Digital Vækst 2022

Konferencen om de digitale eksperimenter, der skal løfte Danmark i det kommende årti.


Børssalen den 31. marts 2022.


Torsdag d. 31. marts 2022 | kl. 08:30 - 15:30

Sammen med Dansk Erhverv gentager vi succesen fra 2021 og inviterer til årets mest inspirerende konference om, hvordan vi sammen fører Danmark digitalt i det næste årti.

Digitale teknologivalg
Velkommen i digitaliseringens univers

Øverst på podiet står i 2022 de virksomheder og organisationer, der formår at eksperimentere digitalt og gøre digitalisering til et dynamisk grundvilkår i deres forretningsstrategi.

Vi giver dig opskriften på, hvordan du systematisk og effektivt masserer digitaliseringen ind i din strategi og skaber nye digitale afsæt, hvorfra du kan udvikle din forretning i innovative retninger og folde den ud på hidtil usete måder.

Fra scenen præsenterer, diskuterer og demonstrerer vi, hvordan virksomheder jonglerer mellem organisation, forretning og data og udnytter de nye digitale muligheder. Kort og godt: Hvordan vi skaber digital vækst.

Kom og bliv inspirereret.

Digitale dilemmaer serveret for dig direkte på scenen …

Digitale forretning

Forretning

Hvordan skaber du digital forretningsudvikling og innovation?

  • Hvad er de gode eksempler på digital forretningsudvikling?
  • Hvad ligger der bag de mange nye væksthubs, og hvordan de skaber resultater?
  • Hvad er do’s and don’ts, når du som virksomhed har fokus på digital forretningsudvikling og innovation?
Datadreven business

Data

Hvordan arbejder du med datadrevet og realtime business?

  • Hvordan arbejdes der helt konkret med at oversætte data til markeds- og produktvalg?
  • Hvad er de bedste eksempler på at omstille sin forretning i realtid?
  • Hvad er faldgruberne ved indsamling og udnyttelse af data?
  • Hvordan styrer vi data i forhold til cybersikkerhed og GDPR?

Talere på Digital Vækst 2022

Keynotes:

Brian Mikkelsen

Brian Mikkelsen

Adm. direktør

Dansk Erhverv

Thomas Erichsen

Thomas Erichsen

Koncerndirektør - Teknologi & Udvikling

Topdanmark

Liselott Besser

Liselott Besser

Master Data Manager

Falck

Kristian Hjort-Madsen

Kristian Hjort-Madsen

Koncerndirektør

Alm. Brand

Tomas Antvorskov Krag

Tomas Antvorskov Krag

Digital Strategist

David Demsitz

David Demsitz

Nordic Digital Commerce & Marketing Director (CDO Nordic)

The Estée Lauder Companies Inc.

Clarissa Eva Leon

Clarissa Eva Leon

Chief Digital Officer (CDO)

Dagrofa ApS

Marianne Lyngby Pedersen

Marianne Lyngby Pedersen

Indeks Retail A/S

adm. direktør

Jonas Munk

Jonas Munk

Head of Data & AI, Vice President

nuuday | Technology

Christian Agger

Christian Agger

Board Member

Mikkel Hippe Brun

Mikkel Hippe Brun

Medstifter

Tradeshift

Jonas Kjær

Jonas Kjær

Customer Experience Manager

Danske Spil

Talere:

Lars Bjørn Falkenberg

Lars Bjørn Falkenberg

VP Sales & Advisory

T-Systems Northern Europe

Anna Katrine Matthiesen

Anna Katrine Matthiesen

Partner

Vertica

Rikke Jacobsen

Rikke Jacobsen

CEO & partner

CogniTech A/S

Martin Folke Vasehus

Martin Folke Vasehus

Advokat & CEO

ComplyCloud

Andreas Bruun Strøbek

Andreas Bruun Strøbek

Partner

Data & More

Kent Kirkegaard

Kent Kirkegaard

IT-Manager

Caljan

Magnus Cohn

Magnus Cohn

Chief Commercial Officer

Uniqkey

Linda Lindborg

Linda Lindborg

Account Executive for Danmark og Norge

Boomi

Jacob Jensen

Jacob Jensen

Assistant attorney-at-law, Legal services

ComplyCloud

Lasse Garby

Lasse Garby

Country Manager

Boost.ai

Claus Schmidt

Claus Schmidt

Sales Manager

Front.ai

Caspar Thorup

Caspar Thorup

Principal Presales Specialist

Veritas Technologies LLC

08:30

Registrering og morgenmad

Velkommen til Digital Vækst 2022

Program punkt Program punkt

Brian Mikkelsen, Adm. direktør, Dansk Erhverv

Program punkt Program punkt

Lars Jacobsen, Chefredaktør, Computerworld

09:00
Program punkt Program punkt

Teknologi som Business Driver

Thomas Erichsen, Koncerndirektør - Teknologi & Udvikling, Topdanmark

Topdanmark er midt i en stor digital transformation, en rejse, der startede for mere end 5 år siden, men som nu for alvor tager fart. Mens andre har outsourcet deres gamle systemer og bygget oven på dem, har Topdanmark investeret massivt i at opbygge nye standard kernesystemer og teknologiske kompetencer på flere områder og er fokuseret på at fjerne gammel dybde og forenkle, modernisere og standardisere. Det er denne "platformstilgang" der grundlæggende muliggør en ægte digital transformation og gør det muligt at udbygge den strategiske position både på markedet, over for kunderne og partnerne såvel som internt i organisationen.

Topdanmarks transformation er virksomhedsdækkende og kræver en stærk og vedholdende ledelse af teknologien, governance, produkter, processer, forretningsmodeller og måske vigtigst af alt kulturen og menneskene. Topdanmark vil dele strategiske perspektiver samt indsigter og erfaringer. Og afsløre de vigtige spørgsmål, du skal stille dig selv, hvis du ønsker at få succes med en digital transformation.

