Digitale forretningsprocesser 2023
dage
timer
minutter
sekunder
Tirsdag d. 18 april 2023
Kl. 08:30 - 16:10
Kosmopol, Fiolstræde 44
København
Virksomhedens digitale processer er fuldkommen afgørende for, hvor hurtigt du kan transformere forretningen, udvikle nye forretningsmuligheder skabe overblik og rapportere effektivt, hurtigt og retvisende.
Samtidig er de digitale processer – i tæt samspil med dine systemløsninger – afgørende for samarbejdet med partnere og leverandører – og for den oplevelse og værdiskabelse, du tilbyder ansatte og kunder. Herunder for ambitionerne om at skabe og tilpasse de muligheder, der karakteriserer en moderne arbejdsplads.
Der er desuden store gevinster at hente i målrettet at anvende bots og intelligent automatisering til at øge indsigt og visibilitet samt gøre centrale processer hurtigere og mere smidige.
Denne eksklusive konference afholdes i samarbejde med Herbert Nathan, der på konferencen også deler ud af sin mere end 30 år lange erfaring som uvildig rådgiver på feltet for nogle af de største danske virksomheder.
Undervejs vil vi over en række spor gå i dybden med, hvordan du optimerer dine forretningsprocesser med henblik på at identificere og investere i de teknologier og platforme, der giver netop din virksomhed de største strategiske fordele.
I sidste ende med det sigte at frigive tid og ressourcer, så du kan bruge mere tid på det vigtigste element af alle: Nemlig kunderne.
Procurement to pay
Med store mængder værdifulde data om ordrebehandling, økonomi, lager, salg, indkøb og andre områder, er det vitalt, at den digitale proces er optimeret i tæt samspil med systemløsningerne for at kunne sikre hurtigt og effektivt overblik og indsigt.
Data to wisdom
Antallet af datakilder og mængden af data vokser dag for dag, og det samme gør derfor mulighederne for at bruge dataanalyser.
Hvordan kan man med digitalisering af data fremtidssikre virksomhedens drift?
Lead to sale
Funktioner til kundeservice og kundehåndtering, er vigtigere end nogensinde før.
Kunderne afsætter i dag også flere digitale fodaftryk end nogensinde før, når de bevæger sig typisk rundt på kryds og tværs på apps, mobile platforme, websites og sociale medier, men hvordan opfanger og bruger man dem?
Manual to automated
Smarte løsninger kan lette det manuelle arbejde og nedbringe driftsomkostningerne for mange af virksomhedens rutineopgaver.
Digitalisering, RPA, AI og ML er nogle af nøgleordene, som kan transformere virksomheden.
Find vej til adressen på Google Maps:
Kosmopol · Fiolstræde 44 · 1171 København
Qëndrim Fazliu
samfundsredaktør
Computerworld
Torben Storgaard
Digital Advisor
HNCO - Independent ERP-strategies
Niels Ferdinand Karstensen
Partner, Forretningsapplikationer og automatisering
Immeo
Kristian Fischer
Senior Business Transformation Manager
Pleo
Allan Kay
Product Manager & Presales Engineer
TrueCommerce Denmark ApS
Michael Weis
VP Digital Industry Solutions
Cepheo
Linn Frederiksen
Sales Executive
Cepheo
Anders Borggaard Jensen
Direktør og medejer
Witrics A/S
Søren Christian Søndergaard Poulsen
Tech Director
ATP
Maria Holmberg
Analytics Consultant
Cepheo
Jacob Prichander
Team Manager & Solution Architect – BI, Data & Analytic
Cepheo
Alberte Jensen
Senior Digital Advisor
twoday kapacity
Mikkel Keldmann
Head of Quantitative Analysis
Brøndbyernes IF Fodbold A/S
Aaron Kalvani
Senior Solution Architect
Iron Mountain
Astrid Haug
CEO, bestyrelsesmedlem og kommunikationskonsulent
Astrid Haug Bureau
Qëndrim Fazliu, samfundsredaktør, Computerworld
Torben Storgaard, Digital Advisor, HNCO - Independent ERP-strategies
Hvordan kan digitaliserede forretningsprocesser være med til at styrke en virksomheds omstillingsparathed?
Hvordan kan hastighed i afvikling af forretningsprocesser skabe øget konkurrenceevne og større grad af kundetilfredshed?
Flyt fokus fra alene at gøre analoge processer digitale over mod at styrke virksomheders muligheder for, at blive markant mere datadrevet.
Niels Ferdinand Karstensen, Partner, Forretningsapplikationer og automatisering, Immeo
Er din virksomhed klar til at tackle de forandringer, som den moderne forretningsverden byder på? Verden er mere foranderlig end nogensinde før, og det stiller store krav til virksomheder og organisationers evne til at reagere på forandringer. Få indsigt i, hvordan du gradvist kan opbygge en moderne og fleksibel it-arkitektur, der understøtter løbende forandringer, og gør din forretning klar til fremtiden.
