IT Service Management (ITSM)

Dato:
30/3 2016
Sted:
Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse

Det er vigtigere end nogensinde at have styr på kerneopgaverne i virksomhedens it-drift. Fra monitorering af systemerne til udrulning af applikationer, håndtering af service desken og alle udfordringerne med it-sikkerheden: Der skal være styr på alle de grundlæggende processer, og her spiller it service management en afgørende rolle.

Bliv klogere på:

  • Sådan undgår du de klassiske fejl
  • Sådan sikres succesfuld implementering og forankring af ITSM
  • Hvorfor skabe forandringer med it som katalysator?
  • Få en introduktion til flere forskellige systemer 

It service management kan leveres af egen it-organisation eller ved at søge hjælp hos en ekstern partner. På dette event bliver du klogere på mulighederne og udfordringerne - og får lejlighed til at netværke og søge inspiration hos ligesindede.

Se program
Partnere:
Det får du ud af det
  • Viden fra virksomheder inden for IT Service Management.
  • Konkrete bud på løsninger af udfordringer med IT Service Management.
  • Mulighed for at netværke og udveksle erfaringer med andre it-ansvarlige.
Afholdelse
Dato:
Tid:
08:30 til 11:45
Sted:
Wihlborgs Konferencecenter (Pfizers)
Lautrupvang 8
2750 Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse