08:30

Morgenmad & Registrering

Program punkt Program punkt

Velkomst ved Computerworld

Lars Jacobsen, chefredaktør og moderator, Computerworld

09:00
Program punkt Program punkt

Velkomst ved Dansk Erhverv

Casper Klynge, Vicedirektør, Dansk Erhverv

09:05
Program punkt Program punkt

Digitalisering: Er din virksomhed jæger eller bytte?

Christian Ejvin Andersen, Adm. direktør, Bech-Bruun

Disruption, kunstig intelligens, Internet of Things (IoT). Den digitale revolution bliver mindst lige så gennemgribende som den industrielle, og selv de mest etablerede virksomheder bør sætte sig ind i, hvad de nye digitale forretningsmodeller kan betyde for dem.

09:20
09:50

Pause

Program punkt Program punkt

Hør hvordan Topdanmarks nye datastrategi understøtter koncernambitionen, og hvordan I kan gøre det samme.

David Balaban, Head of Cloud Data, Topdanmark

Hør om den nye datastrategi hos et af landets største forsikringsselskaber, som skal understøtte den massive digitale investering.

Topdanmark går forrest i branchen og investerer over 3 mia. i ny teknologi for at servicere sine kunder endnu bedre. Ambitionen er blandt andet, at Topdanmark skal kunne håndtere 80 procent af alle kundehenvendelser på under 20 sekunder. For at det skal kunne lykkes har selskabet udviklet en datastrategi for hele koncernen, som er helt afgørende for, at ambitionen kan indfris.

David Balaban, Head of Cloud Data, fortæller om, hvilke overvejelser Topdanmark har gjort sig for at sikre, at den massive investering i IT bliver et initiativ, som hele organisationen er involveret i, og hvilke afgørende erfaringer der ligger bag strategien. I sidste ende skal datastrategien resultere i en bedre kundeoplevelse for et selskab, der lever af service og 100 procent digitale produkter, og hvordan Topdanmark bliver set som en attraktiv og innovativ arbejdsplads, der investerer i fremtiden.

10:05

Digitalt Dilemma - Digitale forretningsmodeller

De afgørende nye digitale forretningsmodeller og globale digitale platforme udvikler sig hele tiden. På konferencen får du inspiration til dine valg, når to skarpe digitale profiler tørner sammen og giver deres individuelle bud på moderne, globale, digitale forretninger.

Program punkt Program punkt

Søren Bo Steendahl, Head Of Group Digital, Lagkagehuset

Program punkt Program punkt

Mikkel Müller, CIO, Danske Spil

10:35
11:05

Pause

EDI-integration til ERP

Henrik Olai Dragland og Daniel Olsen har arbejdet med effektivisering af ERP-systemer i mange år og har stor ekspertise inden for EDI, flow og digitalisering, og vil dette indlæg fortælle om, hvordan de har opnået succes med og bruger Peppol og specialiserede EDI-tilpasninger til deres kunder.

Program punkt Program punkt

Henrik Dragland, Sales Manager, Azets

Daniel Olsen, IT Consultant, Azets

11:25
Program punkt Program punkt

4 digitaliseringsindsatser der let bliver til god forretning allerede her i 2023

Peter Keller-Larsen, Senior Forretningsudvikler & Facilitator, Erhvervshus Hovedstaden

Hør, hvordan du vælger og får hjælp til præcis den digitalisering der skaber mest vækst for din virksomhed, uden ekstra mandskab, ved at bruge kundedata, automatisering, AI og styrket cybersikkerhed (endda med økonomisk støtte!).

11:50
12:15

Frokost

Program punkt Program punkt

Datavejviser.dk: Et bedre overblik over offentlige data

Mette Lindstrøm Lage, Vicedirektør, Digitaliseringsstyrelsen

13:00

Digitalt Dilemma - Digital succes og den menneskelige faktor

Danske virksomheder opretter i storstil innovation labs, interne digitale afdelinger og CDO-titler. Men hvad er erfaringerne? Vi inviterer to digitalt kyndige til at diskutere, hvordan de har organiseret sig til succes i deres (ofte ret analoge) forretninger for at få det bedste ud af de digitale talenter.

Program punkt Program punkt

Michael Folkmann-Schjerbeck, Head of IT & Digital Projects, Satair

Program punkt Program punkt

Rune Keldsen, EVP, Chief Technology Officer, DFDS

13:25
13:55

Pause

Program punkt Program punkt

Når digitalisering bryder med bilbranchens traditioner

Henrik Bang, Administrerende direktør, Polestar, Danmark

Det svenske elbilmærke Polestar, der kom til Danmark for under to år siden, har på rekordtid fået godt fat i danskerne og er lykkedes med en utraditionel digital forretningsmodel på trods en ellers traditionel bilbranche med mange fysiske forhandlerled.

Adm. direktør for Polestar i Danmark Henrik Bang har gjort det til sin mission at omstille Danmark til mere bæredygtig mobilitet med performancebiler, nytænkende teknologi og en fuldt digital kunderejse, der går ud på, at al køb, salg, bestilling m.m. foregår over nettet. Ingen forhandling, og ingen smarte sælgere.

14:10
Program punkt Program punkt

Digitalisering som middel til vækst og transformation

Hans Henrik Beck, Nordisk Managing Partner, Bain & Company

14:35
15:05

Tak for i dag