Telavox

For virksomheder som regelmæssigt skalerer op og ned, er Telavox en Unified Communications-as-a-Service-udbyder (UCaaS), som binder telefoni, PBX, chat, møder og kontaktcenter sammen på én simpel platform.

I modsætning til fysiske on-prem eller hostede løsninger, som isolerer PBX, CRM og andre systemer fra hinanden, og som ofte kræver flere ugers omkostningsrig ekstern hjælp, tilbyder Telavox egen-servicering og administration, som gør det hurtigt og enkelt at foretage ændringer i hele PBX- og kundeservice-miljøet i takt med at de operationelle behov ændres – alt dette uden ekstra omkostninger og dyre konsulenttimer.

Admins kan på enkel vis håndtere brugere, PBX-setup og fakturering mv. gennem én brugervenlig online portal, i stedet for at skulle logge på flere separate systemer. Kolleger kan holde kontakten til hinanden, og kunder kan dirigeres til rette agent, baseret på data hentet fra CRM-systemer.
Læs mere om Telavox her