dage
timer
minutter
sekunder
Torsdag 3. november 2022
Klokken 09:00 - 12:00
Online
Computerworld Digital Summit Day 2022 er tætpakket it-inspiration til alle der ved, at en succesfuld digitalisering kan udgøre forskellen mellem ordinær og ekstraordinær. Og som ved, at det først og fremmest handler om at forstå, vælge og bruge teknologien rigtigt.
Svarerne får du på Computerworld Summit Day 2022, hvor du både får indspark fra keynotes, konkrete cases og andre eksperter. Alt sammen modereret af Computerworlds erfarne journalister.
Vi ses på Summit Day 2022. Konferencen, der inspirerer og klæder dig på til løse relevante udfordringer og se innovations-mulighederne for fremtidens it-afdeling.
Digitalisering, automatisering og kunstig intelligens
Få indsigt i, hvordan I kan revolutionere processer og hele virksomheden. Men hvilke reelle fordele kan de nye teknologier og systemer levere? Hvordan kan du udnytte teknologierne til at erstatte eller forbedre eksisterende processer? Og kan du lade ikke-kodekyndige oprette nye funktioner i takt med forretningens behov?
Clarissa Eva Leon
Chief Digital Officer (CDO)
Dagrofa ApS
Kasper Adelhøj
CTO
Deloitte
Anders Nannerup
Manager
Immeo
Henrik Balslev
Senior digital director
Viking Life-Saving Equipment
Jonas Munk
Head of Data & AI, Vice President
nuuday | Technology
Tomas Antvorskov Krag
Digital Strategist
Lars Jacobsen, chefredaktør og moderator, Computerworld
Clarissa Eva Leon, Chief Digital Officer (CDO), Dagrofa ApS
Hvis du synes det kunne være spændende at høre om hvad det har betydet for en af Danmarks største fødevarekoncerner, at man har introduceret CDO-rollen i forhold til tidligere – så lyt med her.
Clarissa deler sin viden krydret med nogle lessons learned – både de gode og knap så gode erfaringer. Clarissa landede i sin nye rolle, foråret 2021, midt i en strategiproces. En 3-årig strategiperiode kørte på det sidste, og en ny skulle starte 1. januar 2022. Det gav Clarissa i omegnen af 100 dage til at få lært en ny industri, virksomhed, IT systemlandskab og en masse nye kollegaer at kende samt etablere den 3-årige digitale strategi med dertilhørende økonomi, budget og potentiale. Og nåh ja.. så var der jo også lige den stille sommerferieperiode, hvor de fleste havde fri.
Kasper Adelhøj, CTO, Deloitte & Anders Nannerup, Manager, Immeo
I dette oplæg vil Kasper Adelhøj, CTO i Deloitte sammen med Anders Nannerup, Manager i Immeo, fortælle om, hvordan revisionsvirksomheden Deloitte har transformeret deres forretning gennem en ny, innovativ applikation.
For 3-4 år siden stod Deloitte på en brændende platform med dårlig performende teknologier, regnskaber, der blev lavet i Word og Excel og mange manuelle processer. Så de satte sig en ambition om at ville skabe fremtidens regnskabssystem.
Bliv klogere på, hvordan Deloitte har udviklet cloud-native applikationen FACT, hvorfor forretningsprocesser er afgørende for arkitekturen, og hvordan de har arbejdet strategisk med at fjerne teknisk gæld.
Henrik Balslev, Senior digital director, Viking Life-Saving Equipment
VIKING er allerede i dag en servicedrevet virksomhed, hvor hovedomsætningen kommer fra serviceaktiviteter. Men med den nye forretningsmodel hæver VIKING ambitionen for service, der hovedsageligt sigter mod at sælge "Safety-as-a-Service". Strategien er muliggjort af store digitale investeringer fra backend-data og infrastruktur til frontend-værktøjer og brug af avancerede automatiseringsteknologier såsom AI/ML.
Jonas Munk, Head of Data & AI, Vice President, nuuday | Technology
Igennem de sidste år har Danmarks største televirksomhed Nuuday været i gang med at konsolidere og modernisere et fragmenteret MarTech økosystem. Formålet er at skabe industriens bedste kundeoplevelser via personalisering på tværs af kontaktpunkter. En fokuseret og hurtig øvelse i tæt samarbejde med nøje udvalgte teknologi- og konsulentpartnere har sikret et velfungerende og stærkt økosystem, som nu rulles ud – sideløbende med kompetenceudvikling, nye måder at arbejde på såvel et tæt samarbejde mellem IT og forretningen.
Tomas Antvorskov Krag, Digital Strategist
Når virksomheder skal omfavne den digitale verden kræver det en vilje til at se verden med kundernes øjne. Stigende forventninger til kundeoplevelser, produkter og de historier der omgiver dem, kræver modet til at se forretning, teknologi og organsiation med nye øjne - og som 3 dele af en helhed. Med erfaringer fra digitale successer og fiaskoer, præsenteres nogle tanker og idéer om hvordan man får de 3 områder til at spille sammen i en digital transformation.
Bliv partner på Computerworld Summit Day 2022 - mere info her
Du får mulighed for at vælge mellem alle dagens indlæg og du kan netværke digitalt med 200 andre it-professionelle deltagere.
Du får ny viden og inspiration til at forstå, vælge og bruge teknologien rigtigt.
Du får indblik i hvordan førende leverandører og eksperter ser de teknologiske muligheder nu og i fremtiden.