STYRK FORRETNINGEN MED CUSTOMER EXPERIENCE

Dato:
13/12 2018
Sted:
København K
Pris:
995 kr

At skabe en stærk kundeoplevelse er et af de vigtigste våben i kampen om at vinde og fastholde kunder og skabe vækst og værdi i organisationen.

Kundeoplevelsen skaber en effektiv ramme for at arbejde med strategi, brand og innovation som en helhed og giver mulighed for at opstille klare forretningsmål som fx øget salg, øget konvertering og effektive processer.

Virksomheder, der arbejder strategisk med kundeoplevelsen som den samlende ramme om virksomhedens drift, opnår bedre resultater og skaber større værdi for medarbejderne, kunderne og aktionærerne.

Kom og bliv inspireret til dit, hvordan du opnår succes i dit arbejde med kundeoplevelsen.

Dansk Erhverv, Computerworld og Reach Media byder virksomhederne velkommen til en dag med fuld smæk på inspirationen.

Du kan høre keynotes, der har arbejdet med customer experience i længere tid, end vi andre har kunnet stave til ordet. Du kan møde virksomheder, der deler deres erfaringer med kundeoplevelsen på godt og ondt. Og du kan udfordre eksperterne med spørgsmål såsom, hvordan teknologi kan forankre kundeoplevelsen, og hvordan kundeoplevelsen vokser til at blive et ægte DNA i virksomheden. Og så skal du selvfølgelig benytte lejligheden til at få spurgt ham eller hende på nabostolen, der har de samme udfordringer som dig - I kan helt sikkert inspirere hinanden.

Se program
Det får du ud af det
  • Sådan designer du den gode kundeoplevelse
  • Administrer dine kundedata
  • Byg en klar CX-strategi og -kultur
  • Sådan ser næste generations kundeoplevelser ud
  • Sådan driver du strategien i mål