Predictive business analytics - Brug AI og ML til at forstå og forudsige dine kunders adfærd

Dato:
27/2 2019
Sted:
Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse

Machine Learning og kunstig intelligens er ikke længere bare hype. Det er et værktøj, der for eksempel kan hjælpe dig med at give dine kunder individualiserede og relevante tilbud – og dermed øge både salg og kundetilfredshed.

Data om dine kunder og deres adfærd er en uundværlig ressource i salgsarbejdet. Uden indsigt og kendskab til kunderne, er det en hovedløs jagt at skabe mersalg og styrke kundeloyaliteten. Machine Learning hjælper dig og dit salgspersonale med at bruge alle disse data og med meget stor sikkerhed at forudsige kundens næste køb.

Alle etablerede virksomheder kan drage fordel af Machine Learning uden at skulle lave om på forretningsmodellen eller produkterne. Machine Learning muliggør automatiseringen af gentagende og tidskrævende opgaver og kan give ny viden om forbrugeradfærd gennem forudsigelser. Det kan føre til besparelser og større overskud. Den afgørende tekniske forudsætning for at kunne arbejde med Machine Learning er data, og det har de fleste virksomheder mere end nok af. Det, der afholder mange fra at bruge Machine Learning og kunstig intelligens, er mangel på inspiration til, hvordan de kan gøre brug af forudsigelser og automatisering.

Derfor afholder Computerworld denne spændende konference om predictive business analytics den 27/2 hvor du kan få mere af vide om konkrete eksempler og løsninger samt få inspiration til hvordan du kommer i gang.

Se program
Det får du ud af det
  • Inspiration til at komme i gang med digital transformation
  • Øget indsigt i modeller, der kan bane vejen frem mod digital transformation
  • Praktiske cases