Brand din forretning og skab nye leads med Microsoft Dynamics 365 til marketing Digitalt event

Dato:
17/5 2021
Sted:
Online
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Microsoft Dynamics 365 er nok mest kendt for at støtte processer i finans, supply chain og salg. Men Dynamics 365 byder også på stærk funktionalitet til marketingafdelingen.

I dette webinar får du overblik over de mange muligheder for at bruge Dynamics 365 Marketing til at brande din forretning og skabe nye leads.

På kun halvanden time bliver du klogere på nogle af de centrale funktioner, inspireret til hvordan du kan nå nye resultater i din marketingindsats - og hører hvordan du nemt kommer i gang med Dynamics 365 Marketing.

Mød talerne

Michael Svendsen

Michael Svendsen

Computerworld Freelance Journalist

Thomas Rath

Thomas Rath

Senior CRM Architect

CGI

Jimmy Attila Szolosi

Jimmy Attila Szolosi

Business Apps Specialist

Microsoft

Michael Sleiman

Michael Sleiman

Account Director

CGI

Se program

Program:


09:00 - 09:10
Velkomst ved dagens moderator
Moderator:
Michael Svendsen
Computerworld Freelance Journalist

09:10 - 10:00
Live demo: En verden af muligheder
Byg formularer til kundepræferencer og samtykke - helt uden kodning. Sæt kunderejsen op i en grafisk brugerflade og automatiser processerne. Skab flotte e-mails med dynamisk indhold. Planlæg og håndter fysiske og virtuelle events - og hold styr på alle aspekter med den tilhørende eventportal i Dynamics 365 Marketing.
Oplægsholder:
Thomas Rath
Senior CRM Architect
CGI

10:00 - 10:20
Sådan kommer du nemt i gang med Dynamics 365
Ny, attraktiv licenskampagne. Gennemgang af prismodel og mulighed for trial-version. Præsentation af roadmap for fremtidige opdateringer.
Oplægsholder:
Jimmy Attila Szolosi
Business Apps Specialist
Microsoft

10:20 - 10:30
Afrunding og spørgsmål
Oplægsholder:
Michael Sleiman
Account Director
CGI

10:30 - 10:30
Tak for i dag
Moderator:
Michael Svendsen
Computerworld Freelance Journalist
Partnere
Det får du ud af det
  • Overblik over funktioner
  • Inspiration til at styrke marketingindsatsen
  • Tips til at komme godt i gang