CRM & GDPR - kundeoplevelse, teknologivalg og compliance

Dato:
17/11 2020
Sted:
Pris:
Gratis deltagelse

Kunder vil begejstres. Kunder vil have gode tilbud. Og kunder vil mødes af en virksomhed eller organisation som kender deres historik og deres præferencer.

Omdrejningspunktet for den kundeoplevelse er et moderne CRM-system - ofte kombineret med de værdifulde interne og eksterne datakilder der giver din organisation den nødvendige ekstra indsigt.

Derfor er det rigtige strategiske teknologi-valg mere afgørende end nogensinde.

For er det de nemme integrationsmuligheder med andre systemer, brugerfladen, opdateringsfrekvensen, den store udbredelse, sikkerheden eller noget helt sjette du skal lægge vægt?

De spørgsmål sætter vi fokus på under dette seminar hvor du kan høre om de krav og de forventninger som du kan have til et moderne CRM-system.

Undervejs stiller vi desuden skarpt på hvordan du arbejder med kundernes, myndighedernes og samarbejdspartnernes forventninger om, at de mange data anvendes på en etisk korrekt måde midt i en GDPR-fokuseret tid.

Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

08:55
Velkomst

09:00
Taler kommer snart

09:30
Taler kommer snart

10:00
Pause

10:15
Taler kommer snart

10:45
Taler kommer snart

11:15
Paneldebat

11:45
Tak for idag