Program:


08:30
Registrering og morgenmad

09:00
Velkomst
Dan Jensen
Moderator:
Dan Jensen
redaktionschef
Computerworld

Dan Jensen er redaktionschef på Computerworld og har i mere end 20 år skrevet om it-branchens og it-teknologiernes udvikling og indflydelse.


09:05
Få bedre og mere effektiv kundeservice med voice- og chatbots
Teknologien inden for chat- og voicebots gør det i dag muligt for organisationer at forbedre og effektivisere deres kundeservice og interne processer på helt nye måder. Men mange organisationer er udfordret på, hvordan de kommer i gang, og hvordan de sikrer bedst mulig udnyttelse af chat- og voicebots.

På dette indlæg giver vi indsigt i, hvor langt vi er med chat- og voicebot-teknologien, samt hvordan man indleder sin rejse med disse platforme. Med udgangspunkt i konkrete cases som HR-chatbotten HuRa, der er udviklet i samarbejde med Gorrissen & Federspiel, vil KPMG give et uafhængigt indblik i, hvordan man opnår værdi med de nye teknologier, og hvordan man måler effekten.
Mathias Nielsen
Oplægsholder:
Mathias Nielsen
konsulent - NewTech & Robotics
KPMG

Mathias has a background in industrial automation working with embedded electronics, computer vision, AI and industrial robotics. In KPMG, Mathias has primarily worked as a developer within chat- and voicebots, AI, IoT, RPA , but he also has an emphasis on education within technologies where he provides hand on experience and in-depth knowledge.


09:45
Hvor kreativitet og AI mødes
Asser Smidt
Oplægsholder:
Asser Smidt
founder
BotSupply

10:15
AI ChatBot virker nu
Med udgangspunkt i en række konkrete chatbot dialoger illustreres hvad man kan med chatbots i dag.
Moderne AI teknologier giver rigtige gode resultater. Chatbots kan sagtens forstå dansk – også selv om brugeren laver stavefejl. Men ved brug af gammeldagsteknologi kan man bruge oceaner af tid uden nogensinde at få et godt resultat.
Stephen Alstrup
Keynote:
Stephen Alstrup
professor Københavns Universitet, Founder
SupWiz

Stephen Alstrup er CEO i SupWiz med en af de stærkeste AI-teams i Europa. Han er desuden algoritmeprofessor på KU, Digital Vismand, del af regeringens digitaliseringspartnerskab m.m. Tidligere har Stephen som CEO/founder stået i spidsen for den succesfulde startup Octoshape med flere hundrede millioner af brugere, medstifter af IT-universitetet, innovationsfondens bestyrelsen m.m.

Søren Dahlgaard
Oplægsholder:
Søren Dahlgaard
Algorithms and Big Data Expert, Entrepreneur, Co-Founder
SupWiz
Mathias Bæk Tejs Knudsen
Oplægsholder:
Mathias Bæk Tejs Knudsen
Algorithms Expert and Entrepreneur, Co-Founder & CTO
SupWiz

10:45
Pause

11:05
Giv din virksomhed en flyvende start med conversational AI
Hvordan anvender Skandinaviens største virksomheder conversational AI?

Med eksempler og use-cases fra projekter i produktion fra forskellige sektorer ser vi på, hvordan nogle af Nordens etablerede og mest nytænkende virksomheder anvender interne virtuelle agenter til at hjælpe deres egne medarbejdere.
Peter Berg Schmidt
Oplægsholder:
Peter Berg Schmidt
Strategic Partner Manager
boost.ai

Peter er kommet ind i ai-verdenen ad omveje, da han har en baggrund i antropologi og turisme, og arbejder i dag med udviklingen af boost.ai’s partnerstrategi.


11:35
Hvordan NLP og chatbots gøres anvendelig for både små og store virksomheder
Med udgangspunkt i nordiske SMV’er og Enterprises, ser vi på hvordan virksomheder, konsulenthuse, reklamebureauer og IT leverandører, lykkes med at gå fra opstart til produktion på få uger. Få indblik i overvejelserne virksomhederne gjorde sig på forhånd, hvordan de arbejder med teknologien i den daglige drift, hvordan de løbende udvider use cases og ikke mindst ROI’en de oplever.
Henrik Fabrin
Oplægsholder:
Henrik Fabrin
administrerende direktør og medstifter
Certainly

Henrik Fabrin er administrerende direktør og medstifter af prisvindende Conversational Commerce virksomheden Certainly. Henrik en erfaren taler som specialist inden for Conversational AI &Web, SAAS tech-iværksætteri og forretningsudvikling.


12:05
Frokost

12:55
What role will chatbots play in 2020?
Chatbot take up is on the rise and according to Gartner, by 2021 more than 50 percent of enterprises will spend more per annum on bots and chatbot creation, than on traditional mobile app development. Yet, despite all the chat about chatbots there is still an element of confusion about the appropriate role and position of this new technology.

In this presentation, Mashud Ahmed from Puzzel, will share a possible vision and role of chatbots and AI in the contact centre of the future. This vision is already in the making and taking shape today.
Mashud Ahmed
Oplægsholder:
Mashud Ahmed
Innovation Manager
Puzzel

13:25
Er fremtiden stemmestyret?
Hvorfor vælter stemmestyrede assistenter frem netop nu? Hvordan skal vi som forretninger og brands håndtere dem? Og hvorfor er der langt mere på spil, end blot at kunne tilbyde chatbots via Alexa? Klaus Silberbauer er partner og kreativ direktør i THINK, et af Danmarks mest anerkendte digitale bureauer, og har igennem 17 år arbejdet med user experience og strategisk design for en lang række danske og internationale virksomheder.
Klaus Silberbauer
Oplægsholder:
Klaus Silberbauer
Founding Partner/Creative Director
THINK

13:55
Tak for idag
Partnere
Praktiske Oplysninger
Dato:
07/5 2019
Tid:
08:30 til 13:55
Sted:
Wihlborgs Konferencecenter
Lautrupvang 8
2750 Ballerup
Pris:
0 kr.
Change language