Customer experience: Forstå dine kunder med data

Dato:
08/4 2021
Sted:
Online
Pris:
Gratis deltagelse

Skal man have succes med den digitale transformation, er man nødt til at satse målrettet
på at forstå sine kunder. For uden dyb indsigt i kundernes behov, ageren og navigeren kan man ikke skabe den bedste kundeoplevelse.

Med data kan man få en dyb forståelse for sine kunder og få indsigt i, hvordan de agerer og reagerer og dermed få indblik i, hvad der egentlig skaber værdi for dem.

Vi ved, at virksomheder der arbejder strategisk med kundeoplevelsen som den samlende ramme om virksomhedens drift, opnår bedre resultater, konverterer bedre, sælger bedre og skaber større værdi for medarbejderne, kunderne og aktionærerne.

Forståelse for kunderejsen kan kræve mange data, for kunderne bevæger sig typisk rundt på kryds og tværs på apps, mobile platforme, websites, sociale medier og i den fysiske verden.

Med det rette setup til dataindsamling og dataanalyse kan du få indblik i den fulde kunderejse for netop dine kundetyper: Hvad køber de hvornår? Hvor er barriererne? Hvor er de lavthængende frugter? Hvad får dem til at føle loyalitet over for dit brand? Hvad får dem til at komme tilbage?

Vi kigger nærmere på nogle af de bedste værktøjer på området, der kan skabe overblik, indblik og stor værdi i din forståelse for dine kunder.


Bemærk denne konference foregår digitalt

Digital HowTo er en række af online-only konferencer fra Computerworld, hvor vi i samarbejde med eksperter og førende leverandører sætter fokus på den række aktuelle emner.

På Computerworlds Digital HowTo kan du derfor se oplæg, møde eksperter og stille spørgsmål i chatten fra hjemmearbejdspladsen, kontoret eller et helt tredje sted. Alt sammen modereret af en af Computerworlds dygtige redaktører.

Se program

Program:


09:00
Velkomst ved dagens moderator

09:05
Keynote case: Danske Bank
oplægsholder
Oplægsholder:
Line Munkholm Haukrogh
SVP, Group Head of Digital Banking - Retail Channels, Omni channel cap
Danske Bank

09:30
Q&A til taler

09:35
Taler kommer snart

09:55
Q&A til taler

10:00
Taler kommer snart

10:20
Q&A til taler

10:25
Dagens moderator samler op

10:40
Tak for i dag
Det får du ud af det
  • - Indblik i værktøjer, der kan give dig dyb indsigt i dine kunders vaner.
  • - Inspiration fra virksomheder, der er langt på deres digitale kunde-rejse.
  • - Viden om, hvad du bedst muligt kan skabe øget værdi for dine kunder.