Customer Experience 2022 Digitalt event

Dato:
08/3 2022
Sted:
Online
Pris:
Gratis deltagelse

Forstå dine kunder med data, servicer dem med chatbots og bliv effektiv med automatisering

Uden dyb indsigt i kundernes behov, ageren og navigeren kan ikke skabe den bedste kundeoplevelse.

Men forståelse for kunderejsen kan kræve mange data, for kunderne bevæger sig typisk rundt på kryds og tværs på apps, mobile platforme, websites, sociale medier og i den fysiske verden.

Det er derfor afgørende, at du har det rette setup til dataindsamling og dataanalyse – og at løsningen er fuldt compliant.

På dette seminar kan du derfor gennem cases, keynotes og gode leverandørhistorier blive klogere på de store aktuelle muligheder som data, software og ny innovation skaber inden for customer experience – hele vejen websiden til tilfredsmålingen.

På dagen kigger vi nærmere på nogle af de bedste værktøjer på området, der kan skabe overblik, indblik og stor værdi i din forståelse af dine kunder.

Se program

Program:


08:30
De digitale dører åbner - login og tjek lyd og billede

09:00
Velkomst

09:05
Kommunikation og chatbots
Linea Svendsen
Keynote:
Linea Svendsen
Manager | Conversational AI, NewTech
KPMG

Linea har skarpt fokus på brugeroplevelsen, når hun automatiserer samtaler er målet at give brugerne er bedre oplevelse end de får på andre kanaler. Linea har bygget chatbots siden 2016, hvor hun byggede Danmarks første chatbot i Facebook Messenger.
Siden har hun relanceret Topdanmarks chatbot Globus i en langt klogere version, der løser 75% af sine tusindvis af samtaler korrekt.
I øjeblikket arbejder Linea på at bygge en voicebot, der kan supplere chatbotten.


09:40
Avaya

10:00
Taler kommer snart

10:20
Pause

10:35
Taler kommer snart

10:55
Taler kommer snart

11:15
Taler kommer snart

11:35
Frokost

12:25
Velkommen tilbage

12:30
Keynote

12:55
Taler kommer snart

13:15
Taler kommer snart

13:35
Keynote

14:00
Opsummering og tak for i dag
Partnere
Det får du ud af det
  • Indblik i værktøjer, der kan give dig dyb indsigt i dine kunders vaner.
  • Inspiration fra virksomheder, der er langt på deres digitale kunde-rejse.
  • Viden om, hvad du bedst muligt kan skabe øget værdi for dine kunder.