Torsdag d. 31. marts 2022 | kl. 08:30 - 15:30
Sammen med Dansk Erhverv gentager vi succesen fra 2021 og inviterer til årets mest inspirerende konference om, hvordan vi sammen fører Danmark digitalt i det næste årti.
Øverst på podiet står i 2022 de virksomheder og organisationer, der formår at eksperimentere digitalt og gøre digitalisering til et dynamisk grundvilkår i deres forretningsstrategi.
Vi giver dig opskriften på, hvordan du systematisk og effektivt masserer digitaliseringen ind i din strategi og skaber nye digitale afsæt, hvorfra du kan udvikle din forretning i innovative retninger og folde den ud på hidtil usete måder.
Fra scenen præsenterer, diskuterer og demonstrerer vi, hvordan virksomheder jonglerer mellem organisation, forretning og data og udnytter de nye digitale muligheder. Kort og godt: Hvordan vi skaber digital vækst.
Kom og bliv inspirereret.
Brian Mikkelsen
Adm. direktør
Dansk Erhverv
Thomas Erichsen
Koncerndirektør - Teknologi & Udvikling
Topdanmark
Liselott Besser
Master Data Manager
Falck
Kristian Hjort-Madsen
Koncerndirektør
Alm. Brand
Tomas Antvorskov Krag
Digital Strategist
David Demsitz
Nordic Digital Commerce & Marketing Director (CDO Nordic)
The Estée Lauder Companies Inc.
Clarissa Eva Leon
Chief Digital Officer (CDO)
Dagrofa ApS
Marianne Lyngby Pedersen
Indeks Retail A/S
adm. direktør
Jonas Munk
Head of Data & AI, Vice President
nuuday | Technology
Christian Agger
Board Member
Mikkel Hippe Brun
Medstifter
Tradeshift
Jonas Kjær
Customer Experience Manager
Danske Spil
Lars Bjørn Falkenberg
VP Sales & Advisory
T-Systems Northern Europe
Anna Katrine Matthiesen
Partner
Vertica
Rikke Jacobsen
CEO & partner
CogniTech A/S
Martin Folke Vasehus
Advokat & CEO
ComplyCloud
Andreas Bruun Strøbek
Partner
Data & More
Kent Kirkegaard
IT-Manager
Caljan
Magnus Cohn
Chief Commercial Officer
Uniqkey
Linda Lindborg
Account Executive for Danmark og Norge
Boomi
Jacob Jensen
Assistant attorney-at-law, Legal services
ComplyCloud
Lasse Garby
Country Manager
Boost.ai
Claus Schmidt
Sales Manager
Front.ai
Caspar Thorup
Principal Presales Specialist
Veritas Technologies LLC
Velkommen til Digital Vækst 2022
Thomas Erichsen, Koncerndirektør - Teknologi & Udvikling, Topdanmark
Topdanmark er midt i en stor digital transformation, en rejse, der startede for mere end 5 år siden, men som nu for alvor tager fart. Mens andre har outsourcet deres gamle systemer og bygget oven på dem, har Topdanmark investeret massivt i at opbygge nye standard kernesystemer og teknologiske kompetencer på flere områder og er fokuseret på at fjerne gammel dybde og forenkle, modernisere og standardisere. Det er denne "platformstilgang" der grundlæggende muliggør en ægte digital transformation og gør det muligt at udbygge den strategiske position både på markedet, over for kunderne og partnerne såvel som internt i organisationen.
Topdanmarks transformation er virksomhedsdækkende og kræver en stærk og vedholdende ledelse af teknologien, governance, produkter, processer, forretningsmodeller og måske vigtigst af alt kulturen og menneskene. Topdanmark vil dele strategiske perspektiver samt indsigter og erfaringer. Og afsløre de vigtige spørgsmål, du skal stille dig selv, hvis du ønsker at få succes med en digital transformation.
Liselott Besser, Master Data Manager, Falck
Kom bag Falcks rejse fra spredte data til centraliseret og styret Master Data.
Liselott Besser, Master Data Manager hos Falck, vil i denne session fortælle om de vigtigste erfaringer - nedture og succeser - som virksomheden har opnået på denne rejse.
Liselott går i dybden med Falck-strategien, der er drevet af et skift i topledelsens fokus, som blev fremskyndet af forretningseffekten af deres indledende Master Data-initiativ. Hos Falck betragtes Master Data i dag som et kritisk omdrejningspunkt for fremtiden, med en central målsætning om at blive en datadrevet virksomhed. Liselott vil i indlægget fortælle om sin tilgang til at omsætte Falcks ambitioner til konkret handling.
Lars Bjørn Falkenberg, VP Sales & Advisory, T-Systems Northern Europe
Hvordan kommer virksomheden fra digital nysgerrighed og projekter til strategisk drevet digital transformation, der på én gang skalerer med høj fart, leverer væsentlige resultater samt forankrer innovativ kompetence i organisationen?
Lyt med og få inspiration til hvordan I kan sikre bæredygtig vækst.
Digitalt Dilemma 1: ORGANISATION
Hvordan organiserer du dig til digital succes?
Digitalt Dilemma 2: FORRETNING
Hvordan skaber du digital forretningsudvikling og innovation?
Digitalt Dilemma 3: DATA
Hvordan arbejder du med datadrevet og realtime business?
Mikkel Hippe Brun, Medstifter, Tradeshift
Lars Jacobsen, Chefredaktør, Computerworld
Digital Vækst 2022 bringer teknologier, innovation, data og globalisering i spil på tværs af organisationen. Derfor henvender konferencen sig til den brede deltagerskare med interesse for digital transformation: CEO, økonomiansvarlige, it-ansvarlige, it-sikkerhedsansvarlige, digitaliseringsansvarlige, forretningsudviklere, marketing- og salgschefer, konsulenter, digitale projektledere mv.
Det er tredje gang, vi afvikler Digital Vækst-konference. Her er nogle af tilbagemeldingerne fra konferencen i januar 2021:
Det gav deltagerne i karakter:
Overordnet vurdering af konferencen: 4,3 ud af 5.
Konferencens faglige indhold: 4,3 ud af 5.
Levede konferencen op til dine forventinger: 4,8 ud af 5.
Vil du deltage på 2022-konferencen: 4,7 ud af 5.