Customer Relationship Management (CRM)

Dato:
02/2 2016
Sted:
Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse

It-løsninger til kundehåndtering eller CRM er stort set blevet en standard i danske virksomheder. Fra udvidede kundekartoteker til egentlige call center applikationer. I de seneste år er der kommet nye web-baserede løsninger i markedet, og valget står i dag ikke blot mellem et stort antal leverandører og løsninger, men også mellem forskellige platforme.

Der stilles stigende krav til sikkerheden når værdifulde informationer om virksomhedens væsentligste aktiv - kunderne - skal sikres, deles og gemmes, og netop sikkerheden i den web-baserede løsning kan virke uoverskuelig - men er det en myte? Hvordan bringer du dig i front med CRM, og hvordan får du størst muligt afkast af din CRM-investering?

Programmet er endnu ikke endeligt, men på dagen vil der blive præsenteret løsninger og cases fra blandt andre DRI Nordic, MicroPartner og Microsoft.

På denne How To:

  • Konkrete bud på CRM-løsninger. 
  • Sådan skaber du gode kundeoplevelse 
  • CASE fra Saint Gobain Distribution Danmark: Implementering af CRM system

Husk - Der er gratis deltagelse og parkering lige ved døren



Se program
Partnere:
Det får du ud af det
  • Konkrete bud på CRM-løsninger.
  • Oplev et simpelt og brugervenligt CRM-system.
  • Hør om implementering, processer og forandringsledelse.
  • Hvordan du får effektiviseret den interne administration og løftet kundeoplevelsen
Afholdelse
Dato:
Tid:
9:00 til 11:30
Sted:
Wihlborgs Konferencecenter (Pfizers)
Lautrupvang 8
2750 Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse