Forstå dine kunder med data og bliv effektiv med automatisering
Med dyb indsigt i kundernes behov, ageren og navigeren kan du skabe den bedste kundeoplevelse.
Men forståelse for kunderejsen kan kræve mange data, for kunderne bevæger sig typisk rundt på kryds og tværs på apps, mobile platforme, websites, sociale medier og i den fysiske verden.
Det er derfor afgørende, at du har det rette setup til dataindsamling og dataanalyse – og at løsningen er fuldt compliant.
På dette seminar kan du derfor gennem cases, keynotes og gode leverandørhistorier blive klogere på de store aktuelle muligheder som data, software og ny innovation skaber inden for customer experience – hele vejen fra websiden til tilfredsmålingen.
På dagen kigger vi nærmere på nogle af de bedste værktøjer på området, der kan skabe overblik, indblik og stor værdi i din forståelse af dine kunder.
Chatbots har et dårligt ry, og det har de ikke fortjent. Der er et stort potentiale i automatisering af kundekommunikation med både chat- og voicebots, der kan give en hurtigere og bedre service – uanset hvor mange kunder man har og hvornår det passer dem at tage kontakt.
Automatiserede samtaler og evnen til at forstå naturligt sprog vil være afgørende komponenter at beherske fremover. For efter tekst-chat følger lige om lidt talebaserede bots – den hurtigst voksende kanal blandt de yngre målgrupper. Linea tager os på guidet tour gennem mulighederne for automatisering af dialogen med kunderne i dag og i fremtiden og sørger for, at alle ved hvilke faldgrubber de skal undgå, når de vil i gang med Conversational AI.
Keynote:
Linea Svendsen
,
Manager | Conversational AI, NewTech
,
KPMG
09:40 - 10:10
Avaya OneCloud CCaaS - komponerer oplevelser til kunden, der vil have det hele.
Avaya OneCloud CCaaS skaber mindeværdige oplevelser for kunder og de medarbejdere, der betjener dem, ved at forbinde alt – tale, video, chat, beskeder og mere – for at imødekomme behovene hos kunder, der vil have det hele.
Kraftfuld automatisering forbinder hele kunderejsen og sætter medarbejderne i stand til at få succes med AI, der er infunderet i hver enkelt interaktion for at sikre de bedst mulige resultater. Avaya OneCloud CCaaS har, hvad organisationer har brug for for at skabe ubesværede, totale kundeoplevelser. Indlægget afholdes på engelsk.