Datadrevet forretning 2020: Sæt data på den strategiske dagsorden

Dato:
20/8 2020
Sted:
Aarhus
Pris:
995 kr

Denne konference afholdes også i København d. 18. august


Forretningspotentialet i data er enormt og vil på mange måder være den udløsende faktor mellem succes og fiasko for mange virksomheder i de kommende år.

For med korrekt udnyttelse af data kan vi for alvor få kant til konkurrenterne, da der her ligger værdifuld viden om kunder, kundeadfærd, konkurrenter, medarbejdere, markeder, brugen af vores produkter og meget andet, som vi kan udnytte til at forbedre produkter, services og værdiskabelse.

Med machine learning, kunstig intelligens, RPA og andre nye teknologier kan vi automatisere store dele af arbejdet.

Fremtidens vindervirksomheder er med andre ord dem, der bedst formår at udnytte deres data og bygge forretningen op på data.

Det kræver en både strategisk, fokuseret og målrettet indsats at udløse forretningspotentialet i data, da alle organisationer er forskellige.

I nogle tilfælde kræver det, at man gentænker enten hele eller dele af sin forretning ud fra den viden og de muligheder, som data giver. I andre tilfælde kan enkel og billig brug af data, kunstig intelligens og analytics-værktøjer udløse store gevinster med minimal indsats.

I et kompleks it-landskab med mange teknologier handler det om at træffe de rigtige strategiske valg og investere i de rigtige teknologier og medarbejdere, der kan bidrage til innovationen og de nødvendige forandringer.

Hvor skal jeg sætte ind? Hvor får jeg størst udbytte af indsatsen? Hvilke teknologier skal jeg anvende?

På denne konference gennemgår vi en række vinder-cases med virksomheder, der i både det små og store har indtænkt data og digitalisering på nye måder i deres dagligdag.

Spor 1: Den datadrevne forsyningskæde


Der er store gevinster at hente i forsyningskæden gennem datadreven forretningsudvikling og udvikling af databaserede løsninger. Gennem machine learning, AI og IoT kan du komme godt i gang med udnyttelsen af intelligente og analyse-baserede digitale værktøjer i din virksomheds dagligdag - uden nødvendigvis at sætte hele butikken på den anden ende.

Når du har indsigt og forstår dine data, kan du sætte ind netop dér, hvor værdien skabes!

Spor 2: Datadrevet marketing & salg

Kunderne er troløse og forlanger forståelse og nærhed i en hastigt omskiftelig og kompleks verden: Uanset hvilken branche du er i, er det i stigende grad vigtigt, at du altid rammer dine kunder med præcise budskaber, som skaber værdi for lige præcis den enkelte kunde i lige præcis den situation, som han eller hun er i lige nu.

Få indsigt i de moderne værktøjer der indsamler data om kunderne på alle touchpoints og analyserer disse data, så du reelt har mulighed for at handle proaktivt.

Hvis du ønsker at betale med EAN nr., skal du tilmelde dig
konferencen og bruge kampagnekoden "FAKTURA". Derefter skal du sende os
en mail med dit EAN-nr. og betalingsoplysninger til events@cw.dk.

Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

09:00
Velkomst
oplægsholder
Moderator:
Lars Jacobsen
chefredaktør
Computerworld

Lars Jacobsen er chefredaktør på Computerworld. Har arbejdet for Computerworld siden 2006, blandt andet som udviklingschef. Han interesserer sig især for hvordan teknologi opstår og etableres i virksomheder og samfundet.


09:05
Keynote

09:45
Taler kommer snart

10:25
Pause

10:45
Taler kommer snart

11:25
Taler kommer snart

12:10
Frokost

13:05
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
Den datadrevne forsyningskæde
13:05 - 13:35 (30 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg

Datadrevet marketing & salg
13:05 - 13:35 (30 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg


13:40
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
Den datadrevne forsyningskæde
13:40 - 14:10 (30 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg

Datadrevet marketing & salg
13:40 - 14:10 (30 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg


14:15
Taler kommer snart

14:45
Pause

15:00
Keynote

15:30
Keynote

16:05
Opsummering og tak for i dag
Det får du ud af det
  • Indsigt i forretningsudvikling med data
  • Viden om nye teknologier
  • Cases