svar på:
Hvordan Business Centrals (BC) funktionaliteter, styrker og prisforhold er sammenlignet med Microsoft Dynamics 365 Finance og Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management (FO)
Hvorfor DXC Technology råder SMV’er til at vælge Microsoft Dynamics 365 Business Central
Hvordan Microsoft Power Platform tilføjer og udvider funktionaliteterne i Business Central uden at øge kompleksiteten
Hvordan DXC’s strukturerede, standardiserede tilgang kan reducere tiden og omkostningerne under jeres implementering med minimum 40 procent.
Undervejs viser vi virkelige eksempler på den værdi, vi har skabt hos vores SMV-kunder med Business Central.
Vi deler også nogle gode råd til, hvordan din virksomhed får det optimale ud af jeres næste IT-investering.
John T. Hummelgaard
,
Sales Director
,
Cepheo
10:05 - 10:30
Hvad er de altoverskyggende faktorer for at få succes med ERP
Torben Storgaard vil på baggrund af mangeårig erfaring med ERP-projekter beskrive, hvad de helt afgørende faktorer er for at lykkes.