09:05
Program punkt Program punkt

The Journey to Trusted Insights - Hvordan Falck tager kontrol over Master Data

Liselott Besser, Master Data Manager, Falck

Kom bag Falcks rejse fra spredte data til centraliseret og styret Master Data.

Liselott Besser, Master Data Manager hos Falck, vil i denne session fortælle om de vigtigste erfaringer - nedture og succeser - som virksomheden har opnået på denne rejse.

Liselott går i dybden med Falck-strategien, der er drevet af et skift i topledelsens fokus, som blev fremskyndet af forretningseffekten af ​​deres indledende Master Data-initiativ. Hos Falck betragtes Master Data i dag som et kritisk omdrejningspunkt for fremtiden, med en central målsætning om at blive en datadrevet virksomhed. Liselott vil i indlægget fortælle om sin tilgang til at omsætte Falcks ambitioner til konkret handling.

09:35
Program punkt Program punkt

Accelerer den digitale eksekvering og vækst forretningen

Lars Bjørn Falkenberg, VP Sales & Advisory, T-Systems Northern Europe

Hvordan kommer virksomheden fra digital nysgerrighed og projekter til strategisk drevet digital transformation, der på én gang skalerer med høj fart, leverer væsentlige resultater samt forankrer innovativ kompetence i organisationen?

Lyt med og få inspiration til hvordan I kan sikre bæredygtig vækst.

09:55
10:15

Pause

Digitalt Dilemma 1: ORGANISATION

Hvordan organiserer du dig til digital succes?

  • Hvad er fordele og ulemper ved at definere og drive den digitale vækst in-house?
  • Kan man lægge kerneopgaver som innovation og digitalisering ud til bureauer og konsulenter?
  • Hvad er do’s and don’t i begge scenarier?

Program punkt Program punkt

Kristian Hjort-Madsen, Koncerndirektør, Alm. Brand

Program punkt Program punkt

Tomas Antvorskov Krag, Digital Strategist

Program punkt Program punkt

David Demsitz, Nordic Digital Commerce & Marketing Director (CDO Nordic), The Estée Lauder Companies Inc.

11:35
12:00

Frokost

Digitalt Dilemma 2: FORRETNING

Hvordan skaber du digital forretningsudvikling og innovation?

  • Hvad er de gode eksempler på digital forretningsudvikling?
  • Hvad ligger der bag de mange nye væksthubs, og hvordan de skaber resultater?
  • Hvad er do’s and don’ts, når du som virksomhed har fokus på digital forretningsudvikling og innovation?

Program punkt Program punkt

Clarissa Eva Leon, Chief Digital Officer (CDO), Dagrofa ApS

Program punkt Program punkt

Marianne Lyngby Pedersen, Indeks Retail A/S, adm. direktør

12:45
14:10

Pause

Digitalt Dilemma 3: DATA

Hvordan arbejder du med datadrevet og realtime business?

  • Hvordan arbejdes der helt konkret med at oversætte data til markeds- og produktvalg?
  • Hvad er de bedste eksempler på at omstille sin forretning i realtid?
  • Hvad er faldgruberne ved indsamling og udnyttelse af data?
  • Hvordan styrer vi data i forhold til cybersikkerhed og GDPR?

Program punkt Program punkt

Jonas Munk, Head of Data & AI, Vice President, nuuday | Technology

Program punkt Program punkt

Christian Agger, Board Member

14:30
Program punkt Program punkt

Værdien af forretningsdata

Mikkel Hippe Brun, Medstifter, Tradeshift

14:55
Program punkt Program punkt

Tak for i dag

Lars Jacobsen, Chefredaktør, Computerworld

15:25

Meet our partners
Mød vores partnere til Digital Vækst 2022

Partnere

Medarrangør

Vil du være partnerDigital Vækst 2022? Udsolgt

Do you want to be a partner at Digital Growth 2022? Sold out

De deltager på Digital Vækst 2022 …

Digital Vækst 2022 bringer teknologier, innovation, data og globalisering i spil på tværs af organisationen. Derfor henvender konferencen sig til den brede deltagerskare med interesse for digital transformation: CEO, økonomiansvarlige, it-ansvarlige, it-sikkerhedsansvarlige, digitaliseringsansvarlige, forretningsudviklere, marketing- og salgschefer, konsulenter, digitale projektledere mv.

er arrangeret af

Glimt fra konferencen i 2021

Det er tredje gang, vi afvikler Digital Vækst-konference. Her er nogle af tilbagemeldingerne fra konferencen i januar 2021:

  • Rigtig gode sessioner – gode cases. Fint format med break-out med tre indlægsholdere.
  • Super godt event, kompetente foredragsholdere og interessante indlæg.
  • Super dedikeret team, der gennemførte indlæggene. Herudover et rigtig fint valg af indlægsholdere på et ret fint niveau.
  • Dygtige formidlere, og jeg kunne anvende pointerne.
  • Super spændende vinkler på tilgangen til innovation i både startups og etablerede virksomheder. Det bringer håb for Danmarks konkurrenceevne i fremtiden.
  • Super relevant, gode inputs.
  • Super fint overblik og godt ned i dybden.
  • Super godt.
  • Virkelig interessant og nyttig information.
  • Mega fede oplæg, thumbs up herfra!

Det gav deltagerne i karakter:

Overordnet vurdering af konferencen: 4,3 ud af 5.
Konferencens faglige indhold: 4,3 ud af 5.
Levede konferencen op til dine forventinger: 4,8 ud af 5.
Vil du deltage på 2022-konferencen: 4,7 ud af 5.

billede

Tilmeldingen er lukket!

Tilmeld dig her