Få styr på kunde- og supportcentret

Dato:
10/9 2015
Sted:
Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse

Effektiv support af interne eller eksterne kunder, bedre overblik over ressourceforbruget og værdifulde input til udviklingen af produktet eller ydelsen. Det er resultaterne fra et veldrevet kunde- eller supportcenter der anvender de rigtige værktøjer.?

Værende det CRM, helpdesk, livechat eller sociale medier som kundeservice platform, så kan dette HowTo give dig et skub i den rigtige retning og lede dig og din virksomhed mod højere kundetilfredshed og et bedre flow af informationer.

Ved deltagelse på dette HowTo får du:

  • Inspiration til udvikling af produkter og services
  • Relevante eksempler og cases fra virksomheder
  • Hjælp til at få at mest muligt ud af dit informationsflow
  • Sparring med andre it-professionelle som arbejder med kundeservice og support.



Alt sammen er målrettet mod at hjælpe dig med at skabe den optimale service og support løsning for din virksomhed.

Samtidig får du mulighed for at møde en række leverandører som alle kender til de udfordringer og muligheder der eksisterer i et moderne kunde- og supportcenter.

Det er gratis at deltage, så tilmeld dig nu og nyd formiddagen på Whilborgs Konferencecenter i Ballerup, lige udenfor København.

Se program Tilmeld dig event
Partnere:
Det får du ud af det
  • Inspiration til udvikling af produkter og services
  • Relevante eksempler og cases fra virksomheder
  • Hjælp til at få at mest muligt ud af dit informationsflow
  • Sparring med andre it-professionelle som arbejder med kundeservice og support.
Afholdelse
Dato:
Tid:
08:30 til 11:30
Sted:
Wihlborgs Konferencecenter (Pfizers)
Lautrupvang 8
2750 Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse