Torsdag d. 21. januar 2021 | kl. 08:30 - 15:00
Vi gentager successen fra 2020 og inviterer til årets mest inspirerende konference om, hvordan vi sammen fører Danmark digitalt i det næste årti.
Torsdag d. 21. januar 2021 | kl. 08:30 - 15:00
, Online
0 kr.
En moderne digital vindervirksomhed bringer nye teknologier i spil, skaber digital innovation, udnytter data som styringsværktøj og ser ofte verden som én stor markedsplads. Alt sammen elementer, der skaber et gunstigt digitalt vækstmiljø.
Derfor er innovation, hastighed og data samt det globale fokus omdrejningspunktet for konferencen Digital Vækst 2021.
På konferencen får du svar på, hvordan du lægger fundamentet for og realiserer vækst gennem digitale værktøjer og strategier – og hvordan du får medarbejderne med og leder organisationen sikkert gennem det klippefyldte digitale farvand.
Som deltager på Digital Vækst 2021 får du desuden indsigt i nogle af de danske virksomheder, der har klaret de digitale udfordringer så forbilledligt, at vi andre gerne vil kigge med.
Og fordi ingen strategi overlever mødet med virkeligheden uden skrammer, kommer vi i løbet af dagen bag kulisserne hos en række danske virksomheder gennem live-interviews med centrale beslutningstagere, der får lov til at udfordre hinanden.
På Digital Vækst 2021 bringer vi danske virksomheders innovation, teknologivalg, data og globaliseringen i spil på tværs af organisationen - fordi vi ved, at inspiration, viden, erfaring og dialog er de centrale byggesten, når strategien for den digitale vækst skal etableres.
På grund af Corona-pandemien afvikles Digital Vækst 2021 som en 100% digital konference. Der er ikke blot tale om streaming af et event uden tilskuere, men om en dynamisk og afvekslende live-begivenhed med Computerworlds chefredaktør, Lars Jacobsen, som ankermand, hvor der skiftes mellem indlæg, interviews, debatter, gæster i studiet og transmission via webcam.
Torben Fabrin
CIO
Arla
Peter Cabello Holmberg
Chief Digital Officer og vinder af 'Årets CIO' 2020
Fiskars Group
Jesper Schleimann
Chief Strategy & Innovation Officer EMEA North
SAP
Brian Andersen
Ecommerce Director
Matas A/S
Kenneth Schwartz
Cyber Security Lead
Cisco Danmark
Peter Aksel Villadsen
Corporate Vice President
GN Hearing
Stine Mølgaard Sørensen
Co-founder & COO
Radiobotics
Thomas Ritter
Professor of Market Strategy and Business Development
Copenhagen Business School
Anders Reinhardt
Director of Business Intelligence
Coloplast
Thomas Bering
Head of Performance
Lars Hermind
Country Manager Denmark
Check Point Software Technologies Ltd
Thomas Krogh Jensen
CEO
Copenhagen Fintech
Camilla Ley Valentin
CCO & Co-founder
QUEUE-IT
Bo Hougaard Kramer
Head of Digital Experience Program
Danfoss
Jens H. Lund
Group CFO, Group Management
DSV
Martin Folke Vasehus
Advokat & CEO
ComplyCloud
Peter Barkman
EVP, International expansion & CMO
Solita
Kenneth Thorsted
Manager, Cisco Security Sales
Atea
Daniel Badeby
CEO
Kalundborgegnens Antennelaug
Nikolaj Andersen Wølck
Sikkerhedsarkitekt og Tech Chat redaktør
Conscia
Niels Mogensen
Sikkerhedsevangelist
Conscia
Poul Kjeldgaard
Field CTO
Dell Technologies Danmark
Fredrik Holmgren
Regional Vice President
Tableau Software
Ian Ashby
Principal Strategist - Customer Service
Servicenow
Martin Pock
CEO
2BM Software
Asbjørn Højmark
CTO
Wingmen
Erik Lett
Senior Manager Business Consulting
Columbus
Jacob Jai
Deloitte Consulting
Lars Jacobsen, chefredaktør og moderator, Computerworld
Brian Andersen, Ecommerce Director, Matas A/S
Matas iværksatte for tre år siden en af de absolut mest ambitiøse digitale transformationer i dansk retail. Brian Andersen, der er ecommerce direktør hos Matas, vil i sit indlæg dele de væsentligste initiativer, som Matas har iværksat, hvilke læringer og resultater, der indtil videre er kommet ud dette, og hvad de væsentligste næste skridt er.
Kenneth Schwartz, Cyber Security Lead, Cisco Danmark
De fleste virksomheder implementerer mange forskellige sikkerhedsværktøjer og processer for at understøtte virksomhedens forretning og sikre en stabil drift.
Det kan være alt fra en veldefineret sikkerhedsstrategi og budgettering til hændelses-håndtering, beredskabsplaner, bruger-træning og rapportering til ledelsen.
Men virker det efter hensigten? Hvordan opbygger man egentlig en sikkerhedskultur, imødekommer compliance-krav og frem for alt undgår nedbrud i driften?
Hvad virker, og hvad har næsten ingen effekt? Det har vi spurgt næsten 5.000 virksomheder om, og svaret vil vi gerne dele med dig.
Digitalt Dilemma 1: INNOVATION
Innovation er vejen til nye forretningsmodeller, de afgørende digitale økosystemer og muligheden for at etablere nye relationer med kunder og brugere.
I dette digitale dilemma diskuterer vores gæster, hvordan man tænker innovation ind i strategien, hvordan man bygger en innovationskultur med kunden i centrum, og hvordan man som leder skaber rum og handlekraft til innovation.
Peter Aksel Villadsen, Corporate Vice President, GN Hearing
Stine Mølgaard Sørensen, Co-founder & COO, Radiobotics
Thomas Ritter, Professor of Market Strategy and Business Development, Copenhagen Business School
Hvordan hjælper veletablerede datakulturer virksomheder med at håndtere kriser?
Fredrik Holmgren, Regional Vice President, Tableau Software
Den seneste forskning viser at fundamentet i at blive datadreven, ligger i at etablere en data-kultur bygget på fem kerne-elementer. Disse kerne-elementer gennemsyrer hele organisationen, og fører til forandring i alle lag af driften af din virksomhe
Vælg dette indlæg
Derfor skal du interessere dig for Schrems II
Martin Folke Vasehus, Advokat & CEO, ComplyCloud
Vælg dette indlæg
Digital vækst og data management: Skal du være digital platform eller digitalt ‘cykelbud’?
Peter Barkman, EVP, International expansion & CMO, Solita
Vælg dette indlæg
Kenneth Thorsted, Manager, Cisco Security Sales, Atea
Vi har siden marts 2020 måtte navigere på delvist ukendt terræn, som forretningsledere med ansvar for it-sikkerhed i et nyt paradigme…
Vælg dette indlæg
Daniel Badeby, CEO, Kalundborgegnens Antennelaug & Nikolaj Andersen Wølck, Sikkerhedsarkitekt og Tech Chat redaktør, Conscia & Niels Mogensen, Sikkerhedsevangelist, Conscia
Ingen danske virksomheder undgår at blive påvirket af den pandemi, der hærger for tiden. Mange steder er daglige rutiner, som at møde ind på kontoret og have fysiske møder, sat på hold.
Vælg dette indlæg
Poul Kjeldgaard, Field CTO, Dell Technologies Danmark
På denne Deep Dive vil vi gennemgå Cloud teknologier og trends for 2021 og sætte fokus på, hvor nordiske virksomheder er på deres cloud rejse. Herunder belyse elementerne i en cloud strategi, og hvordan økonomien er for cloud løsninger samt indkøb af
Vælg dette indlæg
Digitalt Dilemma 2: HASTIGHED OG DATA
For at kunne reagere hurtigt på de vildtvoksende markeder og på kunder og konkurrenter, skal du kunne anvende teknologi og data i nye sammenhænge. Vores gæster diskuterer, hvordan man skaber en ægte omstillingsparat og datadreven organisation, hvordan man undgår at blive begravet under bjerge af ustruktureret data-skrald, og hvordan man overbeviser sin organisation om fordelene ved at køre skarpere processer, træffe hurtigere beslutninger og skabe tillid til data.
Anders Reinhardt, Director of Business Intelligence, Coloplast
Thomas Bering, Head of Performance, Google
Torben Fabrin, CIO, Arla
Lars Hermind, Country Manager Denmark, Check Point Software Technologies Ltd
Virksomhederne bliver mere og mere teknologidrevne. For at støtte forretningen optimalt skal teknologierne gå på tværs af organisationen, gribe let og elegant ind i hinanden og være koblet til en transparent prissætning. Med udgangspunkt i en række nye rapporter giver Lars Hermind os en guidet tour i cybersikkerhed, cloud og IoT, og han fortæller om den nyeste udvikling - krydret med spændende eksempler fra danske virksomheder.
Lars Jacobsen, chefredaktør og moderator, Computerworld
Hvad er sammenhængen mellem kunstig intelligens, sukkerroer og bæredygtig produktion?
Martin Pock, CEO, 2BM Software
Vælg dette indlæg
Digital transformation
Ian Ashby, Principal Strategist - Customer Service, Servicenow
Vælg dette indlæg
Accelerating Sustainable Growth
Jesper Schleimann, Chief Strategy & Innovation Officer EMEA North, SAP
Vælg dette indlæg
Asbjørn Højmark, CTO, Wingmen
De seneste år er segmentering i netværket blevet et hot topic, men traditionel segmentering er operationelt dyrt og besværligt, hvis det skal implementeres manuelt.
Vælg dette indlæg
Erik Lett, Senior Manager Business Consulting, Columbus
Synes du, at I har svært ved at samle jeres digitale initiativer til noget, der giver værdi? At blive en digital virksomhed er mere end bare implementering af nye teknologier.
Vælg dette indlæg
Jacob Jai, Deloitte Consulting
Vælg dette indlæg
Digitalt Dilemma 3: Den globale markedsplads
Adgangen til de globale markeder er helt afgørende for danske virksomheders succes og vækst. Men globale ambitioner kommer ikke uden deres egne dilemmaer ift. kultur, strategi og digitale muligheder fra land til land.
I dette digitale dilemma diskuterer vores gæster, hvorfor globale digitale ambitioner kan være svære, hvilke mindset, værktøjer og kvalifikationer det kræver at sikre global succes, og hvad genvejene til en succesfuld strategi for globale digitale ambitioner er?
Thomas Krogh Jensen, CEO, Copenhagen Fintech
Camilla Ley Valentin, CCO & Co-founder, QUEUE-IT
Peter Cabello Holmberg, Chief Digital Officer og vinder af 'Årets CIO' 2020, Fiskars Group
Bo Hougaard Kramer, Head of Digital Experience Program, Danfoss
Bo Kramer vil give en introduktion til Danfoss’ digitale rejse indenfor eCommerce og forklare hvad eCommerce betyder for en B2B industrivirksomhed samt tale om de gode erfaringer og læringer, som Danfoss har fået på rejsen.
Jens H. Lund, Group CFO, Group Management, DSV
Jens H. Lund vil fortælle hvordan DSV arbejder med digitalisering, og hvad det betyder for deres forretning. Han vil ligeledes komme ind på, hvordan DSV's digitaliseringsrejse har været, og hvor virksomheden står henne nu.
Lars Jacobsen, chefredaktør og moderator, Computerworld
Digital Vækst 2021 bringer teknologier, innovation, data og globalisering i spil på tværs af organisationen. Derfor henvender konferencen sig til den brede deltagerskare med interesse for digital transformation: CEO, økonomiansvarlige, it-ansvarlige, it-sikkerhedsansvarlige, digitaliseringsansvarlige, forretningsudviklere, marketing- og salgschefer, konsulenter, digitale projektledere mv.