Måske har din virksomhed allerede integreret salgs- og marketingprocesserne, men hvad med kundeservice- og supportprocesserne? Ligger de i et separat system, hvor kun nogle få har adgang eller understøttes disse processer slet ikke af et it-system?
Undgå informationssiloer
Mange oplever at der er skabt gamle informationssiloer hvor dataene er låst væk hver for sig - hvilket gør dem umulige at analysere, og dermed også svært at give kunderne den bedste service hver gang de henvender sig.
AlfaPeople tilbyder en fuldt integreret ITIL verificeret IT Service Management løsning til Microsoft Dynamics CRM, så man netop kan integrere kundeservice med både salg og marketing. Løsningen er selvfølgelig fuldt konfigurerbar og enkelt tilpasset en dynamisk verden.
Vi vil på dette indlæg, og med udgangspunkt i en specifik kundecase, vise hvordan både ledere, supportagenter, og slutbrugere kan benytte løsningen hurtigt og enkelt, herunder blandt andet hvordan incidents og andre processer håndteres via både back-end, portal og andre kanaler.
Vi vil på dette indlæg, og med udgangspunkt i vores kunde Klestrup Partners A/S, vise hvordan både ledere, supportagenter, og slutbrugere kan benytte løsningen hurtigt og enkelt, herunder blandt andet hvordan incidents og andre processer håndteres via både back-end, portal og andre kanaler. Fra Klestrup Partners deltager Jeppe Andersen, CEO. Han vil fortælle om den løsning som AlfaPeople har leveret.