Den moderne arbejdsplads / strategisk medarbejderpleje/ employee experience

Dato:
12/5 2020
Sted:
Pris:
Gratis deltagelse

Der er rift om de dygtigste it-folk i disse år, og mange organisationer erkender i disse år, at det ikke længere er nok at have et godt brand, tilbyde bordfodbold eller fitness eller slå ledige job op, hvis man skal have fat i - og fastholde - de bedste it-folk.

Man er nødt til at gå et skridt dybere og se på det samlede ‘tilbud,’ som man som organisation har til sine medarbejdere, der i dag i stor stil jo optræder som ambassadører for virksomheden.

I en tid, hvor især unge medarbejdere stiller krav om konstant udvikling, er vi samtidig nødt til at få klarlagt og få styr på de muligheder, som vi tilbyder dem, give dem fornemmelsen af en værdiskabende helhedsoplevelse og sørge for løbende udviklingsmuligheder, medbestemmelse og indsigt.

‘Medarbejder-rejsen’ gennem organisationen skal altså være strategisk, kontrolleret og formuleret - og hænge sammen fra rekruttering, onboarding over oplæring, målingen af produktivitet i dagligdagen, udviklingsforhold, fleksibilitet, friheds-grader, udfordringer, karrieremuligheder til hvordan virksomheden siger farvel og afslutter et samarbejde (hvilket jo sker før eller siden i alle forhold).

Alle disse elementer kan og bør måles for at sikre, at produktiviteten er i top. For det er jo den, som det hele handler om og den, der gør, at medarbejderne i sidste ende trives, føler sig som successer og har det godt.

Nylige undersøgelser har vist, at virksomheder med fokus på denne sammenhængende ‘medarbejder-rejse’ - på amerikansk ‘employee experience’ - er langt bedre til både at rekruttere, fastholde, innovere og levere de bedste produkter.

Udfordringen for især mange ‘ældre’ organisationer, der er rundet af industrielle organisations-traditioner, er at imødekomme disse forventninger uden at give køb på produktivitetskrav, styring, opdelinger og målbare elementer.

På denne konference dykker vi ned i mulighederne, barrierne og gevinsterne ved at få styr på den samlede employee experience, som organisationen tilbyder.

Spor 1: Løsninger til indsigt og styring (device management, timeregistering, Teams, Slack, Jabra, systemer til at sikre arbejdsro og fokus.

Spor 2: Måling af ansattes arbejdsglæde og produktivitet. Peakon, Successfactors, Motivation Factors, nps, Annecto, Ennova, Telefaction, BDO, relationwise, Astrid Haug, capasystems etc.

Se program

Program:


08:30
Morgenmad & Registering

08:55
Velkomst

09:00
Taler kommer snart

09:45
Taler kommer snart

10:15
Pause

10:45
Taler kommer snart

11:15
Taler kommer snart

11:50
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
SPOR 1
11:50 - 12:15 (25 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg

SPOR 2
11:50 - 12:15 (25 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg


12:20
Frokost

13:10
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
SPOR 1
13:10 - 13:35 (25 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg

SPOR 2
13:10 - 13:35 (25 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg


13:40
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
SPOR 1
13:40 - 14:05 (25 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg

SPOR 2
13:40 - 14:05 (25 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg


14:10
Taler kommer snart

14:40
Pause

15:00
Taler kommer snart

15:40
Taler kommer snart

16:20
Tak for i dag