event billede

Program:


08:30 - 09:00
Morgenmad og registrering

09:00 - 09:10
Introduktion
Kort præsentation af programmet for i dag samt det praktiske.
Marc Taarup
CRM KAM
MicroPartner A/S

09:15 - 09:55
Kundeloyalitet - den oversete vækstmotor
CRM, CEM, CJM, CSI... og alle de andre forkortelser. Hvordan hænger det egentlig sammen?

- Har du regnet den ud? De økonomiske konsekvenser af en øget kundeloyalitet.
- Hvad gør de mest succesfulde kundeorienterede virksomheder bedre end os andre?
Mikkel Korntved
direktør & seniorrådgiver
Loyalty Group A/S

10:00 - 10:25
Reference case med Boxer TV
Kundestrategier, Customer Journey, Procesforbedringer, Kundekultur osv.

- Hvordan forholder man sig til disse begreber i et marked med stærke konkurrenter og nye markedstilbud?
- Hør om udfordringerne og hvad der har størst betydning for kundeoplevelsen for BoxerTV's kunder
Erik Andersen
Chief Commercial Officer
Boxer TV A/S

10:30 - 11:00
Pause

11:00 - 11:25
Hvilke værktøjer stiller Microsoft CRM med i forhold til at arbejde med kundeoplevelsen og retention?
- Den effektfulde implementering og de fem sikre veje til forankring.
- Lidt om teknologi - hvorfor bør man overveje skyen?
Allen Cambell
forretningskonsulent
MicroPartner A/S

11:30 - 11:40
Opsummering og afrunding
Marc Taarup
CRM KAM
MicroPartner A/S

11:45 - 11:45
Frokost med sandwich
Partnere Bliv partner
Det får du ud af det
  • Konkret bud på en CRM-løsning.
  • Oplev et simpelt og brugervenligt CRM-system.
  • Hør om implementering, processer og forandringsledelse.
  • Hvordan du får effektiviseret den interne administration og løftet kundeoplevelsen
Praktiske Oplysninger
Dato:
07/4 2016
Tid:
08:30 til 11:45
Sted:
Microsoft
Kanalvej 7
2800 Lyngby
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language