Customer Relationship Management (CRM)

Dato:
31/1 2017
Sted:
Ballerup
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

It-løsninger til kundehåndtering eller CRM er stort set blevet en standard i danske virksomheder. Fra udvidede kundekartoteker til egentlige call center applikationer. I de seneste år er der kommet nye web-baserede løsninger i markedet, og valget står i dag ikke blot mellem et stort antal leverandører og løsninger, men også mellem forskellige platforme.

Der stilles stigende krav til sikkerheden når værdifulde informationer om virksomhedens væsentligste aktiv - kunderne - skal sikres, deles og gemmes, og netop sikkerheden i den web-baserede løsning kan virke uoverskuelig - men er det en myte? Hvordan bringer du dig i front med CRM, og hvordan får du størst muligt afkast af din CRM-investering?

Mød talerne

Lars Jacobsen

Lars Jacobsen

chefredaktør og moderator

Computerworld

Nikolaj Takla

Nikolaj Takla

direktør

Lundalogik

Brian Rygaard

Brian Rygaard

markedschef

Progressive A/S

Michael Schmidt

Michael Schmidt

markedschef

AlfaPeople

Kasper Birch Olsen

Kasper Birch Olsen

principal solution architect

ProActive

Se program

Program:


08:30 - 08:55
Morgenmad & registrering

08:55 - 09:00
Velkomst
Moderator:
Lars Jacobsen
chefredaktør og moderator
Computerworld

09:00 - 09:25
Sådan lykkes du med CRM
11 skridt, der sikrer en god implementering. "If shit goes in, shit comes out" gælder i allerhøjeste grad for CRM-systemer.

Nikolaj Takla tager dig gennem 11 skridt, som skal til for at lykkes med CRM, så man får et system, man ikke kan leve uden. Resultatet? Du går smilende fra seminaret med en tjekliste i hånden og en følelse af at "det her med CRM egentlig ikke er så svært." Nikolaj Takla vil også vise lidt om, hvad fremtiden byder på inden for CRM.
Oplægsholder:
Nikolaj Takla
direktør
Lundalogik

09:30 - 09:55
Gør op med status quo
Brian Rygaard vil vise, hvorfor det er nødvendigt at bryde med den gængse implementeringsform, som er blevet markedsstandard, hvis man skal opnå det, som vi alle ønsker, nemlig en succesfuld CRM-implementering, der understøtter forretningskritiske udfordringer.

Hvorfor tale markedsstandardløsninger, når det i virkeligheden handler om at sætte fokus på det, der er værdiskabende og forretningsunderstøttende for netop din virksomhed?

Brian Rygaard vil forholde sig til konkrete business cases, som vi tidligere har løst.
Oplægsholder:
Brian Rygaard
markedschef
Progressive A/S

10:00 - 10:15
Pause

10:15 - 10:40
Den intelligente kundeplatform og digital transformation. Hvad kræves der af it og af forretningen?
CRM i dag er ikke, hvad det var engang. CRM er i dag den mest kritiske og strategiske software-asset, når det handler om at øge konkurrencekraften, væksten i omsætningen og markedsandele.

CRM favner alle kundeprocesser i virksomheden, men det kræver, at både it og resten af forretningen er gearet til det. Indlægget vil stille skarpt på de nye muligheder og på, hvad det kræver af it og af forretningen.
Oplægsholder:
Michael Schmidt
markedschef
AlfaPeople

10:45 - 11:10
User adoption med gamification
Hvordan får vi brugeren til at anvende de systemer, som virksomheden stiller til rådighed? I de senere år er user adoption blevet et stort fokusområde for mange virksomheder, for hvad hjælper det, at vi designer et fremragende CRM-system, hvis det ikke bliver anvendt? Hvilken værdi har en rapport over salgspipelinen, hvis virkeligheden er en helt anden?

Gamification er både et mindset og en teknologi til at gøre hverdagen med et it-system til en leg - både når det handler om at lukke ordrer, håndtere servicesager eller noget helt tredje.
Oplægsholder:
Kasper Birch Olsen
principal solution architect
ProActive

11:15 - 11:40
Paneldebat
Michael Schmidt - AlfaPeople
Nikolaj Takla - Lundalogik
Brian Rygaard - Progressive
Kasper Birch Olsen - ProActive

11:45 - 11:45
Tak for i dag
Det får du ud af det
  • Konkrete bud på CRM-løsninger.
  • Oplev et simpelt og brugervenligt CRM-system.
  • Hør om implementering, processer og forandringsledelse.
  • Hvordan du får effektiviseret den interne administration og løftet kundeoplevelsen