Dan Jensen er nyhedsredaktør på Computerworld og skriver nyheder og analyser om it-branchen og dens vilkår og muligheder i en verden i hastig udvikling samt om teknologisk udvikling og udviklingen i brugen af it.
Mathias Møller Laugesen er Senior Process & Architecture Consultant I Fujitsu Enterprise Service Management afdeling. Mathias rådgiver flere af Nordens største Enterprise Service Management-kunder om design og arkitektur service management-løsninger og digitaliseringsprojekter.
Tammy er en Microsoft Dynamics Certified Professional med over 7 års erfaring i implementering og tilpasning af Micrsoft Dynamics CRM 4.0, CRM 2011, CRM 2013, CRM 2016 og nu Dynamics 365. Som Presales Specialist i AlfaPeople giver Tammy demonstrationer af både Microsoft forretningsløsninger og Provance ITSM til at hjælpe virksomheder med at få en forståelse for hvordan Modern Enterprise Service Management kan tilføre værdi til deres forretning.
Jens har flere års baggrund indenfor IT Service Management og har blandt andet været en af bærende kræfter i introduktionen af ServiceNow på det nordiske marked.
Nu har Jens taget skridtet videre mod den næste milepæl indenfor Service Management – den proaktive tilgang med Nexthink.