Kristian Fischer, Senior Business Transformation Manager, Pleo
Med udgangspunkt i et par konkrete igangværende og afsluttede transformationsprojekter - og en pæn håndfuld anekdoter - vil Kristian komme med sit bud på, hvad der skal til for at få success i transformationsprojekter - og ikke mindst fejle storslået og spektakulært. Det kommer til at lugte af best practice, som vi nok alle kender, men måske ikke altid benytter os af. Derudover kommer der også lidt vandcykler og andre vandede historier indover.
Så vær klar til at cykle en tur på søerne med Kristian.
Allan Kay, Product Manager & Presales Engineer, TrueCommerce Denmark ApS
Onlinehandel mellem virksomheder gennem en B2B-webshop har i de senere år været i rivende udvikling, og det er en klar fordel at kigge ind i en B2B-webshopløsning, hvis du gerne vil øge dit salg, forbedre din kundeservice, øge effektiviteten og reducere dine omkostninger.
Allan giver dig her inspiration til, hvordan en kombineret løsning til B2B-webshop, EDI & ERP-integration kan styrke din forretning og give dig fuld kontrol over din supply chain.
Uden den rette modenhed og parathed i organisationen vil det ofte blive en stor udfordring at forankre nye systemer og processer, der kan optimere processen fra lead til salg. En succesfuld implementering af CRM-løsninger kræver, at I kan identificere og adressere, hvor modne I er, hvor der er enighed, og hvor der er gaps. I dette oplæg fortæller Michael Weis, hvordan Cepheo arbejder for at sikre dette.
Michael Weis, VP Digital Industry Solutions, Cepheo
Linn Frederiksen, Sales Executive, Cepheo
Anders Borggaard Jensen, Direktør og medejer, Witrics A/S
Software robotter og automatisering løser konkrete arbejdsopgaver fra dag 1. På få dage kan vi kortlægge, udvikle og idriftsætte automatiseringer.
Det gør vi i samarbejde med kundens egne medarbejdere men også som ”Automatisering som en Service”. Det går hurtigt og tilbagebetalingstiden er meget kort ofte under 6 måneder. Det er der ikke mange IT-projekter, der kan.
Søren Christian Søndergaard Poulsen, Tech Director, ATP
Søren vil i dette indlæg fortælle om et NLP projekt de arbejder på hos ATP.
Projektet handler om, at ATP vil automatisere arbejdsgange i deres call-center. Søren og hans team undersøger muligheden for, at få algoritmer til at skrive referater af samtaler. Et spændende projekt hvor ny teknologi skal adopteres, afprøves og hvor der er en driftsvirkelighed der skal tages hensyn til.
Søren kommer ind på deres ambition, men også de erfaringer vi i ATP hidtil har gjort os.
Sådan skaber I grundlaget for datadrevne beslutningsprocesser, og fremtidssikrer virksomheden med en datacentreret virksomhedskultur, hvor I udnytter jeres mest værdifulde forretningsaktiv: jeres data.
Maria Holmberg, Analytics Consultant, Cepheo
Jacob Prichander, Team Manager & Solution Architect – BI, Data & Analytic, Cepheo
Alberte Jensen, Senior Digital Advisor, twoday kapacity
Få inspiration til smarte løsninger, fx brug af segmentering som redskab til at prioritere og planlægge salgsindsatser.
Mikkel Keldmann, Head of Quantitative Analysis, Brøndbyernes IF Fodbold A/S
Kom med inden for i Brøndby IF's data-afdeling.
Aaron Kalvani, Senior Solution Architect, Iron Mountain
Indlægget afholdes på engelsk.
Astrid Haug, CEO, bestyrelsesmedlem og kommunikationskonsulent, Astrid Haug Bureau
Digitalisering er blevet en så vigtig del af virksomhedens succes, at der stilles nye krav til den it-ansvarlige. Det er
ikke nok at kunne forstå systemerne, man skal også forstå, hvordan man motiverer man ledelse og bestyrelse til at interessere sig for digitaliseringen. For hvordan viser man værdien af it?
I dette indlæg vil Astrid give sit bud på do's & don’ts til digital forretningsudvikling.
Bliv partner på Digitale forretningsprocesser 2023 - mere info her
På konferencen får du inspiration og viden, som gør dig i stand til at sætte effektivt ind, hvor der er størst potentiale for at kunne konkurrere med de bedste digitale forretningsløsninger og skabe optimal værdi for din forretning.
Du får overblikket over, hvordan digitale processer er fuldkommen afgørende for din forretning
Du får indblik i, hvordan du kan automatisere centrale forretningsprocesser med henblik på at frigive tid og ressourcer
Du får indblik i, hvordan førende leverandører og eksperter ser de teknologiske muligheder nu og i fremtiden