Lars Jacobsen, chefredaktør og moderator, Computerworld
Casper Klynge, Vicedirektør, Dansk Erhverv
Christian Ejvin Andersen, Adm. direktør, Bech-Bruun
Disruption, kunstig intelligens, Internet of Things (IoT). Den digitale revolution bliver mindst lige så gennemgribende som den industrielle, og selv de mest etablerede virksomheder bør sætte sig ind i, hvad de nye digitale forretningsmodeller kan betyde for dem.
David Balaban, Head of Cloud Data, Topdanmark
Hør om den nye datastrategi hos et af landets største forsikringsselskaber, som skal understøtte den massive digitale investering.
Topdanmark går forrest i branchen og investerer over 3 mia. i ny teknologi for at servicere sine kunder endnu bedre. Ambitionen er blandt andet, at Topdanmark skal kunne håndtere 80 procent af alle kundehenvendelser på under 20 sekunder. For at det skal kunne lykkes har selskabet udviklet en datastrategi for hele koncernen, som er helt afgørende for, at ambitionen kan indfris.
David Balaban, Head of Cloud Data, fortæller om, hvilke overvejelser Topdanmark har gjort sig for at sikre, at den massive investering i IT bliver et initiativ, som hele organisationen er involveret i, og hvilke afgørende erfaringer der ligger bag strategien. I sidste ende skal datastrategien resultere i en bedre kundeoplevelse for et selskab, der lever af service og 100 procent digitale produkter, og hvordan Topdanmark bliver set som en attraktiv og innovativ arbejdsplads, der investerer i fremtiden.
Digitalt Dilemma - Digitale forretningsmodeller
De afgørende nye digitale forretningsmodeller og globale digitale platforme udvikler sig hele tiden. På konferencen får du inspiration til dine valg, når to skarpe digitale profiler tørner sammen og giver deres individuelle bud på moderne, globale, digitale forretninger.
EDI-integration til ERP
Henrik Olai Dragland og Daniel Olsen har arbejdet med effektivisering af ERP-systemer i mange år og har stor ekspertise inden for EDI, flow og digitalisering, og vil dette indlæg fortælle om, hvordan de har opnået succes med og bruger Peppol og specialiserede EDI-tilpasninger til deres kunder.
Peter Keller-Larsen, Senior Forretningsudvikler & Facilitator, Erhvervshus Hovedstaden
Hør, hvordan du vælger og får hjælp til præcis den digitalisering der skaber mest vækst for din virksomhed, uden ekstra mandskab, ved at bruge kundedata, automatisering, AI og styrket cybersikkerhed (endda med økonomisk støtte!).
Mette Lindstrøm Lage, Vicedirektør, Digitaliseringsstyrelsen
Digitalt Dilemma - Digital succes og den menneskelige faktor
Danske virksomheder opretter i storstil innovation labs, interne digitale afdelinger og CDO-titler. Men hvad er erfaringerne? Vi inviterer to digitalt kyndige til at diskutere, hvordan de har organiseret sig til succes i deres (ofte ret analoge) forretninger for at få det bedste ud af de digitale talenter.
Henrik Bang, Administrerende direktør, Polestar, Danmark
Det svenske elbilmærke Polestar, der kom til Danmark for under to år siden, har på rekordtid fået godt fat i danskerne og er lykkedes med en utraditionel digital forretningsmodel på trods en ellers traditionel bilbranche med mange fysiske forhandlerled.
Adm. direktør for Polestar i Danmark Henrik Bang har gjort det til sin mission at omstille Danmark til mere bæredygtig mobilitet med performancebiler, nytænkende teknologi og en fuldt digital kunderejse, der går ud på, at al køb, salg, bestilling m.m. foregår over nettet. Ingen forhandling, og ingen smarte sælgere.
Hans Henrik Beck, Nordisk Managing Partner, Bain & Company