Set i lyset af udviklingen i de globale privacy-love og den vægt der lægges på hvordan kundedata indsamles og bruges, er det meget sandsynligt at din organisation har brug for et cookiebanner, eller en
consent management platform (CMP). Ydermere har erhvervsstyrelsen den 12.oktober bekendtgjort at de vil igangsætte en række cookie-inspektioner på danske hjemmesider.
Fremsynede organisationer laver ikke bare cookiebannere for at gå compliance-standarderne i møde, men gør det hele til en positiv del af brugeroplevelsen, for at opbygge tillid til deres brand. Vær med på dette indlæg, hvor vi taler om hvordan du opbygger de ultimative cookiebannere.
Hvad får du med dig herfra?
- Indsigt i danske betingelser
- Opdag muligheden for at favne samtykke-betingelser og forbedre tilliden fra dine kunder
- Forståelse for hvordan du bedst opbygger et brugervenligt cookiebanner
- Vi løfter sløret for, hvordan du på bedste vis får dit cookiebanner i gang, ved at arbejde på tværs af din privacy- og marketingafdeling
Dette indlæg afholdes på engelsk.