Om hvordan man skaber succesfulde services i samarbejde ?
Hvorfor skabe forandringer med IT som katalysator?
I "det nye paradigme" er der mindre plads til fejltagelser og større behov for at fokusere på gevinstrealisering, det får i stor stil virksomheder og leverandører til at finde sammen om velafprøvede værktøjer.
Implementering af en stærk servicekultur kan være et væsentligt parameter for succes, specielt når virksomheder skal agere agilt i en stærk foranderlig verden og herved tilfredsstille såvel interne som eksterne interessenter og samtidig holde trit med konkurrenternes indsatser. Nøglen til hjemtagelse af gevinster ligger i dels organisationens parathed, men i særdeleshed også i leverandørens formåen i henhold hertil, og det er efterhånden kendt viden, at best practice frameworks er en del af nøglen til at sikre synkronisering af forventninger og parternes gensidige formåen.
360 graders perspektiv
Hos ProPartner Consulting arbejdes der dedikeret med eksekvering af IT strategiske indsatsområder, primært i forbindelse med design og anskaffelse af nye forretningsservices, herunder også organisatorisk implementering og understøttelse, hvilket vil være omdrejningspunktet for dagens debatindlæg, der mere konkret prøver at anskue ITSM i et 360 graders perspektiv i forbindelse med anskaffelse af en forretningsløsning.
Som noget specielt arbejder ProPartner Consulting på "begge sider af skrivebordet", det betyder, at der leveres konsulentbistand både til systemleverandør og kunde, hvilket giver en unik viden om "den anden side", en viden der skaber værdi for alle parter i forsyningskæden, og som de kalder deres vigtigste aktiv? Hvilket også symboliseres af deres slogan "Let's" do BETTER business TOGETHER!"
Der loves målbare og konkrete resultater
Selskabet er stiftet i 2011, og som "den nye dreng i klassen" skabes der målbare resultater via effektiv anvendelse af anerkendt teori kombineret med de nyeste metoder samt en unik branche- og markedsviden.