Customer Experience 2022 Digitalt event

Dato:
08/3 2022
Sted:
Online
Pris:
0 kr

Forstå dine kunder med data og bliv effektiv med automatisering

Med dyb indsigt i kundernes behov, ageren og navigeren kan du skabe den bedste kundeoplevelse.

Men forståelse for kunderejsen kan kræve mange data, for kunderne bevæger sig typisk rundt på kryds og tværs på apps, mobile platforme, websites, sociale medier og i den fysiske verden.

Det er derfor afgørende, at du har det rette setup til dataindsamling og dataanalyse – og at løsningen er fuldt compliant.

På dette seminar kan du derfor gennem cases, keynotes og gode leverandørhistorier blive klogere på de store aktuelle muligheder som data, software og ny innovation skaber inden for customer experience – hele vejen fra websiden til tilfredsmålingen.

På dagen kigger vi nærmere på nogle af de bedste værktøjer på området, der kan skabe overblik, indblik og stor værdi i din forståelse af dine kunder.

Se program

Program:


09:00
Velkomst
Jakob Schjoldager
Moderator:
Jakob Schjoldager
redaktør
Computerworld

Jakob Schjoldager er erhvervs- og ledelsesredaktør på Computerworld, og skriver til dagligt om virksomheders it-strategier og danske CIO’ers arbejde. Jakob har tidligere også været sikkerhedsredaktør på Computerworld.


09:05
Kommunikation og chatbots
Chatbots har et dårligt ry, og det har de ikke fortjent. Der er et stort potentiale i automatisering af kundekommunikation med både chat- og voicebots, der kan give en hurtigere og bedre service – uanset hvor mange kunder man har og hvornår det passer dem at tage kontakt.

Automatiserede samtaler og evnen til at forstå naturligt sprog vil være afgørende komponenter at beherske fremover. For efter tekst-chat følger lige om lidt talebaserede bots – den hurtigst voksende kanal blandt de yngre målgrupper. Linea tager os på guidet tour gennem mulighederne for automatisering af dialogen med kunderne i dag og i fremtiden og sørger for, at alle ved hvilke faldgrubber de skal undgå, når de vil i gang med Conversational AI.
Linea Svendsen
Keynote:
Linea Svendsen
Manager | Conversational AI, NewTech
KPMG

Linea har i mange år arbejdet med sociale medier og har derfor et stort fokus på kundernes oplevelse – og stor erfaring med at kommunikere med alle typer af kunder. På sociale medier er der kontakt afregning, hvis ikke man som virksomhed svarer ordentligt. Den erfaring har hun taget med sig ind i automatiseringen af kundekommunikationen via Conversational AI. I 2016 byggede hun Danmarks første chatbot på Facebook Messenger og efterfølgende har Linea været ansvarlig for automatisering af dialogen med kunderne gennem adskillige chat- og voiceløsninger i nogle af Danmarks største virksomheder.


09:40
Avaya OneCloud CCaaS - komponerer oplevelser til kunden, der vil have det hele.
Avaya OneCloud CCaaS skaber mindeværdige oplevelser for kunder og de medarbejdere, der betjener dem, ved at forbinde alt – tale, video, chat, beskeder og mere – for at imødekomme behovene hos kunder, der vil have det hele.

Kraftfuld automatisering forbinder hele kunderejsen og sætter medarbejderne i stand til at få succes med AI, der er infunderet i hver enkelt interaktion for at sikre de bedst mulige resultater.
Avaya OneCloud CCaaS har, hvad organisationer har brug for for at skabe ubesværede, totale kundeoplevelser.

Indlægget afholdes på engelsk.
Anthony Raguero
Oplægsholder:
Anthony Raguero
Sales Engineer
Avaya

Efter at have studeret Computing på universitetet gik Anthony ind i teknologiens verden. I løbet af de sidste 4 år har han arbejdet som salgsingeniør med fokus på kontaktcentre i Avaya. I løbet af denne tid har Anthony støttet forskellige kunder i at levere deres succesfulde digitale rejser. Disse engagementsmuligheder har ikke kun gjort ham i stand til at forstå aktuelle anliggender i branchen, men også få et dybt dyk ned i de nøglekomponenter, der påvirker den samlede kundeoplevelse.


10:10
Opsummering og tak for i dag
Partnere
Det får du ud af det
  • Indblik i værktøjer, der kan give dig dyb indsigt i dine kunders vaner.
  • Inspiration fra virksomheder, der er langt på deres digitale kunde-rejse.
  • Viden om, hvad du bedst muligt kan skabe øget værdi for dine kunder.